نکاتی برای ایجاد یک فضای مینیمالیست مدرن

ظاهری ساده و مینیمال با نور طبیعی زیاد. همانطور که به نظر می رسد، کمتر واقعا بیشتر است. در اینجا نحوه ایجاد یک ظاهر مینیمالیستی مدرن است.

 

با دقت رنگ کنید

برای پالت رنگ اتاق از دو یا سه رنگ استفاده کنید. سایه های مختلف یک رنگ نیز به خوبی کار می کنند. به عنوان مثال، یک مبل سفید در برابر یک دیوار سفید. با انداختن کوسن هایی در سایه های مختلف و طرح های آبی، لایه های بصری جالبی را بدون ایجاد درهم و برهم نشان دادن آن اضافه کنید.

 

درست روشنش کن

در حالت ایده آل، هر فضای زندگی نیاز به نور طبیعی زیادی دارد. اگر در این مرحله نمی توانید آن را کنترل کنید، چراغ های مصنوعی سفید یا عاج را انتخاب کنید تا فضای داخلی بزرگتر و بهتر به نظر برسد. می توانید دیوارهای خود را در سایه های خنثی مانند سفید، خاکستری یا بژ رنگ کنید که نور را به خوبی منعکس می کند و اتاق را بزرگتر نشان می دهد.

 

ایده

انتخاب مبلمان کم ارتفاع یک راه عالی برای افزایش فضای عمودی در یک اتاق است. قطعاتی با فرم های باریک و پاهایه های براق نیز همین اثر را ایجاد خواهند کرد.

 

در این مورد تأمل کنید

آینه ها روشی عالی برای بازتاب نور و مناظر هستند. آینه خود را طوری قرار دهید که پنجره یا هر روزنه ای را منعکس کند و اتاق را روشن تر نشان دهد.

 

عاقلانه تزئین کنید

پرده های پارچه ای شفاف و شاداب در رنگ های روشن برای این ظاهر خوب کار می کنند. اگر اهل ماجراجویی هستید، با چاپ در هنر دیوار و کتانی رومیزی یا فرش آزمایش کنید. گیاهان داخلی نیز به فضا طراوت می بخشند.

پرفروش ترین محصولات

سبد خرید