12 ایده اتاق خواب با سبک

با توجه به افزایش زمانی که اخیراً در خانه سپری می شود، احتمالاً متوجه شده اید که برخی از مناطق خانه شما به کمی تغییر نیاز دارندو در حالی که همه ما فهرست رو به رشدی از کارهای داخلی داریم، امروز می‌خواهیم روی تجدید طراحی اتاق خواب با 12 ارتقاء سبک هوشمندانه تمرکز کنیماز این گذشته، اتاق خواب شما مکانی است که می توانید پس از یک روز طولانی در این زمان پر هرج و مرج استراحت کنید، بنابراین شایسته است تا جایی که ممکن است زیبا باشد!

1. نورپردازی 

اغلب اوقات نور یک عنصر کاملا کاربردی در طراحی اتاق در نظر گرفته می شود، اما این باور نمی تواند دور از واقعیت باشدمعرفی نورپردازی های زیبا و پر از جزئیات و سبک می تواند اتاق خواب شما را به سطوح جدیدی ارتقا دهد.

2. سفارشی سازی

به دنبال راهی منحصر به فرد برای معرفی جذابیت و جذابیت بیشتر به اتاق خواب خود هستید؟ سعی کنید یک عنصر نمایشی را سفارشی کنید تا واقعاً طراحی اتاق شما بدرخشدفرقی نمی‌کند دیواری چوبی اجرا کنید یا نقاشی‌های دیواری نقاشی شده با دست را انتخاب کنید، مهم‌ترین چیز در اینجا این است که آنچه را دوست دارید برجسته کنید!

3. یک تخته سر سرگرم کننده اضافه کنید

آیا می‌دانستید که فریم‌های تخت نیز می‌توانند آثار هنری جذابی برای فضای اتاق خواب شما داشته باشند؟ انتخاب یک تختخواب ساخته شده با یک تخته سر "واو فاکتور"، مانند تخت خواب دیواری نینا ماگون ما، بافت و هیجان فوق العاده ای را به اتاق شما می آورد (و نه به رنگ های زیبا!)

4. برو به حداقل

گاهی اوقات بهترین کاری که می توانید برای طراحی اتاق خود انجام دهید این است که نگرش "کمتر، بیشتر" را اتخاذ کنیدهمه ما می دانیم که درهم و برهمی و ناهنجاری ها به طور طبیعی در طول زمان ایجاد می شوند، بنابراین مراقب فضای خود باشید.

5. حس مکان ایجاد کنید

فکر کردن به مکانی که دوست دارید یا برای شما شادی می آورد اغلب به ایجاد مجدد همان احساس در راحتی اتاق خواب شما کمک می کندبه عنوان مثال، اگر تعطیلات خود را در ساحل یا مکانی استوایی می گذرانید، آوردن برخی از استعدادهای ساحلی به اتاق خواب شما به ایجاد یک ارتقای آرام نهایی کمک می کندبه طور مشابه، اگر عاشق کوه ها هستید، می توانید حال و هوای روستایی تری را دوباره خلق کنید.

6. جسور باشید

گاهی اوقات شما فقط باید به دنبال آن قطعه بیانیه برویداگر خلق و خوی جسورانه ای دارید، ادغام یک مبلمان شیک فضای اتاق خواب شما را کاملا متحول می کندو اگر آن را با یک طرح رنگ تک رنگ براق جفت کنید، حالت داخلی اتاق شما به سادگی تابش می کند.

7. پر رنگ جلوه دهید

کمی جلوه دادن به فضای اتاق خواب شما ممکن است تنها چیزی باشد که برای احساس براق و جدید بودن نیاز دارداین می تواند به معنای رنگ پررنگ دیوار، هنر یا مبلمان چشم نواز باشدمطمئناً طراحی خود را با هر یک از این موارد اضافه خواهید کرد.

8. بافت های غنی

طرح های اتاق خواب باید همیشه در بافت های نرم و جذاب فراوان باشدو اضافه کردن یک خط بافت شاید یکی از ساده ترین ایده ها در این لیست باشدبافت اضافه شده می تواند شامل هر چیزی باشد، از یک پتوی بافته شده دنج، یک چهارپایه روکش مخملی، یا اگر احساس اعتماد به نفس بیشتری می کنید.

9. گل های تازه

چه کسی بلافاصله با افزودن گل های تازه کمی شادتر یا سرحال تر احساس نمی شود؟ از مهد کودک یا بازار کشاورزان محلی خود دیدن کنید تا برخی از شکوفه های فصلی خود را بخرید تا رنگ های زیبا و مطبوع به اتاق خواب خود بیافزایید.

10. مطالعه کردن

گنجاندن گوشه مطالعه در فضای اتاق خواب شما نیازی به پیچیده بودن نداردافزودن ساده یک صندلی دنج همراه با یک چراغ مورد علاقه تمام چیزی است که برای جمع شدن و لذت بردن از آخرین کتاب خود قبل از خواب نیاز دارید.

11. بیانیه هنر

این احتمال وجود دارد که یک دیوار خالی در اتاق شما وجود داشته باشد که آرزوی یک قطعه هنری کامل را داردافزودن هنر نه تنها علاقه و شادی بیشتری را به فضاها می آورد، بلکه زمینه ای عالی برای درخشش شخصیت شماستچه یک ملیله، یک مجموعه دیواری یا یک سری نقاشی انتخاب کنید، واقعاً نمی توانید اشتباه کنید!

12. خنثی شوید

اگر همه چیز شکست بخورد، طبیعی بودن هرگز ضرری نداردگاهی اوقات، به جای "تنظیم" اتاق خواب شما ممکن است "تنها را کاهش دهید". بسیاری از رنگ‌ها و الگوهای متضاد گاهی اوقات می‌توانند غرق شوند، اما با یک پالت طبیعی و خنثی، بارها و بارها به شما وعده آرامش آرام می‌دهند.

پرفروش ترین محصولات

سبد خرید