طراحی داخلی متنوع: در اینجا نحوه به دست آوردن ظاهر آمده است

با دکوراسیون خسته کننده خداحافظی کنیداین ایده های متنوع طراحی داخلی به شما کمک می کند فضای خود را با جذابیتی چشم نواز و رنگارنگ طراحی کنید.

طراحی داخلی التقاطی، ظاهری چشم نواز است که طیف وسیعی از سبک های دکور را با هم ترکیب می کند تا چیزی منحصر به فرد شما باشد. فضاهای به سبک التقاطی اغلب حسی از "آشوب کنترل شده" دارند، که باعث می شود خانه احساس خوشایند، واقعی و زندگی کند بدون کمبود نقاط کانونی شروع گفتگو و عناصر طراحی.

با نکات مناسب دکور خانه، می توانید طراحی داخلی متنوع را تجربه کنید و از آزادی نامتناسبی که این سبک اجازه می دهد لذت ببرید. یک فضای التقاطی به معنای استفاده از رنگ‌ها، سبک‌ها و بافت‌های متضاد برای ایجاد ظاهری زیبا و منسجم است که به همان اندازه که آرامش‌بخش است و همچنین فتوژنیک است.

در اینجا، همه چیزهایی را که باید در مورد طراحی داخلی متنوع و نحوه شروع طراحی فضای خود بدانید، پیدا خواهید کرد.

 

طراحی داخلی التقاطی چیست؟

طراحی داخلی التقاطی سبک‌ها و دوره‌های مختلف را در بر می‌گیرد و به شما این امکان را می‌دهد تا چیزهایی را که بیشتر دوست دارید بدون نگرانی در مورد چسبیدن به یک سبک طراحی داخلی در آن بگنجانید. همه چیز، از ظاهر کلاسیک گرفته تا سبک های جدید، به شرطی که پر از شخصیت باشد و با ترجیحات منحصر به فرد شما مطابقت داشته باشد، ادامه دارد.

اگر برای انتخاب بین سبک‌های طراحی مختلف تلاش می‌کنید و ترجیح می‌دهید بیش از یک مورد را به کار ببرید، دکوراسیون منزل بسیار مناسب است. بسیاری از ظاهرهای التقاطی با ترکیب دو، سه یا حتی چهار سبک در یک فضا ایجاد می شوند. اگر ظاهری مانیکور شده با دکورهای بکر و کاملاً منطبق را سرد، نامحرمانه یا ساده کسل کننده بدانید، سبک التقاطی عالی است.

 

دکوراسیون خانه متنوع: چگونه آن را درست کنیم

در حالی که طراحی داخلی التقاطی شامل قوانین سختگیرانه ای نمی شود، چند دستورالعمل وجود دارد که به شما کمک می کند ظاهر را به شیوه ای منسجم (نه درهم و برهم) گرد هم بیاورید. در نهایت، همه چیز پیش می‌رود، اما این نکات به شما کمک می‌کند از همان ابتدا ظاهری شایسته برای اینستا ایجاد کنید.

 

یک پالت رنگ را انتخاب کنید

پنج تا شش رنگ را برای پالت رنگ خود انتخاب کنید، از جمله دو تا چهار رنگ خنثی به زمین و ظاهر کلی را متعادل کنید. از آنجا، می‌توانید دو تا چهار رنگ برجسته‌تر را در هر اتاق انتخاب کنید، مانند قرمز، طلایی، یاقوت کبود و هر رنگ دیگری که دوست دارید. استفاده از رنگ‌های خنثی یکسان در هر اتاق کمک می‌کند تا خانه خود را به هم بچسبانید و در عین حال برخی از رنگ‌های برجسته خود را تغییر دهید.

 

منسوجات خود را تغییر دهید

طراحی داخلی التقاطی از طیف گسترده ای از پارچه های طرح دار و بافت دار برای ایجاد زیبایی چشم نواز استفاده می کند. هنگام انتخاب منسوجات به پالت رنگ خود پایبند باشید و از انتخاب المان هایی با تزئینات، منگوله ها و حاشیه روی بالش ها، فرش ها و پتوها نترسید. همچنین ترکیب پارچه های جامد و طرح دار در رنگ های مختلف از پالت خود (از جمله رنگ های خنثی)، به خصوص هنگام انتخاب روکش مبلمان برای قطعات بزرگ، سرگرم کننده است.

 

با مبلمان و دکوراسیون لذت ببرید

تمی را انتخاب کنید که هر قسمت از مبلمان را به هم متصل کند، چه خطوط، چه پرداخت، چه مواد یا سبک دکور. می‌توانید از یک تم در سراسر خانه‌تان استفاده کنید یا تم‌هایتان را اتاق به اتاق بر اساس سلیقه‌تان تغییر دهید. به عنوان مثال، ممکن است مبلمان مدرن اواسط قرن را در اتاق نشیمن خود، مبلمان ویکتوریایی را در اتاق خواب خود و مبلمانی با روکش قدیمی در اتاق غذاخوری خود انتخاب کنید.

 

پایان ها را با هم ترکیب کنید

تزئینات و مبلمان منزل خود را با سطوح مختلف آزمایش کنید. به عنوان مثال، ممکن است از لامپ های سایه باز فلزی سیاه برای تضاد مبلمان بوهو به سبک روستایی در یک اتاق نشیمن متنوع استفاده کنید. یا می‌توانید یک چراغ رومیزی گلم با پایه‌ی کریستالی و نقره‌ای صیقلی را در بالای کابینت برجسته با روکش آبی روستایی قرار دهید. انتخاب دو یا سه پایان اصلی در هر اتاق را در نظر بگیرید تا چیزهای جالب و در عین حال منسجم حفظ شود.

