نحوه انتخاب متریال میز ناهارخوری

میزهای ناهار خوری قهرمانان واقعی خانه هستند، بنابراین مهم است که متریالی را انتخاب کنید. که کاربردی، بادوام و متناسب با سبک شخصی شما باشدتفاوت بین چوب سخت و نرم چیست؟ و در مورد روکش چوب سخت یا ملامین چطور؟ در اینجا راهنمای ما در مورد برخی از رایج ترین مواد و مواردی که برای هر کدام باید در نظر گرفته شود، آمده است.

چوب سخت

چوب طبیعی و جامد احساس گرما و استقبال می کند و گونه های چوب سخت مانند اقاقیا، توس و بلوط به دلیل تراکم بالای الیاف چوبی که دارند به طور طبیعی بادوام و محکم هستندچوب سخت به زیبایی پیر می شود که رنگ آن به مرور زمان عمیق تر و غنی تر می شودالگوهای دانه های مختلف و تغییر رنگ ها همگی بخشی از جذابیت طبیعی هستند و یک قطعه واقعا منحصر به فرد را به شما می دهند.

چوب نرم

چوب نرم، مانند صنوبر و کاج، نیز بادوام است، اما چون به اندازه چوب سخت متراکم نیست، چوب نرم به راحتی خراشیده می شوداغلب اوقات چوب نرم رنگ روشن‌تری نسبت به چوب سخت دارد و اغلب دارای گره‌های قابل مشاهده است و ظاهر منحصربه‌فردی به مبلمان می‌دهدبا کمی عشق ورزیدن به آن و حفظ چوب (رنگ‌آمیزی مجدد) می‌توانید سال‌ها از میز خود در چوب نرم لذت ببرید.

روکش چوب سخت

روکش چوب سخت ظاهر و احساسی مانند چوب طبیعی دارد، همراه با سطحی با مراقبت آسان و بادوام که تا ضربه و ضربه های صندلی، کودکان و اسباب بازی ها را تحمل می کندتخته خرده چوب ضخیم در لایه بالایی از چوب سخت بادوام پوشانده می شود تا سطحی محکم و پایدار ایجاد کند که احتمال ترک خوردن یا تاب برداشتن آن بسیار کمتر از چوب جامد است.

پرفروش ترین محصولات

سبد خرید