چگونه اتاق خوابم را برای داشتن انرژی خوب مرتب کنم؟

7 راه برای تقویت مثبت فضای شما

 این هفت نکته به شما کمک می کند فضای اتاق خواب مثبتی برای انرژی خوب فنگ شویی ایجاد کنید. در حالی که ممکن است بدانید که چگونه از اصول فنگ شویی در اتاق خواب خود استفاده کنید، آیا می دانید چگونه فضایی برای خواب ایجاد کنید که انرژی خوبی از خود ساطع کند؟

ما بیش از هر اتاق دیگری از خانه در طول زندگی خود زمان بیشتری را در اتاق خواب خود می گذرانیم و با توجه به اینکه بیشتر این زمان در حالت یین منفعل سپری می شود، داشتن اتاقی که انرژی خوبی را نشان می دهد می تواند بین یک خواب جوان کننده تفاوت ایجاد کند. یا اختلالات خواب آزاردهنده

ایجاد یک اتاق خواب برای انرژی خوب بیشتر از پیدا کردن یک چیدمان اتاق خواب فنگ شویی یا قرار دادن تخت فنگ شویی شماست . در اینجا، ما هفت راه را بررسی می کنیم که کارشناسان فنگ شویی معتقدند می تواند به اتاق خواب شما کمک کند تا فضایی مثبت برای استراحت شما ایجاد کند. 

چگونه اتاق خوابم را برای داشتن انرژی خوب مرتب کنم؟

راه های زیادی برای ایجاد یک اتاق خواب فنگ شویی برای انرژی خوب وجود دارد. علاوه بر اجتناب از موقعیت مرگ فنگ شویی و یادگیری اینکه آینه های اتاق خواب باید در فنگ شویی کجا قرار گیرند ، می توانید انرژی خوبی را از طریق جزئیات کوچکتر و قطعات دکور ایجاد کنید. در اینجا هفت روشی که کارشناسان توصیه می کنند، آورده شده است. 

1. عناصر فنگ شویی را متعادل کنید

میز کنار تخت مرمری مدور سیاه و سفید با گیاهان در گلدان.

فلسفه فنگ شویی بر پنج عنصر استوار است که برای انرژی خوب باید در خانه متعادل شوند. ترویج هماهنگی در اتاق خواب باید با ایجاد برابری بین چوب، خاک، فلز، آب و آتش شروع شود.

آنا لیپت ، طراح کل نگر، توصیه می کند که با رنگ های ملایم زمین تزئین کنید تا عنصر خود مغذی و زمینی زمین را به اتاق خواب خود بیاورید . این عنصر را با گیاهان فنگ شویی جفت کنید تا عنصر رشد چوب را تشویق کنید.

فلز می تواند از طریق قطعات دکور یا آینه های فنگ شویی با دقت قرار داده شده وارد فضا شود تا عنصر شادی و زیبایی را در کنار عنصر آب خردمندانه نشان دهد.

آنا توضیح می دهد که عنصر آتش در اتاق خواب مهم است زیرا نشان دهنده اشتیاق، بیان احساسی و الهام است. سعی کنید شمع‌ها یا شمع‌های قرمز و صورتی را اضافه کنید تا این شمع‌ها را به اتاق خواب بیاورید بدون اینکه فضا را تحت تأثیر قرار دهید و آن را بیش از حد انرژی‌بخش کنید.

متعادل کردن این عناصر می تواند به ایجاد یک اتاق خواب فنگ شویی برای خوش شانسی نیز کمک کند.

2. نور طبیعی را در آغوش بگیرید

ساخت جدید ساسکس غربی.  اتاق خواب خاکستری خنثی، کرکره های پنجره استعماری

نور طبیعی در طول روز یک نیروی انرژی بخش مثبت است و ثابت شده است که به تقویت خلق و خوی شما کمک می کند. علاوه بر این، نور عنصر آتش فنگ شویی را کانالیزه می کند تا در طول روز که ممکن است شمع های خود را روشن نکنید، شور و اشتیاق را در اتاق خواب تقویت کند.

