بهترین تجهیزات برای آپارتمان های کوچک

خانه های کوچک اکوسیستم های شکننده ای هستند. مقداری درهم ریختگی پرتاب کنید و فضای کوچکی آشفته، تنگ و به طور کلی ناخوشایند می شود. اما زمانی که همه چیز هماهنگ و سازماندهی شده باشد، حتی کوچکترین فضا نیز می تواند گسترده و مینیمالیست با طراوت باشد. با تکیه بر صدها ساعت تحقیق، آزمایش و تجربیات زندگی خودمان، فهرستی از موارد ضروری را گردآوری کرده ایم تا به شما کمک کنیم از هر اینچ فضای کوچک خود بهترین استفاده را ببرید.

برای یافتن راه‌حل‌های عمل‌گرایانه که برای صاحبان خانه‌های کوچک و همچنین برای اجاره‌کنندگانی که نمی‌توانند فضاهای خود را بازسازی کنند، کار می‌کند، با کارشناسان فضای کوچک  صحبت کردیم (ما زندگی او را دوست داریم. در سری آپارتمان کوچک )، و سازمان دهنده حرفه ای خانه.

برای روشن بودن، ما به شما پیشنهاد نمی کنیم که دسته ای از چیزهایی را که نیاز ندارید بخرید. در واقع، ویرایش وسایل شما ممکن است بهترین قدم اول باشد. ماری کوندو ، جادوی مرتب کردن زندگی، این ایده را رایج کرد، و همچنین نکته ای است که هیل به آن اشاره کرد. او به ما گفت: «درباره آنچه واقعاً استفاده می‌کنید و چه چیزی را نمی‌کنید، حساب کنید. "بعد از اینکه از شر چیزهایی که استفاده نمی کنید خلاص شدید، مطمئن شوید که چیزهایی دارید که برای فضا منطقی است."

پنج اصل زیر را برای زندگی در فضاهای کوچک:

موارد با اندازه مناسب را انتخاب کنید: اغلب این به معنای دریافت نسخه های کوچکتر از اقلام است، مانند یک فن فشرده یا یک جارو شارژی. این به شما امکان می دهد آنها را راحت تر ذخیره کنید.

فضای عمودی را به حداکثر برسانید: از کمدهای کف تا سقف برای ذخیره سازی بیشتر استفاده کنید. همین اصل در مورد قلاب‌ها، آهن‌رباها، قفسه‌های آویز و میخ‌ها نیز صدق می‌کند که بیشترین استفاده را از دیوارها و پشت درها می‌برند.

از گوشه ها استفاده کنید: از لقمه های فضای بدون استفاده استفاده کنید. ایجاد صندلی اضافی با افزودن بالشتک به طاقچه های بسیار عریض، استفاده از مبلمانی که دارای انباری مخفی هستند و افزودن قلاب در داخل کمد تنها چند نمونه هستند.

وسایل را کنار بگذارید: اقلامی که می‌توان آنها را به‌صورت صاف، رول یا تا شده نگهداری کرد، مانند قفسه خشک‌کن لباس، تشک بادی برای مهمانان یا صندلی تاشو، مخصوصاً برای حفظ فضای کف مناسب هستند.

به دنبال کیفیت باشید: لباس‌ها، اثاثیه و لوازم خانگی ممکن است در ابتدا هزینه بیشتری داشته باشند، اما لازم نیست هر چند سال یکبار آنها را تعویض کنید. در دراز مدت، آنها می توانند سرمایه گذاری های مالی هوشمندانه تری باشند.

مبل جمع و جور

مبل چاق مدرن گیلدار یکی از راحت‌ترین، خوش ساخت‌ترین و قابل تنظیم‌ترین مبل‌هایی بود که هنگام نوشتن راهنمایمان برای بهترین مبل‌های آنلاین آزمایش کردیم. نسبت به مدل‌های دیگری که امتحان کردیم کمی گران‌تر است، اما فکر می‌کنیم کیفیت و زمان تحویل سریع برای تکمیل یک سفارش (کمتر از یک ماه، در مقایسه با 8 تا 12 هفته برای برخی مارک‌های دیگر) ارزش هزینه را دارد.

همچنین گزینه سفارشی کردن طول مبل را به شما ارائه می دهد (که مخصوصا برای فضاهای کوچک مفید است یا اگر می خواهید چیزی دقیقاً در یک نقطه خاص قرار گیرد). این شرکت دارای پشتیبانی عالی از مشتری و تحویل قابل اعتماد است، بنابراین حتی اگر این سبک خاص را دوست ندارید، فکر می کنیم با مدل دیگری از این برند خوشحال خواهید شد.

تختخواب

روشی جذاب برای ذخیره وسایل ضروری در کنار تخت بدون اشغال فضای کف ارائه می دهد. سطح 16 در 8 اینچی دارای فضای کافی برای کتاب، ساعت زنگ دار و هر چیز کوچک دیگری است که ممکن است در شب به آن نیاز داشته باشید. به نظر می رسد که این نوع نحن باید بسیار بیشتر از آنچه که هست هزینه داشته باشد، با طراحی تمیز و پیچیده که باید مکمل بسیاری از سبک ها باشد. به طور کامل مونتاژ شده است، با یک ورقه آهنی و رویه ملامینه ¾ اینچی. هنگامی که به دیوار نصب می شود (با لنگرهای همراه)، احساس محکمی می کند و می تواند تا 10 پوند را تحمل کند.

پرفروش ترین محصولات

سبد خرید