طراحی داخلی با رنگ های سرد

وقتی صحبت از انتخاب رنگ های "سرد" یا "گرم" برای طراحی اتاق شما می شود ، این باید به نیت اتاق بستگی داشته باشد. گفته می شود که رنگ های سرد مانند بلوز اثر آرام بخشی دارند و برای اتاق خواب بهترین نتیجه را دارند ، در همین حال قرمزهای گرم ، نارنجی ها و زردها فضای اتاق را دنج می کنند ، دقیقاً مانند شومینه اتاق نشیمن.

رنگ های جالب چیست؟

رنگ های سرد سایه های سبز ، آبی و بنفش هستند. تنها رنگ اصلی آبی است ، بنابراین هر رنگ با ته رنگ آبی یک رنگ سرد محسوب می شود. به آنها رنگهای سرد گفته می شود ، برخلاف رنگهای گرم ، زیرا باعث احضار آب می شوند. از طرف دیگر ، رنگ های گرم فکرهای آتش را برانگیخته می کنند.

چرخ رنگ

چرخ رنگ در تئوری رنگ به رنگ گرم و سرد تقسیم شده است. این آب ها مانند آب ، آسمان و سرسبزی در طبیعت آرامش بخش هستند و حس آرامش را به یک فضا می رسانند. این رنگ ها همچنین تصور می کنند که در حال عقب رفتن هستند.

آنها باعث می شوند فضا احساس بازتر شود و به اثر آرام اضافه شود. خاکستری مرسوم ، مد روز از نظر فنی خنثی است ، اما می تواند یک خاکستری گرم یا سایه ای سرد باشد. اگر این رنگ خاکستری استیل ، مایل به آبی باشد ، به عنوان یک رنگ کلاسیک سرد عمل می کند.

قانون اصلی دکور این است که اضداد باید یکدیگر را ارتقا دهند. در چرخ رنگ به اینها رنگهای مکمل گفته می شود.

رنگ های سرد و مکمل

با یک زمینه خنثی شروع کنید. سایه های سفید ، مات ، خاکستری یا بژ. آن را در سمت نور نگه دارید. پول بی خطر نیز خنثی نگه داشتن مبلمان و کفپوش شماست تا قسمت های گران قیمت اتاق شما با تعدیل تغییرات در رنگبندی ، خوب به نظر برسد. اگر جیب های عمیقی دارید ، جسورانه بروید و اجازه دهید تا اثاثه یا لوازم داخلی بپرد.

اکنون ، به رنگهای مکمل چرخ چرخ فکر کنید. به عنوان مثال ، یک فرش منطقه ای به رنگ سبز مایل به آبی (خنک) و نارنجی سوخته (گرم) را جفت کنید. بالشهای پرتابی طرح دار یا نارنجی و آبی مایل به سبز و برجسته را در نظر بگیرید تا یک اتاق از دیوارهای خنثی به رنگ کرم ، کفپوش چوب سخت و مبل راحتی خنثی برجسته شود.

در حالت ایده آل ، بالش ها می توانند با یک فرش ببندند ، و لهجه های نارنجی در برابر یک مبل یا دیوار خنثی ظاهر می شوند ، و برخی از درام رنگی را اضافه می کنند.

یا ، از یک بادمجان (خنک) و زرد کمرنگ (گرم) برای یک ترکیب کوچک در اتاق خواب یا حمام استفاده کنید. برای حمام ، دیوارها را برای شادابی یک سایه بسیار روشن از زرد رنگ کنید و یک کاشی و سرامیک کرم رنگ برای یک پایه خنثی اضافه کنید.

غرور می تواند گرما را با رنگ چوب خود اضافه کند و از بادمجان به عنوان لهجه حوله ها و دیوارهای آویز استفاده کند.

برای اتاق خواب ، دیوارها را با رنگ سفید کرمی رنگ کنید. تخت را با رنگ خنثی خامه ای برای یک بوم مسالمت آمیز بپوشانید و با استفاده از الگوها یا راه راه های هر دو رنگ ، بالشهای پرتاب را با رنگ زرد و بادمجان اضافه کنید.

مقداری پرتاب بادمجان را پرتاب کنید تا لهجه ای محکم داشته باشد. یا با یک پوشش لحاف بادمجان و شمس ، با لهجه کرم و کمی زرد روشن در بالش های پرتاب برای گرما ، جمله ای محکم بیان کنید.

با استفاده از چندین سایه همرنگ همراه با یک حالت خنثی به دنبال یک حالت خنک تک رنگ باشید. سایه های مختلفی از رنگ آبی که به عنوان لهجه در یک اتاق کاملاً سفید استفاده می شود ، کاملاً خنک است.

این یک اتاق خواب آرام ایجاد می کند. از یک پالت سبز برای حمامی تازه و خیره کننده که در برابر کاشی سفید قرار دارد استفاده کنید.

پرفروش ترین محصولات

سبد خرید