راهنمای روشنایی اتاق خواب نهایی

برای اکثر ما ، اتاق خواب ما فضای ویژه ما برای استراحت و پناهگاهی از گرفتار دنیای خارج است. ما واقعاً می توانیم موهای خود را پایین بگذاریم و خودمان باشیم ، بدون اینکه نگران هیچ کس یا هر چیز دیگری باشیم!

روشی که برای برنامه ریزی برای روشنایی اتاق خواب طراحی می کنید تا حد زیادی به ایجاد فضایی آرام و آرام منجر می شود که این امر موجب می شود تا شما از جامعه آرام بمانید. نمیدانید از کجا شروع کنید؟

مواردی که برای روشنایی اتاق خواب باید در نظر بگیرید

این لایه های نورپردازی را در نظر بگیرید تا اطمینان حاصل کنید که در اتاق خواب خود ترکیب کاملی از جو ، زیبایی و کاربرد دارید.

1. روشنایی محیط

روشنایی محیط اتاق خواب اساس طرح روشنایی شما را تشکیل می دهد. این شامل نور طبیعی از پنجره ها ، درها و نورگیرها در طول روز است. در شب ، نور محیط توسط لامپ های سقفی ، لامپ های کف یا دیوارکوب ها تأمین می شود و نور کلی اتاق را تأمین می کند.

2. چراغ های وظیفه

روشنایی وظیفه در اتاق خواب شما به صورت چراغ مطالعه در کنار تخت شما ، چراغ آینه در کنار میز آراسته و چراغ روی میز کار شما است. نوعی از نور است که به شما امکان می دهد کارهای خاصی مانند خواندن ، نظافت یا کار را انجام دهید. چراغ های چرخان را می توان به اطراف حرکت داد تا روی بالین یا میز شما متمرکز شود ، بسته به جایی که به نور نیاز دارید.

3. روشنایی لهجه ای

نورپردازی لهجه ای اغلب یک فکر بعدی است ، اما به خصوص در یک اتاق خواب ، درست کردن آن مهم است. نور لهجه ، لمس چشمگیری را ایجاد می کند و حالات خاصی ایجاد می کند. در یک اتاق خواب ، این می تواند نور ملایم از چراغ های سقفی فرو رفته ، شعله سوسوی شمع ها یا چشمک زدن از رشته ای از چراغ های جن باشد که دور پایه های تخت پیچیده شده است. اگر چراغ های معمولی خود را با سوئیچ کم نور مجهز کنید ، هنگامی که کم روشن شوند می توانند به نور لهجه تبدیل شوند.

نحوه روشن شدن اتاق خواب

ساده ترین کار این است که از مبلمان ثابت اتاق ، مانند تخت و میز مطالعه یا کمد خود استفاده کنید و نور را در اطراف این قسمت ها قرار دهید.

لایه های روشنایی را در سه سطح برنامه ریزی کنید: در سقف ، در حدود سطح لنگه و در سطح میز. با همه سطح بازی کنید تا الگوی نور شما مسطح نباشد. الگوهای سایه های پرتاب شده توسط هر نوع نور را تماشا کنید. در یک اتاق خواب ، سایه ها یک فضای چشمگیر ایجاد می کنند.

پس از تهیه روشنایی عمومی ، به کارهای مختلفی که باید در اتاق انجام دهید فکر کنید. آیا ، شما در صندلی کنار تخت کتاب می خوانید؟ یک لامپ بلند با نور پایین تهیه کنید تا صفحه شما در کانون توجه باشد. چراغ های میز روی میز کار شما می توانند بدون خستگی چشم ، نوری را که برای کار نیاز دارید ، روشن کنند.

اگر دوست دارید در رختخواب تلویزیون تماشا کنید ، اطمینان حاصل کنید که نور ملایمی به کنار یا بالای سر شما روشن شده است. تماشای تلویزیون در تاریکی می تواند به چشمان شما آسیب برساند.

اگر دکوراسیون شما به مضمون پایدار متمایل است ، لامپهای حصیری ، حصیری یا کاغذ برنج را متناسب با محیط انتخاب کنید.

همیشه موقعیت سوئیچ ها را طوری برنامه ریزی کنید که بتوانند از کنار تخت شما خاموش شوند. وقتی نیمه خواب هستید ، مجبور شوید برای خاموش کردن چراغ ها آن طرف بروید ، می تواند خواب شما را از بین ببرد!

داشتن سوئیچ های دو طرفه در اتاق خواب ، یکی نزدیک درب ، به طوری که بتوانید قبل از ورود چراغ را روشن کنید و دیگری در کنار تخت خوب است که درست قبل از خواب خاموش شود بسیار زیبا است. سوئیچ های کنترل از راه دور نیز کار می کنند. چراغ های سقفی باید دارای پوشش پایین مات باشند تا از لامپ در هنگام خوابیدن در تخت جلوگیری کنید.

 

ایده های دکوراسیون منزل برای روشنایی اتاق خواب

از آویزها گرفته تا چراغ های فرورفتگی ، و نورافکن ها گرفته تا لامپ های میز ، در اینجا برخی از تزئینات الهام بخش برای به جریان انداختن آب خلاقیتان است!