با در نظر گرفتن این دستورالعمل ها، شما آماده خواهید بود که دیدگاه طراحی داخلی التقاطی خود را زنده کنید. همچنین می‌تواند به تهیه فهرستی از رنگ‌ها، رنگ‌ها، تم‌های مبلمان و منسوجاتی که قصد دارید در هر اتاق یا در سرتاسر خانه‌تان استفاده کنید، به‌عنوان راهنما در هنگام کنار هم قرار دادن ایده‌های اتاقتان کمک کند.

 

الهام بخش دکوراسیون التقاطی

هدف این است که فضایی ایجاد کنید که منحصر به فرد شما باشد، اما هیچ اشکالی ندارد که الهام بخش دکوراسیون برای سفر طراحی داخلی خود را انتخاب کنید. برخی از بهترین فضاهای امروزی با الهام از رسانه های اجتماعی، سفر و حتی طبیعت طراحی شده اند.

شما ممکن است طیف وسیعی از تصاویر را از سبک های مختلف طراحی داخلی که دوست دارید جمع آوری کنید تا الهام بخش هر اتاقی باشد که به آن طراحی می کنید. یا در هر اتاق یک تصویر را انتخاب کنید و هنگام بازسازی آن، لمس خود را اضافه کنید. هر چه ترجیح می دهید، در اینجا چند ایده برای شروع شما وجود دارد.

 

دیوار گالری

یک دیوار گالری پر از هنر و عکس های دیواری مورد علاقه شما راهی عالی برای دمیدن زندگی در اتاق نشیمن متنوع شما است. در نظر بگیرید که دیوار گالری را بالای یک قطعه بیانیه، مانند یک مقطع مخملی سبز رنگ، قرار دهید تا وقتی کسی وارد اتاق می شود، چشم را در آن جهت هدایت کند. برای مخلوط کردن آن، سعی کنید از یک آینه دیواری به شکل قلب یا سبدهای دیواری DIY برای کنتراست و بافت استفاده کنید.

 

پرده و جداکننده اتاق

استفاده از پرده به جای درب برای تقسیم بندی خانه، جذابیتی آرام ایجاد می کند که برای فضاهای متنوع عالی است. بسته به خانواده خود و اینکه آیا می توانید اتاق خود را تغییر دهید، می توانید از آنها به جای همه درهای خانه خود یا فقط چند نقطه انتخابی استفاده کنید.

گزینه دیگر استفاده از تقسیم‌کننده‌های اتاق است که می‌توانید آن‌ها را تا کنید تا منطقه را باز نگه دارید یا برای حفظ حریم خصوصی و جداسازی آن را گسترش دهید. تقسیم‌کننده‌های اتاق در نقاطی غیر از درها نیز به خوبی کار می‌کنند - برای مثال، می‌توانید از یکی برای ایجاد یک گوشه مطالعه منزوی یا کتابخانه خانگی در کنار قفسه کتاب خود استفاده کنید.

 

مبلمان ناهارخوری خود را با هم ترکیب کرده و هماهنگ کنید

اتاق غذاخوری با صندلی های مختلف غذاخوری

مبلمان ناهار خوری را با هم ترکیب کنید و یک جذابیت متفاوت ایجاد کند که می تواند سبک های زیبا را در یک اتاق ناهارخوری جذاب ترکیب کند. همه سبک‌های صندلی‌ها را می‌توان ترکیب کرد - از آرت دکو گرفته تا بوهمیانه و هر چیز دیگری - و حول یک میز ناهار خوری منحصربه‌فرد متمرکز شوند. اگر از این ظاهر پیروی می‌کنید، قرار دادن یک فرش بزرگ در زیر چیدمان غذاخوری‌تان، با وجود سبک‌های مختلف، فضا را به هم گره می‌زند.

 

دیوارها و مبلمان رنگارنگ را در آغوش بگیرید

طراحی داخلی متنوع: اتاق خواب رنگارنگ

شما مجبور نیستید رنگ های روشن را به لهجه های دکوراسیون منزل خود محدود کنید - طراحی داخلی متنوع با دیوارها و مبلمان رنگارنگ در سراسر فضای شما به خوبی کار می کند. سعی کنید قبل از انتخاب یک مبلمان رنگارنگ مانند یک تخت روکش آبی رنگی روشن از پالت اتاق خود برای دیوارها انتخاب کنید.

از آنجا، روکش‌ها، منسوجات و اثاثیه باقیمانده خود را انتخاب کنید تا رنگ‌ها را کنار هم قرار دهید، کنتراست ایجاد کنید یا هر دو را ایجاد کنید. به عنوان مثال، ممکن است از دیوارهای سبز مریم گلی در آشپزخانه خود با مبلمان اسکاندیناوی یا دیوارهای آبی یاقوت کبود در اتاق خوابی الهام گرفته از ماکسیمالیسم با قاب تخت مشکی به سبک مینیمالیستی و لهجه های بوهو استفاده کنید.

 

ظاهری بیابید که منحصر به فرد شما باشد

از آزادی طراحی التقاطی برای یافتن ظاهری برای خانه خود استفاده کنید که واقعاً شما را نشان می دهد. سلایق، ترجیحات دکور و شخصیت شما همگی می توانند در یک خانه متنوع به خوبی بدرخشند، چه در حال ترکیب دکوراسیون اسکاندیناوی با زیبایی شناسی بوهو یا دکوراسیون مینیمالیستی با یک سبک کانتری فرانسوی باشید . به یاد داشته باشید که رنگ ها، بافت ها و تم های خود را از قبل انتخاب کنید تا بتوانید ظاهری را که می خواهید ایجاد کنید.

پرفروش ترین محصولات

سبد خرید