فضای بیرونی خود را برای پاییز احیا کنید

ما نمی توانیم از هوای خنک پاییز سیر شویم و وسواس ایجاد فضاهای فصلی در سراسر خانه را پیدا کرده ایم. همه ما روزهای خوشمزه تابستان را پشت سر گذاشته ایم تا جای خود را برای شبهای خنک که باید در هوای تازه سپری شود ، فراهم کنیم. بنابراین پیش از آنکه مجبور شوید پارک زمستانی را بشکنید ، سیب یا کوکو داغ خود را بگیرید و خانواده خود را بیرون بیاورید!

الهام بگیرید تا فضای پاسیوی خود را دوباره تصور کنید تا فضای بیرونی خود را برای فصل به حداکثر برسانید. همه چیزهایی را که برای یک عصر پاییزی در اطراف آتش نیاز دارید پیدا کنید (شامل گل ختمی و سیب نیست).

مزایای خارج بودن از این پاییز

گذراندن وقت بیشتر در خارج می تواند روحیه شما را تقویت کرده و به طور بالقوه با هرگونه بلوز زمستانی مقابله کند. شما ویتامین D مورد نیاز بدن خود را در معرض نور دریافت می کنید ، حتی اگر یک روز ابری باشد. فقط هنگام بیرون رفتن حتما از ضد آفتاب استفاده کنید!

تخطی از برنامه روزمره و لذت بردن از هوا می تواند به جلوگیری از تب کابین کمک کند ، حتی اگر فقط 30 دقیقه در روز به بیرون از خانه اختصاص دهید. که برای هر کسی که با هم اتاقی ها یا اعضای خانواده زندگی می کند مفید است.

بیرون بودن در هوای تازه نیز می تواند به ایمنی شما کمک کند! یک مطالعه نشان داد افرادی که اوقات خود را در فضای باز سپری می کنند ، سطح هورمون های اصلی مرتبط با استرس را کاهش می دهند. برای مطالعه بیشتر در مورد مزایای بیرون رفتن در طول پاییز ، اینجا را کلیک کنید .

فعالیت در فضای باز

ژاکت های خود را بگیرید و کمی لذت ببرید. هزاران فعالیت فصلی وجود دارد که سقوط شما را برای هر خانواده بیشتر جشن و سرگرم کننده می کند. در اینجا چند مورد از موارد دلخواه ما که درست در حیاط خانه شما قرار دارند ، آورده شده است.

 

شب فیلم در فضای باز

تکیه گاه ها را پشت سر بگذارید و شب فیلم را بیرون از منزل بگذارید. برای ادامه روحیه یک فیلم با موضوع پاییز پیدا کنید. فیلم های شبح وار حتی پس از هالووین نیز مناسب هستند. و اگر به نظر نمی رسد خانواده شما در مورد انتخاب به توافق برسند ، ما دوئل سنگ ، کاغذ ، قیچی را پیشنهاد می کنیم. با کشیدن یک ملافه سفید با سیم لباس ، خود را برای یک تجربه تئاتر DIY آماده کنید. پتو نیز برای گرم ماندن بعد از ناپدید شدن آفتاب برای روز ضروری است.

اردو زدن و STARGAZING

یوسمیتی؟ هرگز از آن چیزی نشنیده ام. با ایجاد یک اردوگاه در حیاط پشتی خود برای یک شب غروب ستاره در نزدیکی خانه خود باشید. و از آنجا که پاییز است ، دیگر لازم نیست نگران رطوبت تابستان باشید! این یک گزینه عالی برای مبتدیانی است که می خواهند بدون گذراندن تعطیلات آخر هفته خود را در مکانی از راه دور و بدون سرویس سلول ، یا اگر خانواده ای با خانواده کوچک دارید ، تجربه رانندگی را تجربه کنند.

برای بخش ستاره دار شب ، برنامه ای مانند SkyView را بارگیری کنید که از واقعیت افزوده برای نشان دادن آسمان شب فعلی استفاده می کند. این به شما کمک می کند تا ستاره ها و صورت های فلکی را که می توانید بر اساس موقعیت مکانی خود مشاهده کنید ، شناسایی کنید. به نظر می رسد از این جهان است.

 

پیک نیک با موضوع پاییز

پیک نیک خوشمزه ترین فعالیت در این فصل است. از زمان میان وعده بعد از ظهر خود در یک فضای بازسازی شده در فضای باز لذت ببرید و برخی از غذاهای فصلی را به حیاط خانه خود بیاورید. برای این منظور ، ما توصیه می کنیم از ظروف واقعی به جای گزینه های یکبار مصرف استفاده کنید تا محیط زیست سرگرم کننده را حفظ کند.

