7 روند تزئینی قدیمی که باید در سال 2022 از آنها اجتناب کنید (و در عوض چه چیزی را امتحان کنید)

7 روند تزئینی قدیمی که باید در سال 2022 از آنها اجتناب کنید (و در عوض چه چیزی را امتحان کنید)

آن را با قدیمی و در با جدید است. اجازه ندهید این روندهای دکوراسیون خانه در سال 2022 فضای داخلی شما را تنگ کند! این چیزی است که برای ارتقای نهایی جالب است و چیزی که مناسب نیست.

ممکن است شروع دقیقی برای «بازیگران نوپا» نباشد که ما تصور می‌کردیم، اما یک هورا در افق وجود دارد، مخصوصاً وقتی صحبت از تزئین خانه شما در سال جاری می‌شود.

ممکن است برای برخی از بزرگ‌ترین ترندهای دکوراسیون منزل در سال گذشته آن عینک‌های رز رنگی را به چشم داشته باشید . و بسیاری ممکن است همچنان که شما می‌خوانید آن را در فضای شما زندگی کنند. اما آنها وقت خود را داشتند و اکنون زمان آن رسیده است که به برخی از به ظاهر کلاسیک TTFN بگوییم. به نظر می رسد، و در عوض به بهترین روندهای بعدی دکوراسیون خانه در سال 2022 سلام کنید.

ما قول می‌دهیم که با ترکیب ظاهر خوب و دوز سالم مثبت، چیزهای زیادی باید منتظر بود، و صادقانه بگوییم، وقتی یاد بگیرید که چه سبک‌هایی را می‌توانید از اینجا به بعد رها کنید، احساس آرامش خواهید کرد. وقت آن است که یک بار دیگر با یک به روز رسانی جدید شرایط را خوشحال کنید تا به پناهگاه شما ظاهری جدید و پر از شخصیت ببخشید.

تنها سوال این است که کدام یک شما در حال تغییر هستید؟

به نظر می رسد که در سال 2022 باید از آن اجتناب کرد

با روندهای منسوخ شده دکوراسیون خانه در سال 2022 خداحافظی کنید و به جای آن به این ظاهر جدید و جدید سلام کنید.

1. روند تاریخ

اکنون همه ما عاشق ضیافت در یک اتاق ناهار خوری روستایی خانگی هستیم ، اما در سال 2022، ایجاد ظاهری معتبر که کمتر مضطرب است، ساده تر و تمیزتر است، چیزی است که در مورد آن است.

آنا فرانکلین، طراح داخلی و بنیانگذار Stone House Collective(در برگه جدید باز می شود)، نظرات: 'سبک فارم هاوس ترندی است که سال ها بر آن حاکم بوده و احتمالاً ادامه خواهد داشت، اما جنبه هایی از آن در راه است و باید از آن اجتناب کرد!

ابتدا از شر مبلمان مصنوعی که فرسوده به نظر می رسند، اما نیستند، خلاص شوید. در عوض، فرش‌های قدیمی را انتخاب کنید که در واقع به خوبی پوشیده شده‌اند و میزهای غذاخوری خانه‌های مزرعه‌ای معتبر(در برگه جدید باز می شود). فرش‌های قدیمی مدتی است که وجود داشته‌اند، بنابراین می‌دانید که دوام خواهند داشت و تا سال‌های آینده نیز زیبا به نظر می‌رسند - و احتمالاً کمتر می‌ریزند! یک میز خانه مزرعه چوبی واقعی در آزمون زمان مقاومت خواهد کرد و در طول زمان نیز به زیبایی پوشیده خواهد شد.

مانوئل مونوز، طراح داخلی، فضاهای زندگی(در برگه جدید باز می شود)، موافق است: "یکی از روندهایی که در سال 2022 از بین می رود، سبک کلاسیک خانه های کشاورزی است. به نظر می رسد قدیمی است، در عوض، ما هر روز بیشتر و بیشتر می بینیم که خانه های مزرعه در حال تبدیل شدن به مدرن تر است. به عنوان مثال، کابینت های سفید در حال از بین رفتن هستند زیرا مردم بیشتر احساس می کنند رنگ های جسورانه تر را انتخاب می کنند. به جای آن رنگ‌های مدرن‌تر و پررنگ‌تر وارد بازی می‌شوند.