در آغوش گرفتن نور طبیعی در اتاق خواب و همچنین در سراسر خانه نشان دهنده جریان زندگی و انرژی در سراسر فضا است که باعث خوشبختی و هماهنگی می شود. اگر اتاق کوچک‌تر یا به طور طبیعی تاریک‌تری دارید، بازی با رنگ‌های اتاق خواب فنگ شویی را در نظر بگیرید تا از نور اتاق استفاده کنید و همزمان معنای فنگ شویی را از طریق رنگ هدایت کنید.

پنجره‌ها برای وارد کردن نور و انرژی به فضای شما هستند و تخت شما برای استراحت شماست. جسی کیم، مشاور فنگ شویی، که به نام خانم فنگ شویی نیز شناخته می شود، توضیح می دهد . به همین دلیل، تخت در شب دور از پنجره قرار می‌گیرد و پنجره آن را پوشانده است، اما هیچ چیزی مانع شما نمی‌شود که صبح‌ها پرده‌ها را کاملاً باز کنید تا جریان انرژی را در آغوش بگیرید.

3. پنجره های اتاق خواب خود را تمیز کنید

یک صندلی کنار پنجره در اتاق خواب.

فنگ شویی علاوه بر پذیرش نور طبیعی با باز کردن پرده های خود هر روز صبح، توصیه می کند که پنجره ها را نیز تمیز نگه دارید.

فلسفه فنگ شویی معتقد است که پنجره ها چشمان خانه هستند و با توانایی ما برای دیدن واضح در زندگی مرتبط هستند. اگر پنجره‌های شما تمیز نباشند، کمتر در زندگی به وضوح می‌بینید و ممکن است فرصت‌های پیش روی شما را از دست بدهید و انرژی منفی را وارد خانه کنید.

برای بهبود جریان انرژی خوب در اتاق خواب، پنجره ها را هم در داخل و هم از بیرون تمیز نگه دارید. ملیسا ویت استمپ ، متخصص فنگ شویی نیز توصیه می کند که "روزی یک بار پنجره ها را باز کنید تا نور خورشید و هوای تازه وارد شود" زیرا این کار می تواند اتاق را تازه کند و انرژی مثبت به داخل جریان یابد.

4. تلویزیون اتاق خواب خود را بردارید یا بپوشانید

اتاق خواب با کفپوش پارکت، کمد دیواری و حمام رول مشکی و مسی در کنار پنجره.

درست مانند قرار دادن تلویزیون فنگ شویی در اتاق نشیمن ، زمانی که تلویزیون در اتاق خواب است، زمانی که از آن استفاده نمی کنید باید پوشانده شود. در حالت ایده آل، تلویزیون ها باید از فضای اتاق خواب حذف شوند، زیرا تصور می شود انرژی یانگ زیادی در اتاق ایجاد می کنند. از آنجایی که اتاق خواب یک پناهگاه آرامش‌بخش است، بهتر است این شی پر انرژی بیرون گذاشته شود، به ملیسا هشدار می‌دهد: «برای تقویت عشق و عشق، هرگز نباید تلویزیون یا رایانه در اتاق خود داشته باشید. تلویزیون و کامپیوتر از طراحی فنگ شویی در اتاق خواب منصرف شده اند.

با این حال، اگر تلویزیون در اتاق خود دارید، سعی کنید یک شب هنگام خواب آن را بپوشانید تا از هرگونه اختلال خواب احتمالی جلوگیری کنید. در حالی که می‌توانید این کار را با یک پتو یا ملحفه انجام دهید، در نظر داشته باشید که یک مخزن تلویزیون را در ایده‌های ذخیره‌سازی اتاق خواب خود بگنجانید و برای راه‌حلی شیک‌تر و راحت‌تر، لوازم الکترونیکی پشت درهای کمد لباس خود را ببندید.

