چگونه خانه خود را پایدارتر کنیم

اول ، خبر خوب: علاقه به طراحی داخلی پایدار در سالهای اخیر افزایش یافته است.

اکنون ، خبر بهتر: تعداد مواد طراحی داخلی پایدار و گزینه های یک ظاهر طراحی شده نیز افزایش یافته است.

با در اختیار داشتن یک دنیای کامل از امکانات زمین پسند که هم اکنون در اختیار محیط بانان روزمره است ، دانستن اینکه از کجا شروع شود دشوار است.

ما در اینجا هستیم تا به شما و مادر زمین کمک کنیم ، با طراح اینتل که چگونه خانه خود را پایدارتر کند. ما آن را اتاق به اتاق خراب خواهیم کرد ، با شروع برخی نکات و ترفندها برای پیاده سازی در خانه شما:

 

از درب جلو تا ایوان عقب

طراحی داخلی پایدار واقعاً به آسانی 1-2-3: 1 است. 2. بازیابی کنید. 3. بازیافت کنید. اینجا تعدادی ایده برای نحوه شروع شما موجود است:

وسایلی را که از قبل صاحب آنها هستید دوباره استفاده کنید و کاربردهای جدیدی برای دکوراسیون و مبلمان فعلی خود پیدا کنید. بگذارید تخیل شما وحشی شود. لورن کاکس ، طراح Havenly ، می گوید: "این حتی می تواند به اندازه ریختن شمع های خود در گلدان های قدیمی یا ظروف دیگر خلاقانه باشد."

در زمستان (و در تابستان) ترموستات خود را کم کنید . پتو را در سراسر خانه خود پرتاب کنید تا همیشه چیزی نزدیک و دنج برای بسته شدن در آن باشد.

فروشندگان محلی را انتخاب کنید . هنگام خرید جدید ، به جای حمل و نقل از خارج از کشور ، خرید محلی کنید. این امر علاوه بر حمایت از اقتصاد شهر زادگاه شما ، با كاهش تعداد مایل هایی كه بسته شما از انبار به خانه شما باید طی كند ، از اندازه اثر کربن شما می كاهد.

لامپهای معمولی را برای لامپهای LED یا CFL (لامپهای کم فشار فلورسنت) تعویض کنید . در مورد کاهش نیرو در انرژی صحبت کنید: LED ها و CFL ها می توانند تا 80 درصد از لامپ های سنتی صرفه جویی کنند - و ماندگاری آنها تا 10 برابر بیشتر است.

مسئولیت شکن. این بدان معنی است که حداقل را به محل دفن زباله خود ارسال کنید. آنچه را که می توانید به فروشگاه صرفه جویی محلی مورد علاقه خود اهدا کنید. کالاهای کاغذی و پلاستیکی را بازیافت کنید. و محصولات خانگی خطرناک مانند رنگ و باتری را در محل تخلیه محلی خود دور بریزید. یک منبع شگفت انگیز برای کشف گزینه های بازیافت در کد پستی شماست.

 

در اتاق نشیمن

حالا وارد اتاق نشیمن خود شوید. از آنجا که فضایی است که در طول شبانه روز استفاده می شود ، بیایید بر روی نور تمرکز کنیم.

اضافه کردن پرده های فیلتر نور به شما امکان انعطاف پذیری را می دهد تا به اندازه دلخواه نور (یا کم) به فضای خود وارد کنید. و این به کاهش استفاده از انرژی شما می افزاید.

در تابستان ، یک پرده ناب می تواند به کاهش استفاده از تهویه هوا کمک کند ، زیرا مقداری از گرمای خورشید را فیلتر می کند. "در زمستان ، پارچه های خود را باز کنید تا مقداری از همان نور خورشید به داخل آن وارد شود تا به گرم شدن طبیعی خانه شما کمک کند."

 

در آشپزخانه

بعدی ، آشپزخانه شما. با انتخاب گزینه های کم مصرف برای کارهای روزمره صبح خود شروع کنید.

