6 نکته برای دکوراسیون داخلی خانه

تا به حال شده وارد اتاقی شوید و فورا حال و هوای خوبی داشته باشید؟ اتاقی که به خوبی چیده شده باشد تصادفی نیستدر حالی که محتویات هر اتاق برای هر فرد منحصر به فرد است، اما در اصل، دکوراسیون خانه بر اساس مجموعه ای از دستورالعمل های معقول است، اگر نه قوانیندر اینجا به برخی از آنها اشاره می کنیم.

به اتاق های خود یک ارتقاء سبز بدهید.

در این عصر آپارتمان نشینی، باغ ها مایه رویاها یا نوستالژی ها هستنداما این بدان معنا نیست که شما نمی توانید یک گیاهی را به خانه بیاوریدبه باغ بالکن فکر کنید یا اگر نه، پس گیاهانی مانند نیلوفرهای صلح، سرخس ها و ساکولنت ها که به راحتی قابل نگهداری هستند.

اگر چیزی بیش از زینت می خواهید، با گیاهانی که به راحتی در گلدان های کوچک رشد می کنند، یک باغ گیاهی درست کنیدبه عنوان مثال، متی، گشنیز، برگ کاری، ریحان و فلفل سبزیک طاقچه، یک قفسه دیواری در کنار یک پنجره آفتاب‌گیر، یا حتی بالکن مکان‌های عالی برای رشد این موارد هستند.

شما مجبور نیستید گیاهان را به فضای زندگی خود محدود کنید: مقداری را به اتاق خواب، مطالعه اضافه کنید. آنها به اندازه کافی هوا را تصفیه می کنندگیاه داری یک تصفیه کننده طبیعی هوا هستند و متناسب با فضایی که دارد رشد می کنداین باعث می‌شود که برای هر نقطه‌ای که پر کردن نامناسب است مناسب باشندهمچنین می توانید تراریوم خود را بسازید و از آن به عنوان یک قطعه مرکزی برای میز قهوه خود استفاده کنید.

با فضای منفی توجه را جلب کنید.

ما عادت داریم چیزهایی را جمع آوری کنیم. هدایایی را که نمی توانیم استفاده ای برای آنها پیدا کنیم، برگردانیم، زیورآلاتی که به صورت ناگهانی خریده ایم، سوغاتی هایی که در طول سفر جمع آوری شده اند... این کاملاً خوب است، اما چیزی که مشکلی ندارد، روش نامناسبی است که ما برای نمایش این موارد انتخاب می کنیم: پر شده. به هر جهت وارد ویترین می شود.

وقتی صحبت از نمایشگرهای زیبا می شود، پر نکردن فضا بسیار مهم است.

اگر متوجه شدید که قفسه‌ی نمایشگر شما  به نظر می‌رسد، کلکسیون‌های خود را با گیاهان، کتاب‌ها یا حتی یک لامپ کوچک در هم آمیخته کنیداین یکنواختی یک آرایش خطی معمولی را از بین می بردهمچنین می‌توانید با مسدود کردن رنگ‌ها و تم‌ها آزمایش کنید.

برای ایجاد فضا، تنظیمات را انجام دهید.

اثاثیه بزرگ در اکثر خانه های هندی وجود داردآن مبل بزرگ، مجلل و رنگ و رو رفته احتمالا نیمی از اتاق نشیمن را اشغال کرده است، اما آنقدر راحت است و خاطرات دوست داشتنی زیادی را در خود جای داده است که نمی خواهید آن را رها کنید.

این جایی است که فکر کردن از جعبه کمک خواهد کردآن قطعه هرگز نمی تواند از آن جدا شود به عنوان یک وسیله ثابت نگه دارید و بقیه اتاق را در اطراف آن برنامه ریزی کنیددر مورد مبل های پر شده که جایی برای یک میز قهوه خوری مناسب باقی نمی گذارد، ایده های جایگزین دکوراسیون داخلی را در نظر بگیریدبه عنوان مثال، مجموعه ای از میزهای کناری تو در تو  که می توان آنها را به دلخواه بیرون آوردمبل های کلاسیک با کوسن‌های محکم می‌توانند به عنوان میز قهوه‌خوری نیز استفاده شوند.

