ترندهای رنگ 2022 – 15 بهترین رنگ رنگ که نحوه استفاده از رنگ را در خانه بازتعریف می کند.

از زرد خاکی تا صورتی ملایم، این جدیدترین روندهای رنگ، رنگ بقیه طرح شما را در سال 2022 مشخص می کند.

بهترین روند رنگ یکی از داغ ترین موضوعات در طراحی داخلی در حال حاضر است. طرح‌های رنگی جسورانه، شجاعانه و زیبای اتاق در حال بازتعریف روشی است که ما رنگ را می‌بینیم، اما برای انتخاب بهترین رنگ برای فضای خود از کجا باید شروع کرد؟

وقتی صحبت از طراوت بخشیدن به خانه هایمان با رنگ به میان می آید، انتخاب پالت رنگی جاودانه و ماندگار نیاز به بررسی دقیق و تخصص دارد. استفاده از رنگ جدید روی دیوارها راهی عالی برای ایجاد ظاهری تازه در فضای داخلی است. اما گلدان های نمونه رنگی را باید بخرید و بزرگترین روند رنگ برای سال 2022 کدام است؟

ترندهای برتر رنگ 2022

ما با انبوهی از متخصصان رنگ همکاری کرده ایم تا هیجان انگیزترین روندهای رنگ را در سال پیش رو به شما معرفی کنیم. برس ها آماده...

1. با آبی آرامش ایجاد کنید

قفسه کتاب با رنگ آبی در گوشه اتاق با صندلی راحتی تزئینی با طرفین صورتی

تازه و جذاب، آبی مطمئناً شایسته جایگاه خود در کانون توجه است. سایه های بی پایانی از ایده های اتاق آبی برای تمام روند رنگ و نیازهای رنگ اتاق شما وجود دارد. بسیاری از رنگ‌های آبی ویژگی‌های مفید خود را دارند، اما هیچ چیز کاملاً شبیه آبی آسمانی نیست - رنگی که برای فضاهای آرام، اتاق‌های مطالعه و حتی فضای باز ایده‌آل است.

ما عاشق این رنگ هستیم که نه بلند است و نه سرد - طراوت آنی به فضاهای بیرون می‌افزاید. روث موترشد، مدیر خلاقیت لیتل گرین می گوید(در برگه جدید باز می شود).

2. با یاسی ملایم زیبا شوید

دیوار یاسی رنگ شده با پرده یاسی ملایم میز کناری مشکی با گل منحصر به فرد

یاس بنفش، به خصوص در انتهای سبک تر ترازو، می تواند به عنوان یک نسخه نرم تر و رمانتیک تر از خاکستری استفاده شود، بنابراین اگر می خواهید ظاهری تمیز و بی عیب و نقص اما با شخصیت کمی داشته باشید، هنگام فکر کردن، این رنگ سایه شماست. در مورد طرح های رنگی اتاق

یاس بنفش یک رنگ آرام بخش است، که باعث می شود بخواهید استراحت کنید و مدت بیشتری در فضای داخلی بمانید. 

3. با رنگ خاکستری بژ به سختی تزئین کنید

دیوارهای خنثی در یک راهرو با کف چوبی و لوازم خانگی برنجی لوکس

منصفانه است که بگوییم ما مدتی است که از طرح‌های رنگارنگ داخلی و ایده‌های تزیین جسورانه دفاع کرده‌ایم ، اما یک طرح رنگی خنثی در کل خانه می‌تواند معماری زیبا و مبلمان تزئینی را قادر سازد تا یک بیانیه سبک واقعی را در خانه شما ایجاد کند. 

وقتی نوبت به ایده‌های خانه و برنامه‌ریزی طرح‌تان می‌رسد، اغلب بهتر است که پالت رنگ کلی یک اتاق را در اوایل در نظر بگیرید، این به تعریف سایر جنبه‌های داخل فضا با پیشرفت پروژه کمک می‌کند. به عنوان مثال، یک سایه خنثی، مانند این بژ خاکستری، ممکن است برای آواز خواندن واقعی نیاز به ترکیب با مواد دیگر داشته باشد: چوب، چرم و سنگ مرمر به خوبی کار می کنند.

4. با صورتی های خاکی خود را گرم کنید

رنگ صورتی خاکی رنگ ترند

صورتی‌های خاکی ، این رنگ‌های طبیعی، جایی بین قرمز، صورتی و قهوه‌ای، گرما را در هر اتاقی تداعی می‌کنند و یادآور غروب‌های اواخر تابستان تابستان هستند.

ریواس رنگ مورد علاقه من است. جورجی ویکهام، موسس، جورجی ویکهام دیزاینز ، می گوید که به طرحی خنثی اضافه می شود، گرما، عمق و لمس چیزهای غیرمنتظره ایجاد می کند.(در برگه جدید باز می شود). این رنگ که به تنهایی استفاده می شود، زندگی با آن بسیار آسان است و در عین حال با رنگ های آبی، سبز، صورتی و قرمز نیز به زیبایی کار می کند.

5. کاری کنید که اتاق احساس کند زمین دارد

اتاق خواب با دیوار رنگ کاراملی، تخت خواب قرمز و تخت لوکس

در حالی که این رنگ کاراملی غنی قطعاً به خانواده رنگ های خنثی تعلق دارد، ما فکر می کنیم یک پانچ قوی دارد که به خوبی با مواد طبیعی و همچنین پارچه های طرح دار ترکیب می شود تا فضایی آرام و آرامش بخش ایجاد کند.