به عنوان مثال دستگاه های قهوه ساز مبتنی بر غلاف می توانند زباله های زیادی ایجاد کنند. از طرف دیگر ، چیزی مانند مطبوعات فرانسوی به طور قابل توجهی ضایعات کمتری دارد ، به علاوه ، استفاده و نگهداری آن اغلب آسان تر از آن ماشین آلات پیچیده است. چیزی ریختی؟ حوله های کاغذی یکبار مصرف را ببخشید و به جای آن حوله های ظرف را انتخاب کنید .

برای مواد باقیمانده ، به عنوان کاغذ موم زنبور عسل ، که می تواند شسته و دوباره استفاده شود ، به عنوان جایگزینی بسته بندی پلاستیکی یکبار مصرف ، جستجو کنید.

 

در اتاق ناهار خوری

در اتاق ناهار خوری شما تمرکز بر حذف محصولات کاغذی از میز و کاهش نیاز به خریدهای جدید است:

برای وسایل روزمره با دوام و قابل استفاده مجدد ، از دستمال های پارچه ای به جای دستمال های یکبار مصرف استفاده کنید. آنها همچنین یک روش زیبا برای بالا بردن تجربه ناهار خوری شما هستند.

بشقاب های سرامیکی و ظروف غذاخوری را از یک فروشنده محلی تهیه کنید. این موارد نه تنها قابل استفاده مجدد هستند ، بلکه در صورت خرید از فروشگاه های مجاور ، محیط را از آلودگی حمل و نقل اضافی نجات می دهید.

وقتی نوبت به سرگرمی می رسد ، بدون خرید دکوراسیون و لوازم جانبی یکبار مصرف ، از ضایعات و لوازم اضافی پخت و پز (مانند گیاهان استفاده نشده ، میوه های نیمه بریده و غیره) برای تزئین سفره و ایجاد فضای تزئینی استفاده کنید.

اگر برای یک تابلوی سفره مخصوص به دنبال تزئینات جدید هستید ، شروع به جستجوی آن بشقاب پرنعمت عید پاک یا چهارم ژوئیه در فروشگاه های محلی فروشی کنید.

 

در اتاق خواب

کمدهای پرنعمت ، لامپ های عتیقه و منسوجات ارثی مانند لحاف های دست ساز یا بازی های قلاب بافی ، اتاق خواب شما را شخصی می کنند و عنصر غنی "داستان" را به خانه شما اضافه می کنند. پاداش: این موارد متعلق به قبل و با ملایمت مورد استفاده نیز پایدار هستند.

اما ملافه های تختخواب چطور؟ ملحفه های خود را با گزینه ای پایدار مانند ورق های بامبو یا خرید از فروشندگانی که پایداری را در اولویت قرار می دهند ، ارتقا دهید . 

لورن می گوید: "این گزینه ها اغلب با قیمت بالاتری ارائه می شوند ، اما راحتی و مزایای اضافی برای محیط زیست ارزش آن را دارند."

با دانستن اینکه به زمین کمک می کنید ، می توانید آرام باشید.

 

در حمام

و در آخر ، دستشویی شما. از نظر ماهیت ، حمام ها می توانند یکی از فضاهای هدر دهنده در خانه شما باشند (بدون استفاده از جناس).

نصب توالت های کم جریان ، شیرهای سینک ظرفشویی کم ، شیرهای وان کم جریان و دوش های کم آب که می توانند 40 درصد آب کمتری نسبت به دوش های سنتی استفاده کنند ، مصرف آب شما را به شدت کاهش می دهد و در هزینه آب و برق شما صرفه جویی می کند. یک برد-برد!

حمام ها همچنین مکان مناسبی برای ترکیب گیاهان فیلتر هوا در خانه شما هستند: به گیاهان مار ، گودالها و گیاهان لاستیکی فکر کنید. آنها بسیار عالی به نظر می رسند و در عین حال برای پاکسازی هوا سخت کار می کنند. این فقط یکی از مزایای گیاهان خانگی است .

پرفروش ترین محصولات

سبد خرید