6 ایده تاقچه تصویری برای تغییر روش استفاده از دیوارها

1.با کنتراست رنگ آزمایش کنید

از طریق تضاد رنگ، درام و پویایی ایجاد کنید. در این اتاق ناهار خوری ، تاقچه های تصویر سفید از میان دیوارهای سیاه بریده می شوند تا مجموعه ای از چاپ های انتزاعی با قاب سفید را به نمایش بگذارند. کنتراست سفید روی سیاه باعث می‌شود آثار هنری برجسته شوند و فضای داخلی تاریک را زنده می‌کنند. پالت رنگ رایج چاپ ها باعث ایجاد یک صفحه نمایش یکپارچه می شود. برای امتیازهای اضافی دکور، رنگ‌ها را از آثار هنری استخراج کنید و آنها را با لوازم جانبی مانند کوسن، فرش و آباژور تکرار کنید.

2.یک کتابخانه قفسه باز ایجاد کنید

چه کسی گفته است که تاقچه های عکس فقط می توانند نقاشی و چاپ را در خود جای دهند؟ این ایده تاقچه تصویری ثابت می‌کند که این قفسه‌ها کتابخانه‌های خانگی فوق‌العاده‌ای به‌خصوص برای  اتاق خواب یا اتاق بازی کودکان می‌سازند. برای داشتن ظاهری براق، یک سری تاقچه با عرض یکسان را در ساختاری عمودی و قفسه کتاب، با همان فاصله از هم نصب کنید. قفسه‌های کم عمق به این معنی است که کتاب‌ها با جلد قابل رویت نمایش داده می‌شوند که در نتیجه ویژگی تزئینی جالبی ایجاد می‌کند و خواندن را به یک فعالیت راحت و جذاب برای بچه‌های کوچک تبدیل می‌کند.

3.طراحی دیوار ویژه

با یک دیوار برجسته تاقچه تصویر به اتاقی با شخصیت منحصر به فرد خود تزریق کنید. ترکیبی از چاپ، نقاشی، عکس‌های خانوادگی ، مجسمه‌ها، گلدان‌ها، گیاهان، کتاب‌ها، ریزه کاری‌ها و آلات موسیقی سبک التقاطی اتاق را تکمیل می‌کنند. چندین اشیاء، مانند اینها، به بهترین شکل در خوشه های کوچکی از اعداد فرد در یک آرایش ظاهراً نامنظم و تصادفی و در عین حال متعادل به نظر می رسند.

4.لوازم صنایع دستی خود را سازماندهی کنید

با دادن ویژگی های تزئینی و کاربردی دیوار به ایستگاه هنر و صنایع دستی خود، خلاقیت خود را به سطح بعدی ببرید . در استودیوی این هنرمند، ابزارها به طرز هنرمندانه ای در بالای میز روی یک پس زمینه صورتی کمرنگ، با یک تاقچه کوچک تصویری برای ذخیره بوم های خالی آماده برای استفاده نمایش داده می شوند. این چیدمان هم کاربردی و هم از نظر زیبایی‌شناختی، فضای عمودی را به حداکثر می‌رساند و متراژ مربع با ارزش را آزاد می‌کند.

5.یک نقطه کانونی در اتاق نشیمن خود ایجاد کنید

احساس می کنید چیزی در اتاق نشیمن شما گم شده است ؟ احتمالاً این یک هنر دیواری چشم نواز است . در این اتاق نشیمن، تاقچه های تصویر نقطه کانونی قابل توجهی ایجاد می کنند و مجموعه ای از آثار هنری کوچک و زیور آلات را به یک کل منسجم تبدیل می کنند. این یک راه عالی برای نمایش تمام اقلام ارزشمند شما بدون ایجاد درهم ریختگی سطح است. اگر تصمیم دارید یک نقطه کانونی بالای مبل ایجاد کنید، تاقچه را بالای سر قرار دهید تا مطمئن شوید که دکوراسیون شما مانع راحتی نمی شود.

 

6.یک گوشه دنج ایجاد کنید

توجه غیرمنتظره به جزئیات حتی در کوچکترین شکاف ها همان چیزی است که به خانه جذابیت منحصر به فردی می بخشد، همانطور که این گوشه دنج نشان می دهد. در اینجا، تاقچه‌های کوچک از هر اینچ از فضای دیوار نهایت استفاده را می‌برند تا مجموعه‌ای از اشیاء و آثار هنری را که به دقت انتخاب شده‌اند به نمایش بگذارند. این نقاشی‌ها تم منظره روستایی مشترکی دارند که طرح رنگ سبز را برجسته می‌کند و زیبایی‌شناسی کلبه روستایی  را تکمیل می‌کند .

پرفروش ترین محصولات

سبد خرید