در عوض: صنعتگر مدرن

زیبایی‌شناسی صنعت‌گر مدرن که ریشه در مواد طبیعی و صادقانه، صنعت‌گری و اصالت دارد (مانند سبک خانه‌های مزرعه)، از طریق رویکردی منسجم به طراحی، دست سازنده و زیبایی را در ناقصی تجلیل می‌کند. همانطور که در اینجا در این طرح  اتاق نشیمن مدرن و چشمگیر نشان داده شده است، ظاهر ساده و در نظر گرفته شده است، که توسط الگوهای طبیعی، رنگ ها، و اشکال ارگانیک در مواد خام، مانند چوب، چوب خیزران، و سنگ هدایت می شود.

اگر به‌دنبال به‌روزرسانی سریع خانه هستید، ترندهای اتاق نشیمن 2022 مکان خوبی برای شروع است، و هرگز نمی‌دانید، ممکن است الهام بخش یک تغییر کلی خانه باشد.

کارشناس خانه، ریچارد پتری در توماس ساندرسون(در برگه جدید باز می شود)نظر در مورد روند مواد طبیعی: 'مبلمان های ساخته شده از محصولات طبیعی مانند حصیری و چوب دارای کیفیتی قدیمی هستند و می توانند هر فضایی را شیک نشان دهند. حصیری در داخل بسیار عالی به نظر می رسد و به ویژه هنگامی که با گیاهان داخلی و الگوهای جسورانه جفت شود، به خوبی کار می کند.

جن + مار، بنیانگذاران، فاکس داخلی(در برگه جدید باز می شود)نظر: '2021 راه را برای روندهای داخلی نرمتر و طبیعی تر، با انبوهی از مبلمان حصیری و عصایی، سرامیک و عناصر کتانی که در سراسر خانه پراکنده شده اند، هموار کرد. همه در پس زمینه ای از تکنیک های بافت دیوار مانند آهک شویی یا میکرو سیمان نشسته اند. ما می‌بینیم که این روند تا سال 2022 ادامه می‌یابد تا ظاهری که حس راحتی را به آن اضافه می‌کند و در عین حال یک روند طراحی قوی و در عین حال کم‌رنگ ایجاد می‌کند.

2. مخملی

ما به اندازه کافی در بیکاری مبل مخملی افراط کرده ایم! مطمئناً، جذابیت نرم و لطیف مخملی در همه چیز و همه چیز، از اثاثه یا لوازم داخلی گرفته تا اثاثیه نرم، و حتی لوازم خانگی تزئینی (آینه های مخملی و آباژورها یک چیز بوده اند) به سختی می توان در مقابل آن مقاومت کرد، اما حالا بیایید، بیایید این بوژی را کنار بگذاریم و با منسوجات لمسی معتبر شویم. که لازم نیست هر بار که از آنها استفاده می کنیم دوباره پر شوند و نوازش شوند. زندگی مدرن به اندازه کافی نیازمند است، ما نیازی نداریم که خانه هایمان نیز تعمیر و نگهداری بالایی داشته باشند!

در عوض: بافت های آرام

با لایه‌هایی از بافت‌های دوست‌دار سالن که زیبایی‌شناسی آهسته زندگی را در بر می‌گیرند، به زندگی لوکس کمتر و راحت‌تر فکر کنید. اتو (هورا!) را فراموش کنید، و داخل کتانی تنبل و پنبه‌ای که شیک یا 10 را دوست دارد بپوشید - یک ایده اتاق خواب کوچک زیبا و دنج برای زوج‌ها ! مبل خود را با کوسن های کتانی بزرگ در رنگ های گیاهی و طرح های آرام بالا بیاورید یا در یک پیله تخت خواب وافل نرم و فوق العاده لانه بسازید... واقعاً روزهای مبارکی است…

جن + مار، بنیانگذاران فاکس داخلی(در برگه جدید باز می شود)نظر: 'ما کمتر مخملی را به نفع مواد طبیعی بسیار آرام تر می بینیم. ما پیشنهاد نمی‌کنیم که مخمل بیرون باشد، بلکه پیشنهاد می‌کنیم از آن به‌عنوان یک لهجه استفاده کنید تا محور.

