چطور مبل های ال چستر را تمیز کنیم؟

در گیلدار، ماموریت ما ارائه مبلمان ساخته شده توسط صنعتگران است که به گونه ای طراحی شده است که سال ها خدمات لوکس را به شما ارائه دهد. با مبلمان ما مطمئن هستیم که با استفاده از نکات ساده زیر در مورد نحوه تمیز کردن مبل چرمی دلیلی ندارد که چسترفیلد شما برای چندین نسل دوام نیاورد و به شما و خانواده تان مکانی ثابت و راحت برای استراحت ارائه دهد و دغدغه های زندگی روزمره به سادگی دور می شوند. در واقع مراقبت خوب از مبلمان چرمی این مزیت را دارد که در طول سال ها حتی بهتر به نظر می رسند زیرا با ایجاد یک پتینه منحصر به فرد ساخته شده و ساعت ها آرامش خانگی را برای شما به ارمغان می آورد.

 

نحوه تمیز کردن مبل چرمی - آماده سازی

تمیز کردن مبل چرمی خود را با جاروبرقی با استفاده از یک برس نرم یا نازل شروع کنید. با دقت پیش بروید و مطمئن شوید که تمام خرده هایی را که ممکن است در فرورفتگی دکمه ها و خطوط لوله انباشته شده اند بیرون بیاورید. در همان حال، می توانید از یک ابزار شکاف برای انجام قسمت های پشتی و کناری زیر کوسن ها استفاده کنید. اکنون از یک پارچه مرطوب طبیعی یا میکروفیبر استفاده کنید تا به آرامی سطح را پاک کنید تا هرگونه گرد و غبار شل و سایر ریزه ها پاک شود.

 

نحوه تمیز کردن مبل چرمی - تمیز کردن عمیق

اکنون می توانید شروع به تمیز کردن عمیق چسترفیلد خود کنید. به مقداری شوینده ساده و ملایم نیاز دارید. آن هایی که برای شستن لباس های ظریف طراحی شده اند یا صابون زین (که حاوی روغن و موم نیز می باشد) گزینه های مناسبی هستند. البته، محصولات تخصصی وجود دارد که می توانید تهیه کنید. در یک کاسه، مواد شوینده را به نسبت تقریباً هشت قسمت آب گرم تمیز به یکی از مواد شوینده ( به توصیه سازنده) رقیق کنید. از یک پارچه طبیعی یا میکروفیبر برای استفاده کم محلول استفاده کنید. به آرامی چرم را پاک کنید و مراقب باشید که سطح آن اشباع نشود و اغلب پارچه را بچرخانید. به طور روشمند کار کنید و بخش ها را در یک زمان انجام دهید و هر آبی که در سوراخ دکمه ها یا خطوط لوله جمع می شود را فوراً پاک کنید. پس از تکمیل یک بخش، از پارچه دیگری برای پاک کردن آن با آب تمیز استفاده کنید تا تمام باقی مانده صابون از بین برود، پس از تکمیل، در صورت امکان اجازه دهید مبل به طور طبیعی خشک شود.

 

نحوه تمیز کردن مبل چرمی - تهویه

مبل های چرمی مانند تمام محصولات چرمی اگر هر از چند گاهی حالت تهویه نداشته باشند مستعد خشک شدن هستند. در واقع کمی شبیه انسان ها هستند! بنابراین، به عنوان آخرین مرحله برای تمیز کردن مبل چرمی، از یک پارچه تمیز بدون پرز برای استفاده از یک نرم کننده چرم با کیفیت خوب استفاده کنید. به آرامی نرم کننده را روی چرم بمالید و مطمئن شوید که تمام قسمت‌ها را پوشش می دهد. اجازه دهید نرم کننده خشک شود و دیگر کارتان تمام است. حالا می توانید از تمیز بودن مبل چرمی خود با آگاهی از اینکه روش درستی برای حفظ آن در شرایط عالی انجام داده اید تحسین کنید.

پرفروش ترین محصولات

سبد خرید