یکی از پیشنهادات مورد علاقه ما برای پیک نیک ، تخته چوب شیرینی است که می توان آن را با پنیرهای خوشمزه ای مانند بری و چدار پر کرد. شما می توانید میوه های فصلی مانند گلابی و انگور را اضافه کنید تا در پالت مزه خود عمق ایجاد کنید. لقمه را با یک نم نم نم عسل و اشتهای خوب کامل کنید!

شما همچنین می توانید یک شیرینی دسر سیب برای کودکان یا اعضای خانواده خود با یک دندان شیرین تهیه کنید. سیب میوه این فصل است و فروشگاه مواد غذایی شما احتمالاً دارای انواع گل مینا عسل و خانم صورتی است که کاملاً مناسب خواهد بود. برای نگهداری و نمایش مواد روکش مانند چیپس شکلات ، آجیل و تره خرد شده گراهام ، از قالب مافین استفاده کنید. سس هایی مانند کارامل و فود داغ ارائه دهید تا کارها را به سطح بالاتری برسانید.

یک تجربه ناهار خوری زیبا

نیازی به جستجوی نظرات یک رستوران پنج ستاره نیست ... فقط از پنجره بیرون نگاه کنید. حیاط خانه شما محیط زیبایی برای فضای غذاخوری دارد. در هنگام لذت بردن از یک وعده غذایی خانگی ، یا غذایی که شما برای خرید سفارش داده باشید ، چیزی شبیه یک منظره زیبا وجود ندارد که قضاوت نکنیم!

سرمایه گذاری در بازسازی پاسیو یا عرشه خود به منظور قرار دادن یک مکان غذاخوری ، سرمایه گذاری در خاطرات مشترک با عزیزان است. دور میز می خندد. یا ناهاری که در آفتاب سپری شده است. همچنین می توانید برای مواردی که به صندلی اضافی نیاز دارید نیمکت انتخاب کنید. ما همچنین یک میز بزرگ متناسب با موارد دلخواه همه پیشنهاد می کنیم.

فضا را با شمع هایی تزئین کنید که از درخشش ساعت طلایی حتی پس از غروب خورشید تقلید کنند. با چراغ های رشته ای می توانید به ظاهری عاشقانه نیز دست پیدا کنید. ستاره ها عملاً در دسترس شما قرار دارند زیرا شما از غذا و وقت با کیفیت در کنار خانواده لذت می برید. 

 

دنج و منظم باشید

پتو یک ضروری فصلی برای فضای داخلی و خارجی شماست. این وسایل ضروری را در یک نیمکت با محفظه بالابر نگهداری کنید تا بعد از اتمام جشن های پاییز ، منطقه را تمیز نگه دارید! فقط مطمئن باشید که منسوجاتی را که در معرض بیرون قرار دارند مرتباً تمیز می کنید. این از پیری سریع مواد و تجمع کپک جلوگیری می کند.

بالش و کوسن پرتابی مناسب در فضای باز ، راحتی و سبک فضای نشیمن شما را بالا می برد. کوسن ها می توانند راهی آسان برای افزودن رنگی تکه ای به قطعات مبلمان مورد علاقه شما باشند! و شخصاً ، ما هرگز دعوت به مبارزه با بالش در فضای باز را رد نکردیم. نظرات ما باز است

 

مارشمالوها را بگیرید

با پایین آمدن دما ، موارد اضافی را پیدا کنید که موارد مورد علاقه شما را در آتش خاموش تغییر می دهد. جدول گودال آتش یک قطعه چند منظوره که همه چیز برشته را حفظ خواهد کرد، به خصوص s'mores شما است. را داستان شبح وار در اطراف آتش به 21 ST قرن با یک جدول شیک. با صندلی های بیرونی که ظاهر را کامل می کنند جفت شوید . این میزها همچنین دارای روکش هستند ، بنابراین شما نگران تصادفات نباشید. در جدول جداول آتش نشانی ما بگردید تا سبکی را پیدا کنید که با فضای بیرونی شما مطابقت داشته باشد و فضا را گرم کند.

با انجام فعالیت های روزمره در خارج از منزل ، از هوای ترد پاییز لذت ببرید. ژاکت و جوراب های مبهم مورد علاقه خود را بپوشید تا اوقات خود را به گونه ای بگذرانید که انواع تفریحات فصلی را برای شما به ارمغان بیاورد.

پرفروش ترین محصولات

سبد خرید