برای تقویت عشق و عشق، هرگز نباید تلویزیون یا کامپیوتر در اتاق خود داشته باشید. اخطار ملیسا، تلویزیون و کامپیوتر از طراحی فنگ شویی در اتاق خواب ها منصرف شده اند.

5. از مبلمان گرد استفاده کنید

یک تخت چوبی با روتختی صورتی و سفید، دو چراغ آویز آویز و یک میز کنار تخت

هنگام برنامه ریزی فنگ شویی اتاق خواب خود ، عاقلانه است که از مبلمان منحنی با لبه های گرد استفاده کنید تا انرژی تیز را از اتاق حذف کنید.

ایجاد انرژی خشن یکی از بسیاری از اشتباهات رایج فنگ شویی است که می تواند به طور تصادفی در طراحی رخ دهد و با برنامه ریزی قبلی می توان از آن جلوگیری کرد. برای جلوگیری از لبه‌های تیز و محدود کردن انرژی منفی در فضایی آرام‌بخش، اشکال گرد، میزهای کنار تخت و وسایل روشنایی منحنی را انتخاب کنید.

6. هر درب داخلی را ببندید

اتاق خواب با کفپوش چوبی، تخت دونفره با روتختی خاکستری و منظره

در فنگ شویی توصیه می شود که درهای حمام در سرتاسر خانه شما بسته بمانند، با این حال، اگر در اتاق خواب خود یک حمام دارید، این امر به ویژه مهم است.

در حالی که توصیه می شود پس از نمایش در حمام را باز بگذارید تا رطوبت اضافی خارج شود و از کپک زدن جلوگیری شود، در غیر این صورت باید در بسته بماند زیرا اعتقاد بر این است که انرژی خوب فنگ شویی می تواند از زهکشی حمام خارج شود. با بستن در، احتمال خروج چی خوب از شما در هنگام خواب و همچنین پنهان کردن توالت از دید به حداقل می رسد.

7. فضایی دنج ایجاد کنید

یک اتاق خواب با کاغذ دیواری بافت دار، نور دیواری زاویه دار، و یک تخت دونفره با سینی صبحانه.

با توجه به اینکه اولویت اصلی اتاق خواب استراحت و آرامش است، ایجاد فضایی که احساس شخصی و دنج داشته باشد و همچنین فضایی که از اصول فنگ شویی پیروی می کند بسیار مهم است.

آنا می‌گوید: «از منسوجات مجلل مختلف در کوسن‌ها، پرتاب‌ها و آویزهای دیواری استفاده کنید تا احساس راحتی و پیله‌ای را در اتاق خواب خود ایجاد کنید، لایه‌بندی بافت واقعاً برای یک فضای نرم مهم است.»

ملیسا می‌افزاید: «یک دستگاه نویز سفید با صدای امواج اقیانوس، باران یا پرندگان داشته باشید. گنجاندن قطعاتی که برای همه حواس جذاب هستند، راهی عالی برای استقرار خود در فضای خود و بهبود سلامت ذهنی شما است. 

چگونه انرژی را در اتاق خوابم پاک کنم؟

می‌توانید با باز کردن پنجره‌ها، انرژی اتاق خوابتان را پاک کنید تا انرژی مثبت جریان پیدا کند و انرژی منفی از آن فرار کند و مریم گلی را بسوزانید. مریم گلی صدها سال است که به عنوان یک ابزار تصفیه کننده استفاده می شود و اعتقاد بر این است که با آزاد کردن یون های منفی انرژی منفی را پاک می کند.

همچنین در فنگ شویی توصیه می شود که گیاهان دوستدار فنگ شویی را به فضا اضافه کنید تا انرژی منفی را کاهش دهید، اما مهم است که چیزهایی را با هدف اضافه و حذف کنید. کنار هم قرار دادن عناصر فنگ شویی به طور اتفاقی می تواند منجر به انرژی منفی شود، بنابراین مهم است که فلسفه آن را در نظر بگیرید و از تعادل در طراحی خود استفاده کنید.

پرفروش ترین محصولات

سبد خرید