یا اگر یک تخت دونفره بزرگ وجود دارد که فضای کمی در اتاق باقی می گذارد، کشوهای ذخیره سازی زیر آن اضافه کنید تا مقداری فضای ذخیره سازی اضافی داشته باشیدهمچنین می توانید میزهای مطالعه و کمدهای روی زمین را با میزهای دیواری جایگزین کنید تا از آن استفاده کنید

عناصر را متعادل کنید، تیره با روشن، سنگین با نور.

ما اغلب خود را با مبلمان چوب تیره می یابیم که نسل ها در خانواده بوده استیک راه عالی برای القای آن‌ها در دکوراسیون فعلی‌تان این است که بقیه فضا را با رنگ‌های شاد و روشن تجهیز کنید تا سنگینی را پخش کنیدکتانی روشن، فرش و اثاثه یا لوازم داخلی به خوبی برای این چیدمان کار می کننداگر مجموعه‌ای از عتیقه‌ها دارید، آن‌ها را جدا کرده و در اتاق‌های مختلف قرار دهیدبه این ترتیب شما مجبور نیستید عتیقه را تغییر دهید تا با دکوراسیون فعلی شما مطابقت داشته باشد.

برای غیرقابل اجتناب، مهمانان آماده شوید.

بازدیدکنندگان تمایل دارند شما را غافلگیر کنند زیرا "آنها در همسایگی بودند". به جای تسلیم شدن در وحشت جنون آمیز هنگام به صدا درآمدن زنگ در، وسایل را در جای خود نگه دارید و برای بازدیدهای غافلگیرکننده آماده باشیددر اینجا چند نکته وجود دارد که همیشه کارساز است:

یک قفسه  یا قفسه ورودی برای کلیدها، کیف پول‌ها، اسکناس‌ها و سایر چیزهایی که در هنگام ورود و خروج در جیب خود دارید، داشته باشید.

روی مبلمان با محفظه های مخفی سرمایه گذاری  کنید تا بتوانید با عجله وسایل را کنار بگذارید

یک برنامه منظم 5 دقیقه ای ایجاد کنید و هر شب قبل از تحویل گرفتن آن را انجام دهید

مبل تختخواب شو یک انتخاب عالی برای کسانی است که دوستانشان اغلب در آنجا می ماننداگر بزرگترها یا اقوامتان در آنجا اقامت دارند، یک اتاق مهمان آماده داشته باشید. از آن به عنوان مکانی برای ریختن لباس‌هایی که برای تا کردنشان تنبل بودید استفاده نکنید.

سبک طراحی را انتخاب کنید.

پیدا کردن الهام‌بخش دکوراسیون منزل به صورت آنلاین آسان است. و به همین راحتی می‌توانید تحت تأثیر این موارد قرار بگیریدیک مشکل رایج در بسیاری از خانه های هندی این است که دکوراسیون ترکیبی گیج کننده از سبک ها است که از یک اتاق به اتاق دیگر ناسازگار استبه سادگی "جریان" نمی شود.

با تصمیم گیری در مورد ظاهری که می خواهید شروع کنید و قطعات دکوراسیون اتاق را که با آن ظاهر مطابقت دارند شناسایی کنیدبه عنوان مثال، اگر می خواهید یک احساس قومی سرخپوستی داشته باشید، فضاهای خود را با مصنوعات اصولاً هندی مزه کنیدمبل‌ها یا سرویس‌های غذاخوری از چوب جامد، کوسن‌های رنگارنگ، فرش‌های قومیتی، گلدان‌های برنجی یا مسی، و اسباب‌بازی‌های دست‌ساز مانند اسباب‌بازی‌های شاناپاتنا یا راجستان.

اگر نمی توانید یک موضوع خاص را به صفر برسانید، به جای آن یک پالت رنگ مانند پاستل انتخاب کنیدقانون سرانگشتی 60:30:10 است. 60% رنگ اصلی (مثلاً رنگ دیوار)، 30% رنگ ثانویه (تودوزی) و 10% رنگ برجسته (روکش کوسن، پرده و غیره)

ایده های خوب دکوراسیون خانه چیزی بیش از چند مجموعه زیبا برای اتاق نشیمن استآنها نوعی ابراز وجود هستند که از طریق لنز عملکرد هدایت می شوندآیا یک ایده دکور عالی دارید که معجزه کرده است؟ آن را در نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

پرفروش ترین محصولات

سبد خرید