 

چراغ های تو رفتگی توخالی

خیلی اوقات ، واقعاً کمتر بیشتر است. در این اتاق خواب مدرن و مینیمالیستی ، نورپردازی به همراه طاقچه ای که طول یک دیوار کامل را دارد ، نور ملایمی ایجاد می کند.

 

چراغ های فرورفتگی برای اتاق خواب

روشنایی اتاق خواب به سبک ارگانیک

اگر پایداری کلمه کلیدی شما باشد ، این چراغ های آویز چوب خیزران در دو طرف تخت به تمام نقاط مناسب در کتاب ظاهر دکوراسیون شما برخورد می کنند! Rattan یک انگور کوهنوردی انعطاف پذیر است که سازگار با محیط زیست است و می توان آن را با تعدادی از مبلمان دوست داشتنی ، عناصر روشنایی و دکوراسیون تحریک کرد.

 

چراغ های اتاق خواب به سبک ارگانیک

روشنایی وظیفه برای جدول مطالعه

اگر اتاق خواب شما دارای میز مطالعه یا ایستگاه کاری دفتر کار در منزل است ، نورپردازی وظیفه به شکل چراغ های مطالعه قابل تنظیم یا نوار LED زیر چراغ های زیر کابینت ، الزامی است.

 

چراغ های وظیفه برای مطالعه

لایه های روشنایی

نورافکن های سقفی فرو رفته ، چراغ های دیواری و لامپ های میز تصاویر روشنایی خیره کننده ای را در ارتفاعات مختلف فراهم می کنند ، و به سه لایه نورپردازی پاسخ می دهند. پایین تخت به آرامی روشن شده است ، چراغ هایی می توانند تغییر رنگ دهند و حالات مختلفی ایجاد کنند.

لایه روشنایی در اتاق خواب

چراغ های توپی رشته ای

رشته ای از چراغ های کوچک کره زمین و چراغ های پری چشمک زن شعر بصری را در این اتاق خواب گرم و خاکی ایجاد می کند.

 

چراغهای رشته ای توپی در اتاق خواب

دیوار قلاب ها

دیوارکوب ها ، در صورت نیاز ، می توانند به عنوان نور خلقی و نور محیط دو برابر شوند. این سایه های ابریشمی سنتی نور قوسی را به نمایش می گذارد که بافت های خام دیوارهای آجری را برجسته می کند .

دیوارکوب دیوار در اتاق خواب

چراغ های قفسه

هشدار کتابفروشان! در قفسه کتاب شما می توان نورافکنهای کوچکی را نصب کرد که ردیف کتابهای منظم انباشته شده را روشن می کند. به نور دیواری توجه کنید که نور را به هر دو جهت ، بالا و پایین پرتاب می کند.

چراغ قفسه

برجسته سازی بافت ها

دیوار با بافت بسیار پیچیده بالای تختخواب با کم شدن نور گرم از کانون توجه در سقف به زیبایی برجسته شده و بینندگان را به یک سفر بصری می برد.

 

پنجره سقفی

اگر اتاق خواب شما در بالاترین طبقه قرار دارد ، سعی کنید نورگیرهای شیشه ای را در سقف نصب کنید! این طراح رشته ای از سیم را از طریق سقف به شکل پیچ و خم فرم آزاد پیچانده و هنر خیره کننده سقفی را ایجاد کرده است.

 

چراغ های نوار پنهان

دیوارهای دارای بافت گرافیکی در دو طرف این اتاق خواب مدرن از بالا با چراغ های پنهان روشن می شوند و جلوه خاصی بسیار دوست داشتنی در شب ایجاد می کنند.

 

چشمک بزن ، چشمک بزنی ، ستاره های کوچک!

این سقف کاذب جعبه ای با رنگ آبی مایل به فروغ عمیق دارای ظاهری است که ایجاد آن آسان است ، دارای نقاطی از نور است که از سوراخهای ریز به پایین می تابد و توهم آسمانی با نور ستاره را در شب ایجاد می کند.

 

سقف سینی

چراغ های فرورفتگی پنهان در این سقف سینی ، نور ملایم محیط را ایجاد می کنند ، در حالی که چراغ های آویز لوله ای دوقلو در دو طرف تخت ، جلوه ای مدرن به شما می بخشند.

 

چادر کودکان

کودکان به جن ها و جن ها ، افسون ها و طلسم ها اعتقاد دارند و تزئینات اتاق آنها باید حس شگفتی کودکی چشم باز را زنده نگه دارد! ستاره های درخشان در شب و نور رشته های لامپ های کره زمین جادوی خاص خود را در چادر بازی این موتال کوچک ایجاد می کنند.

 

چراغ شبانه Kiddie

اگر کوچولوی شما از اجنه شب می ترسد ، چراغ پر جنب و جوش مانند این چراغ می تواند باعث آرامش او شود و به او کمک کند تا بهتر بخوابد!

پرفروش ترین محصولات

سبد خرید