شش ایده اتاق خواب آرامش بخش

ما برای طراحی و تزئین خانه های خود ، به ویژه مناطق زندگی ، وقت ، هزینه و تلاش زیادی صرف می کنیم ، اما اغلب از مرکز اصلی آرامش، اتاق خواب غافل می شویم. با توجه به اینکه ما یک سوم از زندگی خود را در رختخواب می گذرانیم ، اتاق خواب باید فضایی کاملا هوشمندانه طراحی شده باشد که به شما کمک کند احساس آرامش و راحتی داشته باشید ، برای یک خواب خوب آماده باشید.

در اینجا شش نکته برتر ما آورده شده است

همه چیز در مورد تخت است

بله همین است! این نقش اصلی را در اتاق خواب شما بازی می کند و باید باعث ایجاد آرامش و گرما شود. اگر تختخواب شما پیر، بدون حمایت و غیر دعوت کننده باشد ، خواب زیادی نخواهید داشت. وسوسه نشوید که ارزان ترین تشکی را که می توانید بیابید ، به دنبال یک لباس راحتی و پشتیبانی مناسب باشید تا بتوانید شب به شب بخوبی بخوابید. به یاد داشته باشید که شبانه روز حدود هفت تا هشت ساعت روی آن می خوابید ، بنابراین باید درست شود!

 

تختخواب با ملافه

نه تنها باید تختخواب شما مهیج باشد ، بلکه باید تختخواب شما نیز جذاب باشد. شما می خواهید که این اتاق باعث ایجاد راحتی و زیبایی لوکس در طرح شود. تختخواب را با ملافه های نرم یا ابریشمی ، پارچه های روتختی مجلل و بافت وسوسه انگیز پتوها یا کوسن های لهجه ای برای یک تخت که به اندازه احساس خوب است بچرخانید!

 

بگذارید نور باشد

هنگام ایجاد فضای مناسب در اتاق خواب ، به نورپردازی فکر کنید. شما هیچ چیز خیلی روشن یا خشن نمی خواهید. سوئیچ های کم نور چراغ های سقفی و چراغ های خواب راحت را برای مطالعه در رختخواب در نظر بگیرید.

 

من را زیبا رنگ کن

هنگام تزئین اتاق خواب خود رنگ های دیواری را انتخاب کنید که صدا و حالت را برای کل فضا تنظیم کند. در حالی که رنگ تاثیری در خوب خواب شما ندارد ، اما بر احساس شما در مورد فضای اتاق خواب تأثیر می گذارد. یک رنگ آرامش بخش می تواند از سایه های ملایم سبز ، آبی ، خاکستری ، اسطوخودوس و کرم تشکیل شود تا آرامش و هماهنگی ایجاد شود.

آشفتگی را پاک کنید

اتاق خواب شما محل تخلیه بقیه خانه نیست. این باید یک مکان مقدس باشد که می توانید برای استراحت و خواب شبانه آرام به آنجا بروید. اگر اتاق خواب شما مملو از کاغذ بازی ، لباس اضافی یا لباسشویی است ، آن را مرتب یا مرتب کنید. در مبلمان اتاق خواب و تختخواب ها گزینه های زیادی برای صرفه جویی در فضا وجود دارد که می تواند بی نظمی اضافی را پنهان کند!

 

قدرت گیاهان

گیاهان حال و هوای طبیعی و آرام بخشی به یک اتاق می بخشند و یک روند فعلی برای خانه است. آنها در اتاق خواب واقعاً خوب کار می کنند زیرا باعث آرامش حواس می شوند و روح را تقویت می کنند به علاوه اینکه به راحتی می توان از آنها مراقبت کرد.

پرفروش ترین محصولات

سبد خرید