چگونه تشکی مناسب را انتخاب کنید

خواب خوب به معنای چیزی بیشتر از این است که سرحال و آماده برای روز خود بیدار شویدبرای سلامتی و تندرستی کلی شما نیز حیاتی استبرای داشتن یک خواب خوب شبانه، به یک تشک راحت نیاز دارید که واقعا مناسب شما باشد.

آیا تشک های خوب باید هزینه زیادی داشته باشند؟

نهبا چشم انداز ایجاد یک زندگی روزمره بهتر برای بسیاری از مردم، همه محصولات مبلمان خانه باید به خوبی طراحی و کاربردی باشند. و قیمت آنقدر پایین باشد که تا حد امکان افراد بتوانند آنها را بخرنداین شامل تشک است.

خواب بهتر، زندگی بهتر

خواب برای سلامتی و تندرستی شما، هم از نظر جسمی و هم از نظر عاطفی بسیار مهم استهنگامی که می خوابید، بدن شما قسمت هایی مانند سیستم گوارشی و سیستم قلبی عروقی را بازیابی می کندخواب برای مغز شما نیز حیاتی است. بر حافظه، تمرکز و حتی توانایی شما برای ایجاد انگیزه در خود تأثیر می گذارد.

تشک مناسب به بدن شما اجازه استراحت می دهد

برای خوب خوابیدن، بدن شما نیاز به احساس آرامش و راحتی داردبدن هر کس متفاوت است، به همین دلیل است که شما طیف گسترده ای از تشک های مختلف را برای انتخاب دارید . مثلاً با سطوح سفتی متفاوتبنابراین، پیدا کردن موردی که واقعاً برای شما مناسب است باید نسبتاً آسان باشد.

نکاتی برای پیدا کردن تشک مناسب

برای بسیاری از افراد، سطح استحکام بسیار مهم استمی توانید صفحات تشک را فیلتر کنید تا سفتی مورد نظر خود را انتخاب کنیدهمچنین می‌توانید تشک‌هایی را فیلتر کنید که مناسب موقعیت خواب شما هستندآیا سطوح مختلف حمایت از نواحی مختلف بدن خود را می خواهید؟ به دنبال تشک با مناطق راحتی بروید.

در مورد اندازه ها چطور؟

اغلب در صفحه محصول هر تشک منویی برای انتخاب سایز وجود داردهمه تشک های ما اندازه سوئدی نیستندتشک های استاندارد (90x190، 135x190، 150x200 و 180x200 سانتی متر) را می فروشیم و همچنین طیف وسیعی از تشک های اروپایی (90x200، 140x200 و 160x200 سانتی متر) . فقط فراموش نکنید که قبل از تصمیم به خرید یک تشک جدید، چارچوب تخت خود را اندازه بگیرید تا مطمئن شوید که درست استآیا نمی دانید که آیا اندازه تشک ممکن است رسیدن به خانه را دشوار کند؟ بیشتر تشک های ما برای سهولت در این کار بسته بندی شده اند.

راحتی فردی زمانی که یک تخت مشترک دارید

اگر شما و همسرتان خواهان سطوح سفتی متفاوت هستید، چرا از دو تشک متفاوت استفاده نکنید؟ اگر یک رویه تشک پهن یا حتی یک محافظ تشک را روی آنها قرار دهید، همچنان آن احساس تخت دو نفره را خواهید داشتقرار دادن یک گوه تشک بین تشک ها، شکاف بین آنها را می پوشاند.

انواع تشک چیست؟

اینها انواع اصلی تشک ها هستنددر هر نوع، گزینه‌های مختلف زیادی پیدا خواهید کرد، بنابراین می‌توانید بهترین راحتی و پشتیبانی را برای داشتن یک خواب خوب در شب انتخاب کنید.

تشک های فوم و لاتکس می توانند حاوی انواع مختلفی از فوم از جمله مموری فوم باشندهمه آنها پشتیبانی خوبی دارند، شکل خود را با خطوط بدن شما تطبیق می دهند و شوک حرکات بدن را جذب می کنند.

در تشک های فنری فنرها به حفظ بدن شما کمک می کنندوزن شما به طور مساوی روی کل تشک پخش می شود، بنابراین فشار زیادی روی هیچ قسمتی از شما وارد نمی شودآنها شامل حداقل یک لایه فوم برای راحتی بیشتر هستند.
اطلاعات بیشتر در مورد فنر و فوم

فنرها می توانند فنرهای Bonnell باشند که همگی به هم متصل هستند یا فنرهای جیبی که هر کدام در یک پوشش جداگانه پیچیده شده و به طور مستقل کار می کنندتشک های فوم انواع مختلفی از فوم مانند فوم با انعطاف پذیری بالا را ترکیب می کنند.

بهبود برای مردم و سیاره

با تمرکز بر مهمترین بخش تخت، فنرها ، نوآوری اخیر باعث افزایش راحتی و کاهش استفاده از فوم شده و تشک ها را پایدارتر کرده استعلاوه بر این، تمام پنبه های مورد استفاده در تولید از منابع پایدارتر تهیه می شود.

و رویه تشک را فراموش نکنید

روی تشک خود را روی تشک قرار دهید تا خواب راحت‌تری داشته باشیدهمچنین به حفظ وضعیت بهتر تشک شما کمک می کندمی توانید تشک سفت خود را نرم تر کنید و با افزودن رویه تشک از آن محافظت کنیدشما می توانید بین مواد و مواد پرکننده مختلف یکی را انتخاب کنید. همه رویه های ما به راحتی جدا می شوند تا هوا و تمیز شوندبنابراین می توانید هر روز تخت خود را شاداب و جذاب نگه دارید.

راحتی کامل به بالش مناسب نیز نیاز دارد

اگر می خواهید مانند یک نوزاد بخوابید، باید بالشی را نیز پیدا کنید که به بهترین وجه مناسب سبک خواب شما باشدانواع بالش ها را داریم: بالش های پر یا پر شده، ارگونومیک و مموری فومهمه برای ارائه حداکثر راحتی طراحی شده اندیکی را انتخاب کنید که برای شما مناسب است و بهترین خواب زندگی خود را داشته باشید.

پرفروش ترین محصولات

سبد خرید