COVID-19 چگونه بر آینده در طراحی داخلی تأثیر می گذارد

 ما ویژگی ها و زیبایی ها را گرد هم آورده ایم تا بتوانند از طریق آنها سفارشی و کارآمد در خانه طراحی کنند. طراحان ما در زمینه طراحی داخلی منزل و دکوراسیون منزل تخصص دارند و به شما کمک می کنند تا یک خانه شخصی متناسب با سبک زندگی خود ایجاد کنید.

از طراحی پیچیده اتاق نشیمن گرفته تا طراحی داخلی بدون صرفه جویی در فضای داخلی و بدون سر و صدا ، ما در اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم بهترین دکوراسیون منزل و طراحی خانه را متناسب با نیاز و سبک خود پیدا کنید.

بحران همه گیری جهانی به ما آموخته است که طراحی داخلی مهم است. فضاهای اداری ، مکانهای پذیرایی ، طراحی های مسکونی در مورد اینکه چگونه فضای داخلی باید برای محافظت از سلامتی و رفاه ما دوباره طراحی و تعریف شود ، مورد بحث است.

با این وجود تحت قرنطینه بودن و جدا بودن از دنیا به ما فرصتی داد تا وقت بیشتری را در خانه سپری کنیم و بیشتر بدانیم که فضای داخلی چگونه بر راحتی ، روحیه و انگیزه ما برای تحریک کار تأثیر می گذارد.

در اینجا چند روش وجود دارد که طراحان معتقدند Covid-19 آینده طراحی داخلی را تغییر خواهد داد.

خانه ها انعطاف بیشتری دارند

آینده طراحی مسکونی برای خانه ها به گونه ای شکل می گیرد که از چندین مکان استفاده می کند و رویکرد مشابهی با ویلاهای لوکس مدرن را شامل می شود از جمله سالن های ورزشی ، فضای کار یا ایجاد اتاق های ویژه برای کودکان که از راه دور در کلاس های مجازی آموزش می بینند. علاوه بر این ، فضاهای جدیدی مانند ظهور سینماهای خانگی و مکان های سرگرمی ظهور می کنند.

فضای بیرونی

بسیاری از طراحان داخلی اعلام کرده اند که پس از اقدامات قفل و قرنطینه ، بسیاری از مشتریان فضای کوچک یا بزرگ فضای بیرونی را می خواهند و سبک زندگی روستایی را ترجیح می دهند. مطمئناً تختخواب های بلند شده ، جورجک هایی که در حیاط یا گیاهان قرار دارند ، تقاضای بیشتری پیدا می کنند.

طراحی پایدار

در حالی که اوقات رایگان بیشتری را در قرنطینه گذراندید ، متوجه شدید که قبض های آب و برق بالاتر را پرداخت می کنید. بنابراین کارآیی انرژی جایگاه خود را به عنوان اولویت اصلی افرادی که می خواهند خانه های خود را بازسازی کنند ، قرار داد. برای کاهش مشکل ، موثرترین راه حفظ انرژی برای تنظیم موثر است. این باعث می شود ما در خانه های خود از مواد پایدارتر استفاده کنیم.

رنگهای مرسوم

همه گیری قابل درک است که احساس بی قراری ، اندوه و اضطراب را در بین بسیاری از ما افزایش می دهد. این بدان معناست که می توان طراحی بیوفیلی بیشتری به خصوص در مناطق ساکنین شهر مشاهده کرد ، یعنی نسبت به تنهایی که احساس حضور در طبیعت را تقلید می کنند.

بنابراین انتخاب رنگهایی با الهام از طبیعت که احساس اطمینان و راحتی را برای آینده ای غیرقابل پیش بینی ایجاد می کنند ، ضروری است.

دفاتر خانگی

با قفل شدن ، بسیاری از شرکت ها کار خود را به خانه منتقل کرده اند و به یک فضای کاری جذاب ، راحت و کاربردی برای کار در آن نیاز دارند. فناوری در صف اول دفاتر خانگی است. کتابخانه ، مجموعه رسانه ، استودیوی ضبط. همه شرکت ها متوجه شده اند که زندگی اکنون آنلاین است و خانه های ما باید از این امر پشتیبانی کنند.

اگر مشاغل به این نتیجه برسند که کار از راه دور به همان اندازه دفتر کار کارآمد است ، ممکن است دفتر فیزیکی هزینه غیر ضروری باشد و مدل تجاری از راه دور را دائمی کند و این باعث افزایش طراحی دفاتر خانگی می شود!

ظهور صنعت طراحی داخلی

علاقه به طراحی داخلی افزایش خواهد یافت ، زیرا همه می خواهند خانه خود را در اسرع وقت و بدون ترس از قفل شدن به دلیل شیوع احتمالی در آینده ، نوسازی کنند. پیشنهادات نوین برای بازسازی افزایش یافته است ، زیرا آنها متوجه می شوند که بهزیستی ذهنی افراد در حال حاضر به زندگی در خانه ای بستگی دارد که زیبا ، مثبت و قادر به حفظ آنها در صورت بسته شدن سایر نقاط جهان است. اساساً طراحی داخلی پس از همه گیری را می توان مانند ترکیبی مفید از نسخه بهتر امروزی تصور کرد.

پرفروش ترین محصولات

سبد خرید