چگونه یک تلویزیون مناسب برای فضای داخلی خانه خود انتخاب کنیم

مهم نیست خانه چقدر زیبا طراحی شده باشد ، برای اکثر ما ، بدون تلویزیون ناقص می ماند. بنابراین چگونه تلویزیونی را پیدا می کنید که در فضای داخلی منزل شما عالی باشد ؟ هنگامی که نوبت به خرید تلویزیون می رسد ، باید عوامل خاصی را در نظر گرفت.

فاصله مشاهده

شاید مهمترین پارامتر هنگام انتخاب تلویزیون مناسب برای فضای شما ، اندازه اتاق باشد. این روزها تلویزیون ها در اندازه های بسیار متنوعی در دسترس هستند و خرید تلویزیون خیلی بزرگ اشتباه رایجی است که مردم مرتکب می شوند. اگر تلویزیون خیلی بزرگ باشد ، به نظر می رسد تصویر پیکسل دار است و می تواند باعث فشار شدید چشم شما شود.

بنابراین ، ببینید اتاقی که می خواهید تلویزیون خود را در آن قرار دهید چقدر بزرگ است. اگر خانه بزرگی دارید می توانید یک تلویزیون بزرگ در اتاق نشیمن و شاید یک تلویزیون کوچکتر در اتاق خواب قرار دهید (اگر دوست دارید تلویزیون را در رختخواب تماشا کنید). بعضی از افراد ترجیح می دهند یک تلویزیون واحد در خانه خود داشته باشند تا با تمام خانواده تماشا کنند ، به خصوص اگر خانه کوچکتری داشته باشند.

 

اطمینان حاصل کنید که فاصله مبل یا تختخواب خود را از تلویزیون اندازه گرفته اید. در اینجا جدولی آورده شده است که می تواند شما را در تصمیم گیری براساس دامنه راهنمایی کند:

فاصله تا تلویزیون   اندازه تلویزیون

130 سانتی متر     32 اینچ

160 سانتی متر     40 اینچ

180 سانتی متر     46 اینچ

210 سانتی متر     50 اینچ

اندازه تلویزیون مناسب برای خانه شما

 

سایر نکات مهم را باید در نظر گرفت

نوع تلویزیون

روزهایی که انتخاب تلویزیون به سادگی انتخاب بین تلویزیون سیاه و سفید و رنگی بود ، گذشته است. اکنون می توانید بین تلویزیون های صفحه تخت معمولی ، تلویزیون های هوشمند ، تلویزیون های HD ، تلویزیون های 4K و موارد دیگر یکی را انتخاب کنید. به اندازه کافی تحقیق کنید تا بتوانید عملکرد ، مزایا و مسائل مربوط به هر نوع را مقایسه کنید. به عنوان مثال ، یک تلویزیون هوشمند می تواند به اینترنت متصل شود ، که اگر دوست دارید مستقیماً از طریق تلویزیون سری های وب را تماشا کنید ، راحت می شود.

 

نام تجاری

تقریباً هر شرکت پیشرو الکترونیکی تلویزیون تولید می کند. انتخاب یکی از آنها قسمت سختی است زیرا هرکدام موافقان و مخالفان خود را دارند. باز هم ، انجام تحقیقات زیاد برای فهمیدن اینکه چه چیزی برای شما بهترین است ضروری است. یک کاری که می توانید انجام دهید این است که با دوستان و خانواده خود که یک تلویزیون از یک مارک خاص دارند تلویزیون صحبت کنید. بررسی ، گارانتی و مشخصات محصول را در سیستم عامل های مختلف بررسی کنید. همچنین ، بررسی های مربوط به نگهداری برند را بررسی کنید. اگر مشکلی در تلویزیون رخ دهد ، آسان است کسی بخواهد برای رفع آن بیاید؟

قیمت تلویزیون

بسیاری از مارک های جدید تلویزیون ها را در محدوده قیمت مناسب بودجه می فروشند زیرا در بازار بی نظیر هستند. این مارک ها به همان اندازه (یا بیشتر) ویژگی های برندهای معروف خود را ارائه می دهند. هرکدام از مارک ها را که انتخاب می کنید ، مطمئن شوید که بررسی خدمات آنها را بررسی می کنید.

 

نصب تلویزیون

هنگامی که تلویزیون را خریداری کردید و آن را به خانه تحویل دادید ، باید اطمینان حاصل کنید که به زیبایی خانه کمک می کند. اول و مهمترین ، شما باید نقطه مناسب اتاق را پیدا کنید. سپس ، باید تصمیم بگیرید که چگونه آن را نصب کنید - آیا آن را روی پایه قرار می دهید یا روی دیوار نصب می شود؟ اگر می خواهید یک واحد سرگرمی تهیه کنید ، باید با سایر مبلمان اتاق همراه باشد. نقطه ای که انتخاب می کنید باید به تابلو برق و نقطه اتصال دسترسی داشته باشد. اگر چندین نقطه سوکت برای اتصال PlayStation یا سایر وسایل الکترونیکی شما وجود ندارد ، به فکر تهیه spike buster باشید.

قبل از اینکه به نزدیکترین فروشگاه الکترونیکی بروید و اولین تلویزیونی را که می بینید ، انتخاب کنید ، کمی وقت بگذارید تا از گزینه های مختلف موجود محدود شوید. قبل از خرید نهایی ، تحقیق کنید ، اندازه گیری کنید ، بررسی ها و قیمت ها را بررسی کنید.

 

میز تلویزیون

یکی دیگر از موارد مورد بررسی میز تلویزیون است که باید مناسب و استاندارد انتخاب شود برای تلویزیون. گیلدار یک تولید کننده انواع مییز تلویزیون است که با پایین ترین قیمت و بالاترین کیفیت محصولات خود را روانه بازار می کند.

برای مشاهده میز تی وی کلیک کنید.

پرفروش ترین محصولات

سبد خرید