مواد طبیعی مانند کتانی و پنبه، بافت و راحتی را به مبلمان نرم می‌افزایند. پتوهای وافل که روی تخت‌ها یا مبل‌ها قرار می‌گیرند ابعاد و عمقی می‌افزایند که برای چشم دلپذیر است.

3. روند تاریخ: بازی آن را خنثی امن

مطمئناً، رنگ سفید و بژ برای طرح‌های دکوراسیون داخلی و ایده‌های خاکستری و قهوه‌ای اتاق نشیمن گزینه‌های بی‌انتها و مطمئنی هستند ، اما بیایید. بیایید با چند رنگ درمانی تقویت‌کننده خلق و خو، همه چیز را تغییر دهیم! بدترین چیزی که ممکن است اتفاق بیفتد چیست؟ دوباره رنگش میکنی! گاهی اوقات همه چیز به رنگ سفید خوب نیست. ما می گوییم با وانیل و با هر سایه زیر آفتاب!

آندرا دلمونیکو، طراح داخلی اصلی، ترندی(در برگه جدید باز می شود)، نظرات: "زیبایی شناسی تمام سفید در راه است. به طور مشابه، یک پالت رنگ خنثی روشن با سفید، کرم و خاکستری روشن نیز در حال از دست دادن است. این فضاهای داخلی ملایم و خسته کننده در حال بیرون آمدن هستند. هنوز هم می‌توانید پالت رنگی خنثی داشته باشید، اما سعی کنید رنگ‌های پررنگ‌تر را اضافه کنید، به‌ویژه آن‌هایی که رنگ‌های طبیعت را تقلید می‌کنند. این رنگ های غنی تر هنوز خنثی هستند اما گرما و زندگی را به خانه شما می آورند.

در عوض: سبز آرام

با توجه به ارتباط آن با طبیعت، ظهور رنگ سبز به دنبال اشتهای مالکان خانه برای همه چیزهای بیوفیلیک است. طیفی از سایه‌های سبز رنگ از نعناع بازیگوش گرفته تا سرخس تازه را کاوش کنید تا هر فضا را تازه کنید، به‌ویژه یک آشپزخانه سبز با انرژی تازه.

راشل دوبل، بنیانگذار دریاچه کارمین(در برگه جدید باز می شود)در کنار سایمون کریچلی، نظر می‌دهد: «سبز رنگ بسیار متنوعی است و من خوشحالم که صاحبان خانه از آن استقبال می‌کنند. می تواند دنج و آرامش بخش، پر جنب و جوش و با طراوت، و حتی تاریک و دراماتیک باشد. واقعاً سبزی وجود دارد که مناسب همه سلیقه‌ها باشد و من معتقدم بهار 2022 اشتهای واقعی برای لوازم خانگی سبز را به همراه خواهد داشت.

سیمون می افزاید: «عدم قطعیت بیماری همه گیر، تمایل به ارتباط مجدد با دنیای طبیعی و خارج را برانگیخته است. گیاهان آپارتمانی، مواد طبیعی و نور طبیعی همگی مورد استقبال صاحبان خانه‌ها قرار گرفته‌اند و سبز شدن در مورد رنگ، قدم بعدی است.

