6 راه برای تغییر یک اتاق با رنگ های پاپ

یک پخش رنگ می تواند فوراً یک اتاق را از خاکی و ارگانیک به شیک و پیچیده تبدیل کند و این دقیقاً همان چیزی است که ما این عنصر طراحی را بسیار دوست داریمتطبیق تأثیر و تأثیر رنگی که به یک فضا وارد می کند دشوار است، و آن را به یکی از قوی ترین اجزای جعبه ابزار طراحی ما تبدیل می کنداز بورگوندی‌های غنی گرفته تا زردهای خنک، سبزهای دریایی و صورتی پاستلی، ۶ روش مورد علاقه ما برای طراحی با رنگ را بخوانید.

1. هنر

وقتی به دنبال اضافه کردن اشباع به فضای خود هستید، هنر مکانی عالی برای شروع استاگر پالت مبلمان شما مبتنی بر خنثی است، افزودن آثار هنری با رنگدانه های روشن و پر جنب و جوش اتاق را با زندگی و انرژی افزایش می دهداگر مبلمان شما از قبل رنگ‌های متفاوتی دارد، سعی کنید قطعه‌ای را انتخاب کنید که حاوی رنگ‌های مکمل باشد تا واقعاً رنگ‌های موجود را بدرخشد.

2. مبلمان

مبلمان با رنگ‌های پررنگ ممکن است کمی ترسناک به نظر برسد، اما این نوع مبلمان یکی از راه‌های مورد علاقه ما برای معرفی رنگ‌های بزرگ استاگر به آزمایش قطعات رنگارنگ عادت ندارید، ابتدا قطعات برجسته کوچکتر را انتخاب کنیداقلامی مانند پوف، چهارپایه، یا میزهای کناری برای افزودن طعمی ایده آل هستندهنگامی که با آن راحت شدید، سعی کنید به چارچوب های تخت، مبل ها، صندلی های کناری و موارد دیگر بروید!

3. کاغذ دیواری

البته می توان گفت سعی کنید رنگ دیوار را با یک لایه رنگ تغییر دهید، اما این خیلی آسان استدرعوض، با انتخاب کاغذ دیواری رنگارنگ یک قدم جلوتر برویداین تاکتیک طراحی ساده نه تنها فضاهای خنثی را از بی‌تفاوت تا زیبا می‌گیرد، بلکه بسته به نوع الگوی انتخابی شما، عمق و بافت را نیز اضافه می‌کند.

4. فرش های سطحی

با یک قالیچه مکمل رنگارنگ ایجاد کنیدما عاشق اضافه کردن علاقه‌های رنگارنگ به اینجا هستیم زیرا فوراً اساس طراحی اتاق را با عمق، بافت و البته رنگ غنی می‌کنداین کمک می کند تا حال و هوای چند لایه را به هر اتاقی ارائه دهید و مکان مناسبی برای اعتماد به نفس بیشتر با رنگ های روشن یا پررنگ است.

5. لهجه های تزئینی

اگر یک اصلاح سریع رنگ همان چیزی است که به دنبال آن هستید، ما شما را تحت پوشش قرار داده ایممعرفی رنگ از طریق لهجه های تزئینی تعهد کم، کم دردسر و همه سبک استیک جفت بالش رنگارنگ اضافه کنید تا بر فضای اتاق خواب تأکید کنید، یا سعی کنید لحاف و پتو را برای انتخاب هایی با ذوق کمی اشباع تر جایگزین کنید.

6. چراغ های روشنایی

درست مانند فرش‌های سطحی، چراغ‌ها نیز قسمت دیگری هستند که می‌توانند در مقابل رنگ‌های برجسته و برجسته مقاومت کنندبعلاوه، رنگ های پویا توانایی منحصر به فردی را دارند که چشم را به سمت بالا بکشند، و دوباره آن حالت چند لایه دلخواه را در طراحی شما ایجاد کنندیک لوستر ساحلی بادی یا یک وسیله شیک کره دریایی هر دو نقطه شروع عالی برای الهام بخشیدن به شما هستند.

پرفروش ترین محصولات

سبد خرید