نحوه انتخاب و خرید میز ناهار خوری مناسب برای خانه

یک اتاق غذاخوری با طراحی خوب می تواند به نقطه کانونی خانه شما تبدیل شود. ستاره این فضا در اصل میز ناهارخوری شماست. اینها بسیار کاربردی هستند و با سبک های همه کاره خود کاملاً بیانیه ای هستند. از اندازه و شکل گرفته تا نوع متریال، جنبه های مختلفی وجود دارد که باید قبل از انتخاب طرح میز ناهارخوری برای خانه خود در مورد آنها فکر کنید.

انتخاب میز ناهارخوری شماره 1: اندازه اتاق غذاخوری

 

هنگام انتخاب مبلمان برای خانه خود، در دسترس بودن فضا باید مورد مطالعه قرار گیرد. اندازه اتاق ناهارخوری یا آشپزخانه اوپن را که ست ناهارخوری شما در آن قرار دارد بررسی کنید. این به شما ایده ای از ابعاد طرح احتمالی که دفعه بعد که برای خرید می روید نیاز دارید، می دهد. در حالت ایده‌آل، فاصله بین لبه میز ناهارخوری شما و دیوار یا هر قطعه مبلمان دیگری باید حدود سه فوت باشد. این به شما فضای کافی برای حرکت صندلی و فضای کافی در حین راه رفتن در اطراف میز را می دهد.

انتخاب میز ناهارخوری شماره 2: سبک اتاق غذاخوری

بسته به سبک خانه، میز ناهارخوری را انتخاب کنید که اتاق غذاخوری شما را تحسین کند. چه یک محیط سنتی، معاصر، اسکاندیناوی یا روستایی، انتخاب میز ناهارخوری شما باید منعکس کننده محیط اطراف باشد. تعدادی طرح میز ناهارخوری وجود دارد که با فضای داخلی موجود شما هماهنگ می شود.

  • سبک سنتی روستایی: میزهای ناهار خوری به سبک خانه های مزرعه ای سنگین، سطوح چوبی در معرض دید
  • سبک های کلاسیک یا دوره ای: قطعاتی با عناصر متمایز مانند پاهای کابریول منحنی، تزیینات، و پیش بند های شکل دار
 

 

  • مدرن و معاصر: فرم های لبه های صاف و تمیز ساخته شده از چوب، شیشه یا فلز
  • صنعتی: میز ناهارخوری چوبی و فلزی
  • اسکاندیناوی:  قطعات شیک و مینیمال با میزهای باریک، پاهای زاویه دار یا باز شده

حتی اگر می خواهید به روشی متفاوت بروید، طراحی میز ناهارخوری شما باید به عنوان یک مرکز موثر عمل کند و با هر عنصر در اتاق تکمیل شود.

انتخاب میز ناهارخوری شماره 3: شکل عالی 

اندازه اتاق غذاخوری شما در شکل میز شما حرفی برای گفتن دارد. اگر فضای کوچکی دارید، یک میز ناهار خوری چهار نفره مربعی 36 تا 44 اینچ یا یک میز ناهار خوری گرد با قطر 36 تا 48 اینچ از تنگ به نظر نمی رسد. علاوه بر این، می توانید طرح میز ناهارخوری مثلثی شکل را نیز انتخاب کنید. بسته به موقعیت و ابعاد، حداکثر 6 نفر را در خود جای می دهد.

میزهای ناهارخوری مستطیلی، بیضی یا دایره‌ای برای فضاهای رسمی‌تر ایده‌آل هستند، دومی برای سبک‌های کلاسیک مناسب‌تر است. اگر فضای کافی برای جریان ترافیک دارید، یک میز مستطیلی 72 اینچی انتخابی ایده آل برای پذیرایی از 6 نفر خواهد بود، در حالی که یک میز مستطیلی به طول 96 اینچ می تواند به راحتی هشت نفر را در خود جای دهد.

هنگام رنگ آمیزی لمینت آستر را فراموش نکنید!

هنگام خرید پرایمر، روی چیزی سرمایه گذاری کنید که می گوید برای چسبندگی خوب است. باز هم، پوشاندن مبلمان خود با آستر، سطحی را ایجاد می کند که رنگ می تواند به آن بچسبد. اگر نگران سنباده زدن مبلمان لمینت خود هستید و فقط می خواهید به آستر بچسبید، از مغازه دار خود یک آستر با کیفیت عالی بخواهید. در غیر این صورت، حتی پرایمر نیز می تواند سطح شما را ناهموار و حباب دار نشان دهد. قبل از اینکه کت دیگری را انتخاب کنید، یک لایه صاف و نازک بزنید و بگذارید کاملا خشک شود. اجازه دهید یک شب خشک شود تا سطح مناسب برای رنگ آمیزی لمینت ایجاد شود.

5. رنگ مبلمان لمینت

 

بسته به ظاهری که می خواهید، رنگ های خنثی یا زنده را انتخاب کنید

اکنون مبلمان شما آماده رنگ آمیزی است! از یک برس زاویه دار استفاده کنید تا بتوانید به راحتی به گوشه های سخت برسید. همچنین می توانید روی یک غلتک فوم یکبار مصرف سرمایه گذاری کنید. با از بین بردن آثار برس، سطح را صاف می کند. چند کت به شما رنگ دلخواه و همچنین روکش بهتری می دهد. اما به یاد داشته باشید که قبل از اعمال لایه بعدی، اجازه دهید هر لایه کاملا خشک شود. بنابراین، ادامه دهید و مبلمان قدیمی خود را با رنگ های لذیذ مانند سبز پاستلی، صورتی کودک، قرمز پررنگ و موارد دیگر به روز کنید!

قبل از شروع رنگ آمیزی، انواع رنگ های موجود را بدانید .

پرفروش ترین محصولات

سبد خرید