4. روند تاریخ: کاغذ دیواری

خوب، پس نمی‌توانیم جلوه‌های دگرگون‌کننده یک پروژه کاغذدیواری سریع DIY را انکار کنیم ، اما در سال 2022 بیشتر به حذف الگوهای شلوغ از دیوارها می‌پردازیم و در عوض بر تنوع طرح‌ها از طریق اثاثه یا لوازم داخلی، مبلمان نرم و هنر دیوار تأکید می‌کنیم. برای یک طرح لایه ای پر از جزئیات جالب. فراموش نکنید، ما نسل RENT هستیم، بنابراین، مگر اینکه به دنبال گزینه کاغذ دیواری پوست کنده و بچسب باشید، ممکن است کاغذ دیواری ارزش زحمت (یا از دست دادن سپرده) را نداشته باشد.

در عوض: مسدود کردن رنگ و خیس کردن رنگ

وقتی صحبت از دکوراسیون رنگ آمیزی رنگ در رنگ های 2022 می شود، خانه داران از درون به بیرون مطمئن می شوند . و اگرچه رابطه عاشقانه ما با کاغذ دیواری یک عاشقانه تمام عمر است، اما همیشه جایی برای کمی پرت کردن فصلی با ایده های خلاقانه رنگ وجود دارد.

دیگر فقط به رنگ آمیزی چهار دیوار نیست. خانه‌ها با ایده‌های دیوارهای رنگ‌بندی شده در سایه‌های متضاد، گشت‌های مرزی با دیوارهای دو رنگ دو رنگ، و رنگ‌آمیزی کل فضاها، از جمله سقف، در سایه‌های اشباع‌شده که دوباره شارژ می‌شوند و پویایی را تغییر می‌دهند، گویا می‌شوند.

هلن شاو، کارگردان بریتانیایی بنجامین مور(در برگه جدید باز می شود)نظرات: "حتی طراوت بخشیدن به گوشه کوچکی از خانه با یک جلوه رنگ یا طرح جدید می تواند بزرگ ترین تغییرات را نه تنها در فضای شما، بلکه در روحیه شما نیز ایجاد کند."

"با نقاشی یک ویژگی دایره ای در بالای تخته سر خود برای یک نقطه کانونی دراماتیک که نماد وحدت است، تاثیر ایجاد کنید و یک فضای آرام را به یک پناهگاه دلپذیر تبدیل کنید."

5. روند تاریخ: گل های خشک

آن‌ها در سال‌های 2020 و 2021، دسته‌های بافتی از علفزار را خریدند که زیبایی، حجم و رنگ‌های آفتاب‌زده را در خانه‌های ما قرار داده بودند، اما سلام - آن زمان بود، و اکنون است، و فقط تعداد زیادی چیدمان ابدی از علف‌های خشک وجود دارد که می‌توانیم آنها را در خود جای دهیم (هر کس دیگری از قدم زدن روی گلبرگ های ترد افتاده و سر بذرهای سرکش کمی بی تاب می شوید؟)

در حالی که "ابرهای" خیره کننده و خیره کننده علف پامپاس در حال حاضر به ناچار به عنوان یک رویداد محبوب و نقطه کانونی دکور عروسی باقی خواهند ماند، در مهمانی ها، ممکن است وقت آن رسیده است که به چیزهای خشک شده احترام بگذاریم و به تازه ها افتخار کنیم! (هر چند ما طبیعت کم نگهداری آنها را از دست خواهیم داد...)

در عوض: JUNGALOW

گیاهان خانگی برای نسل جدید والدین مغرور گیاهان ضروری است. واقعیت!

این یک بازی با کلمات است. جنگل با خانه های ییلاقی ملاقات می کند - تا داه! برای لذت بردن از مزایای این سبک با فضیلت، لازم نیست در واقع در خانه های ییلاقی زندگی کنید - این سبک در آپارتمان های دنج و فضاهای عمارت به طور یکسان کار می کند! (از قضا) یک سبک محبوب در "جنگل های بتنی" که در آن همه چیز در مورد آوردن مقداری خوبی طبیعی است، یک "جنگل سرپوشیده" با فراوانی ایجاد کنید. همانطور که به معنای واقعی کلمه نمی توانید تعداد زیادی از گیاهان خانگی آسان در اندازه های مختلف داشته باشید. ، شکل ها و بافت ها. و فقط برای اینکه بدانید، صحبت با گیاهانتان و حتی نامگذاری آنها کاملاً اشکالی ندارد - همه ما به عنوان متهم مقصریم!

