6 ایده خلاقانه برای بسته بندی هدیه کریسمس

هیچ چیز مانند هدیه ای که به زیبایی بسته بندی شده است، شادی فوری تعطیلات ایجاد نمی کند. برای آسان کردن این کار، نکات خلاقانه مورد علاقه خود را جمع آوری کرده ایم تا بازی بسته بندی هدیه شما را تقویت کنیم.

1. رنگی از طبیعت را به بسته بندی خود اضافه کنید

در حیاط خلوت یا در جنگل، فضای سبز ارزشمند را جستجو کنید. مراقب سبزی های فصلی مانند مخروط کاج، صنوبر، سرو و خوشه های توت قرمز باشید.

هدایای کریسمس با زیور آلات طبیعت بسته بندی شده اند

اگر به جنگل کاری علاقه ندارید، بیشتر سوپرمارکت ها یا گل فروشی ها فضای سبز متفاوتی می فروشند. گل های خشک نیز یک افزودنی زیبا برای هدیه هستند. یک گل را انتخاب کنید یا یک دسته گل کوچک درست کنید و آن را به کمان اضافه کنید.

2. برچسب های هدیه شخصی که لبخند را به رخ می کشد

یک راه آسان برای افزودن این حس شخصی، نوشتن یک تبریک کوچک روی برچسب هدیه است. می تواند به سادگی نوشتن چند کلمه باشد که گیرنده را توصیف کند یا شاید یک نقل قول کوچک از آهنگ یا فیلم کریسمس مورد علاقه شما باشد.

به عنوان مثال، «یک کریسمس کوچک برای خودت بخیر. بگذار دلت سبک باشد از این به بعد مشکلات شما دور از چشم خواهد بود» از کلاسیک کریسمس، یک کریسمس کوچک مبارک داشته باشید.

اگر می‌خواهید قدمی فراتر بردارید، می‌توانید یک معمای کوچک بسازید که به این موضوع منجر می‌شود که این هدیه از طرف چه کسی است. این قطعا یک یا دو لبخند را به همراه خواهد داشت.

در نهایت، می‌توانید برچسب‌های هدیه سنتی را دور بیندازید و تصاویر خود و هدیه‌گیرنده را چاپ کنید. یک یادآوری کوچک از رابطه شما که می تواند مدت ها بعد از کریسمس حفظ شود.

3. هدیه کریسمس را در یک هدیه بپیچید

یک سبد در بسته روشی بسیار زیبا برای بسته بندی هدایای شماست. این می تواند زمانی استفاده شود که هدایای شما اقلام کوچکتری مانند جا صابون، ظرف صابون یا جای مسواک باشد. سبد را می توان پس از آن برای ذخیره سازی نیز استفاده کرد.

همچنین می‌توانید با پیچیدن یک بالش در روبالشی یا یک لحاف در روکش لحاف، گزینه‌های خلاقانه‌تری را انتخاب کنید. یک روبان زیبا اضافه کنید و از کاغذ بسته بندی سنتی خودداری کنید. شما همچنین می توانید یک بالش تزئینی یا قاب عکس را در یک پرتاب بپیچید. احتمالات بی پایان هستند.

4. عناصر تزئینی خانگی را اضافه کنید

دانه های پرلر کوچکی به شکل ستاره ها، قلب ها، درختان کریسمس ایجاد کنید. فقط تخیل شما محدودیت را تعیین می کند. می توانید از آنها به عنوان برچسب هدیه استفاده کنید، اما به عنوان تزئین اضافی نیز عالی هستند. می توانید آنها را روی کاغذ کادو بچسبانید یا به نوار هدیه اضافه کنید.

یکی دیگر از گزینه ها بریدن شکل های کوچک کاغذ مقوایی است. فرشته سفید ساده اما بسیار موثر است و با انواع کاغذهای بسته بندی مطابقت دارد. یک جستجوی سریع برای یک الگوی فرشته در اینترنت، نقطه شروع خوبی برای شما خواهد بود.

5. هدایای کریسمس را با خوراکی های خوراکی تزئین کنید

خوراکی های کریسمس خانگی به خودی خود یک هدیه دوست داشتنی هستند، اما برای بالا بردن بازی بسته بندی شما نیز عالی هستند.

کوکی های کریسمس که با فراستینگ تزئین شده اند هم زیبا و هم خوشمزه هستند. به یاد داشته باشید که قبل از پختن کوکی ها را سوراخ کنید تا نوار کادو از آن عبور کند. این سرگرمی عالی برای عاشقان کریسمس در تمام سنین است.

کلاسیک دیگر برش های پرتقال خشک یا چوب دارچین است. آنها فوق العاده تزئینی هستند و بوی بسیار کریسمسی می دهند. آنها را روی کاغذ بسته بندی بچسبانید یا با روبان هدیه گره بزنید.

به گزینه ساده تری نیاز دارید؟ سپس به سراغ شیرینی های خریداری شده در فروشگاه بروید. به خصوص آب نبات های قرمز و سفید که کریسمس را فریاد می زنند.

6. از پارچه های قدیمی خود دوباره به عنوان کاغذ کادو استفاده کنید

کاغذ بسته بندی را کم کنید و هدایای خود را با پارچه بپیچید. اگر منسوجات قدیمی در اطراف خود دارید، این مبادله پایدارتر عالی است. انعطاف‌پذیری پارچه به این معنی است که اشکال عجیب و غریب را می‌پوشاند و در گوشه‌ها پاره نمی‌شود. جستجوی سریع راهنماهای ویدیویی راه‌های بسیار زیبایی را برای بسته‌بندی با پارچه به شما نشان می‌دهد.

برای بسته بندی در پارچه آماده نیستید؟ سپس یک راه عالی دیگر برای بسته بندی هدایای کریسمس با کاغذ بسته بندی جشن و بازیافتی است. شما می توانید بابل های کریسمس را به روبان اضافه کنید، که می تواند به عنوان تزئین درخت کریسمس سال آینده استفاده شود.

6 نکته را با روش های هیجان انگیز و خلاقانه برای بسته بندی هدیه کریسمس واقعا منحصر به فرد و شخصی ترکیب کنید.

پرفروش ترین محصولات

سبد خرید