نکاتی برای طراحی فضای میز ناهار خوری

اتاق های غذاخوری پیوند ایجاد می کنند و مکانی است که هر یک از اعضای خانواده بعد از یک روز خسته کننده طولانی برای شام با یکدیگر معاشرت می کنند. از مکالمات گرفته تا شوخی ، اشتراک گذاری ، شراب خوب و غذا ، بسیاری از اتفاقات روی میز ناهار خوری می افتد.

اما غذای خوب همه چیز نیست ؛ یک محیط عالی نیز هنگام غذا خوردن اهمیت زیادی دارد و افراد را مجبور می کند با مهارت های دکوراسیون خود خلاق شوند.

آیا شما کسی هستید که به دنبال دکوراسیون بالا برای تقویت ظاهر اتاق غذاخوری خود هستید؟ این راهنما در واقع به شما ایده های فوق العاده ای برای تأمین هزینه ها می دهد:

میز گرد یا مستطیل

یک میز ناهار خوری بزرگ قلب اتاق غذاخوری را تشکیل می دهد. باید به گونه ای باشد که همه اعضای خانواده بتوانند در یک مکان با هم متحد شوند و از غذا روی میز که به سادگی کامل است لذت ببرند. بنابراین ، معرفی میزهای ناهار خوری زرق و برق دار که فضای غذاخوری و آشپزخانه را به هم متصل می کند از اهمیت بالایی برخوردار است.

به دنبال نورپردازی عالی باشید

آویزان کردن برخی از چراغ های مدرن در فضای غذاخوری شما می تواند فضای ناهار خوری شما را بیشتر کرده و جلوه ای کلاسیک به اتاق ناهار خوری شما ببخشد. ممکن است چراغ های راهنمای سقفی ، چراغ های آویز یا لوستر باشد ، می توانید منبع نور مورد نظر خود را انتخاب کنید.

با رنگ سفید روشن شوید

امروز عصر رنگ هاست که هر کس برای دکوراسیون داخلی خانه خود پالت رنگی را آزمایش می کند. اما رنگ سفید همچنان بر جهان رنگ ها حاکم است زیرا مقداری نور روشن را در فضای غذاخوری شما جوش می دهد.

اتاقهای ناهارخوری سفید پایه ای شفاف برای مراسم فضای غذاخوری شما ارائه می دهند و به دکوراسیون اتاق ناهار خوری پیچ و تاب می افزاید و علاوه بر آن مورد علاقه همه افرادی است که می خواهند اتاق ناهار خوری خود را با هنرهای انتزاعی روی دیوارهای سفید تزئین کنند.

با هنرهای تحریک آمیز شجاع باشید

از قطعات هنری جسورانه گرفته تا نقاشی های هنری مدرن ، می توانید همه این موارد را در محل غذاخوری خود امتحان کنید تا ظاهری هنری به آن ببخشید. آثار هنری نه تنها جلوه ای شیک و زیبا به فضای شما می بخشد ، بلکه روایتی از طرز فکر شما را بیان می کند و به یک امر رویایی می افزاید.

جلوه گل

آوردن گیاهان می تواند فوراً طراوت و زندگی را به خانه شما اضافه کند. با پیشروی در همان خط ، افزودن گلهای تازه می تواند اتاق ناهار خوری شما را با زیبایی واقعی همراه با رنگ های رنگی برکت دهد. یک قطعه چیدمان گل تازه بر روی میز می تواند منظره ای ترکیبی از آن را نیز با قیمت مناسب ایجاد کند.

 فرش

فرش ها یک جمله قدیمی هستند که نام خود را در زیبا سازی فضاها و ارتقاء دکوراسیون منزل به سطح بالاتری حفظ کرده اند. وقتی فرش هایی را به اتاق ناهارخوری خود اضافه می کنید که چیدمانی مدرن و کلاسیک به اتاق ناهارخوری شما تزریق می کند ، به همین ترتیب است. فرش ها دارای قدرت تعیین کننده ای هستند و بنا به سلیقه شما ، طراحی و جذابیت را به کف با لهجه های رنگارنگ اضافه می کنند.

نتیجه

اینها چند راه است که به کمک آنها می توانید ظرافت را به اتاق ناهارخوری خود با کمی تجمل و رویایی اضافه کنید.

پرفروش ترین محصولات

سبد خرید