اما در اینجا متوقف نشوید! سبک Jungalow روحیه بوهمیایی دارد، بنابراین با رنگ‌های درخشان و الگوهای الهام‌گرفته از سفر که از میان بافت‌های طبیعی، دانه‌های چوب و سبدها بافته شده‌اند، لذت ببرید. دوست‌داشتنی‌های برگ‌دار خود را روی مجموعه‌ای رنگارنگ از گیاهان DIY قرار دهید که برای شورش شخصیتی کارناوال در هر فضایی است.

بت چاپمن، متخصص کارخانه و بنیانگذار برند طراحی گیاهی Leaf Envy(در برگه جدید باز می شود)، نظرات: 'تأثیر زیست محیطی گل های شاخه بریده چندان گلگون نیست. ما شاهد افزایش جستجو توسط کسانی بوده ایم که به دنبال جایگزین های پایدار برای گل های شاخه بریده هستند. در سال 2021، "گل برای همیشه" گیاهان، از جمله گل فلامینگو هلو(در برگه جدید باز می شود)، یکی از محبوب ترین محصولات هدیه ای بودند. ما انتظار داریم که در سال 2022 شاهد رشد این روند باشیم و افرادی که به دنبال هدایای پایدار هستند که ماندگار باشند.

به عنوان بخشی از این روند، چپمن همچنین انتظار دارد که تم های تزئینی گیاه شناسی بیشتری را با استفاده از گیاهان به جای گل های بریده سنتی ببیند.

پیش‌بینی چاپمن برای داغ‌ترین روند گیاهان آپارتمانی در سال 2022 : «تقاضا برای گیاهان کمیاب Leaf Envy در سال 2021 افزایش یافت. مردم به دنبال گونه‌های غیرمعمول تری برای افزودن به مجموعه‌های خود در خانه بودند. ما پیش بینی می کنیم که گیاه آپارتمانی سال 2022 اژدهای نقره ای آلوکازیا باشد(در برگه جدید باز می شود)، زیبایی کمیاب با برگ های سبز نقره ای و رگه های سبز تیره.'

روند تاریخ: زندگی با طرح باز

در حالی که چیدمان اتاق نشیمن با فضای باز، افزایش‌دهنده نور، بدون دردسر جریان دارد، تعداد زیادی از جعبه‌ها را نشان می‌دهد، منصفانه است که بگوییم وقتی همه ما مجبور شدیم همه چیز را به اشتراک بگذاریم، در اوج قرنطینه، اوضاع کمی بیش از حد آشکار شد. "باز بودن" با هر کسی که در آن زمان با آنها زندگی می کردیم. در حالی که این فضا را به یک همه چیز چند کاره تبدیل می کند. حریم خصوصی و زمان خلوت لطفا.

در عوض: زندگی با نقشه شکسته

آلی ادامه می دهد: «همانطور که ما در گذر از بیماری همه گیر پیش می رویم، «زندگی با پلان شکسته» با ارائه راه حل های ساده برای تقسیم فضا به منظور امکان استفاده انعطاف پذیر در طول روز، انقلابی در چیدمان طرح باز ایجاد می کند. نورپردازی اغلب نادیده گرفته می شود، که بزرگترین مزیت را برای کمک به ایجاد یک جلوه منطقه بندی برای جداسازی مناطق از طریق سایه های مختلف نور فراهم می کند که می تواند مناطق مختلف را روشن یا سایه بزند. این تکنیک به تک تک اعضای خانواده و نیازهای آن‌ها پاسخ می‌دهد و در عین حال فضایی آرام‌بخش و دلپذیر برای همه ایجاد می‌کند.

برای صاحبان خانه‌هایی که فضای خالی دارند، تقسیم‌کننده‌های اتاق نیز محبوبیت بیشتری پیدا می‌کنند، با بسیاری از قفسه‌های کتاب و صفحه‌های حصیری راه‌حلی خلاقانه برای بازیابی مرزهای بین روزهای کاری و شب‌های آرامش‌بخش ارائه می‌دهند.

جسیکا هریس، طراح داخلی، فضاهای زندگی(در برگه جدید باز می شود)موافق است: «در چند سال گذشته، مالکان خانه‌ها پلان‌های طبقه باز بزرگ را ترجیح می‌دادند، با این حال، من فکر می‌کنم که در سال 2022 از این اولویت دور می‌شویم. من دیوارهای جداکننده بیشتری را دیده‌ام که در طراحی گنجانده شده‌اند، زیرا دارای عملکردهای متعددی هستند. با افرادی که از خانه کار می کنند، فضایی برای یک دفتر در یک پلان طبقه باز ایجاد می کند. آنها کاربردی، زیبا هستند و راهی عالی برای شکستن اتاق بدون تغییر ساختار خانه هستند.

7. روند تاریخ: کاشی های مترو

در هر اجاره‌ای که دیده‌ایم، آنها را جاسوسی کرده‌ایم. کاملاً هوشمندانه، اما قابل پیش‌بینی بله، و این باعث می‌شود خمیازه بکشیم. این کاشی‌ها خسته می‌شوند.

سیلویا جیمز، طراح داخلی Home How، می‌گوید: « کاشی‌های مترو به دلیل ظاهر شیک و پست مدرن خود در چندین سال گذشته در خانه‌های سبک صنعتی بازگشته‌اند. آنها دقیقاً به سبک بیرون نمی روند، اما اکنون آنقدر رایج شده اند که خسته کننده هستند. برای اینکه چیزها جالب‌تر به نظر برسند، کاشی‌های مربع بزرگ‌تر یا حتی منحنی ساده‌تر را جایگزین کنید.

در عوض: کاشی های هندسی پاستلی

از راهرو تا خانه‌های ما، تأثیرات هندسی بر همه چیز معادلات شکل‌گیری می‌دهد و ما فروخته شده‌ایم! بسیار جالب‌تر (و شاید پیچیده‌تر از مربع امن اضافه کنیم)، با سازه‌های منحصر به فرد در حمام، روی آشپزخانه خود خلاقیت به خرج دهید ، یا حتی فضای زندگی خود را با ایده‌های مبتکرانه کاشی شومینه زیبا کنید. مرزها را اغراق آمیز کنید، اشکال پویا ایجاد کنید یا کاشی ها را از کف تا سقف بلند کنید. گزینه ها و فرصت ها بی پایان هستند. کاشی‌ها را در پالت «پاستیل‌های جدید» جدید انتخاب کنید و راه خود را به سمت فضایی آرام و در عین حال پر از شخصیت هموار کنید.

کدام ترند داخلی در سال 2022 منسوخ شده است؟

برای سبک خانه‌های مزرعه‌ای به حیاط مزرعه بازگشته است زیرا فضای داخلی زیبایی‌شناسی تازه‌تر و کارآمدتری برای سال 2022 به خود می‌گیرد.

 کارشناس سبک زندگی و دریافت‌کننده 2021: «درهای انبار، لپ‌تاپ کشتی، و رنگ بریده‌شده و بخش روستایی خانه‌ ها شروع به قدیمی شدن کرده‌اند. در سال 2022، تمرکز روی خطوط مدرن، تمیز و فضاهای واضح خواهد بود.

بهترین روند دکوراسیون برای سال 2022 چیست؟

افزودن بافت به دیوارها یک روند کلیدی برای افزودن بعد دیگری به فضاهای زندگی در سال 2022 است.

کارشناسان طراحی در  CEWE، نظر: 'روندی که در اواخر سال گذشته وارد عمل شد و امسال دنیای طراحی را با طوفانی مواجه کرد، دیوارهای بافت دار است، به ویژه از طریق قالب گیری پانل دیواری . این روند کاری است که می توانید خودتان انجام دهید و ظاهر و احساس واقعاً بالایی را به هر اتاقی اضافه می کند.

پرفروش ترین محصولات

سبد خرید