لورا استفنز، بنیانگذار طراحی داخلی لورا استفنز، می گوید: «این سایه شنی چنین عمقی دارد.(در برگه جدید باز می شود). این اتاق را گرم می کند، بنابراین برای اتاق های رو به شمال و آنهایی که نور طبیعی زیادی دریافت نمی کنند خوب است. هم با رنگ های سفید ترد و هم با رنگ های نزدیک تر مانند شرابی و سبز زیتونی بسیار خوب کار می کند. همچنین رنگ‌های قوی‌تری مانند آبی سلطنتی در برابر آن ایجاد می‌کند. این بسیار همه کاره است.

6. با روندهای رنگ نارنجی الهام بگیرید

روندهای رنگ آمیزی رنگ نارنجی 2022

پرتقال پر جنب و جوش و دعوت کننده، پر از خوش بینی و امید است.

سایه‌های نارنجی یک انتخاب عالی هستند. آن‌ها در طول روز حس نشاط‌بخشی را به ارمغان می‌آورند و می‌توانند به ایجاد فضایی دنج و آرام در عصر کمک کنند و نشان دهند که این رنگ در نورهای مختلف چقدر متنوع است.

راهروی ورودی نارنجی یک راه فوق العاده برای پذیرایی از مردم در یک خانه است. در اینجا، فضای داخلی کابینت لاکی چینی آنتیک مشتری، از دیوارهای براق این آپارتمان الهام گرفته است. حس قوی نارنجی در سراسر طرح وجود داشت.

7. با مایل به قهوه ای وسط گرم کنید

ترندهای رنگ آمیزی 2022 رنگ مایل به قرمز

این مایل قهوه ای میانه که یادآور کاکائویی مخملی است، رنگی چشمگیر برای هر اتاقی است. بسته به مبلمان و ایده‌های رنگ برجسته که در کنار آن معرفی شده‌اند، این انعطاف‌پذیری را دارد که از ظاهری مرتب و متناسب گرفته تا نرم و خوش‌آمدگو باشد. خودی ها نحوه استفاده از آن را برای بهترین اثر نشان می دهند.

لوئیز ویکستید، مدیر طراحی سیمز هیلدیچ، می‌گوید: «خنثی‌های بی‌زمان خود را به دارایی‌های تاریخی می‌دهند و پس‌زمینه‌ای گرم برای ویژگی‌های اصلی ایجاد می‌کنند. هنگامی که سایه خنثی را روی دیوارها و سقف انتخاب می‌کنید، با وسایل نرم خود بازیگوش باشید و در پارچه‌هایی که برای بالشتک‌های پراکنده استفاده می‌کنید، نخ‌هایی از رنگ و طرح را در نظر بگیرید.

8. با یک پالت الهام گرفته از اقیانوس فرار کنید

ترندهای رنگ اقیانوسی 2022

رنگ اقیانوسی که فوراً انرژی می‌دهد، یک راه فرار ذهنی از برنامه‌های شلوغ و ضرب‌الاجل‌های در پیش رو ارائه می‌دهد. این نیز همه کاره است: شدت را با یک روکش براق افزایش دهید یا آن را در یک مات صاف فرو ببرید.

برخی ایده‌های اتاق آبی را سرد می‌دانند (و گاهی اوقات ممکن است سرد باشد) اما این سایه قدرتمند و منقبض چیزی جز این نیست. بلکه در قوت خود زنده است. برای سادگی واضح از آن با رنگ سفید استفاده کنید، با رنگ های تیره تر آن را دراماتیک کنید یا با رنگ های پاستلی به کارائیب ببرید. این به زیبایی به اتاق های نور خورشید پاسخ می دهد، اما با نور کم و نور شمع به همان اندازه خیره کننده به نظر می رسد.

9. با ترندهای رنگ زرد انرژی بگیرید

رنگ زرد ترندهای 2022

این رنگ طلایی، یک سایه توتون خاکی، اتاق‌هایی را ایجاد می‌کند که در طول سال غنی، گرم و جذاب هستند – و همچنین به آثار هنری اجازه می‌دهد از دیوارها بیرون بیایند.

اندی گرینال، رئیس بخش طراحی، کتابخانه رنگ و کاغذ می گوید: زرد رنگی است که شادی را برمی انگیزد و حس مثبت را ایجاد می کند. برای مناطقی از خانه که در آن فعالیت و معاشرت زیاد وجود دارد، مانند آشپزخانه و اتاق غذاخوری، که در آن انرژی و نشاط می‌افزاید، بسیار مناسب است.

در صورتی که رنگ زرد روشن در خانه تان کمی به شما فشار بیاورد، آسان تر است که این رنگ را در یک طرح بگنجانید - و به ویژه در فضاهای تیره تر و خوش خلق تر موثر است زیرا احساس گرما را ایجاد می کند.

10. فضای خود را با قهوه ای خاکی زمین کنید

روند رنگ آمیزی رنگ قهوه ای 2022

ایده‌های اتاق نشیمن قهوه‌ای خاکی و خنثی تیره در نظر گرفته می‌شوند، اما همچنین دارای ظرافتی است که واقعاً پیچیده است. همه کاره است، می تواند به تنهایی چشمگیر باشد یا به رنگ های دیگر اجازه می دهد که سربلند باشند.

ناتالی فوربس و لوئیزا ریکس، بنیانگذاران فوربس ریکس دیزاین، می‌گویند: «از استفاده از رنگ‌های تیره در یک اتاق کوچک و تاریک نترسید. "این هرگز روشن به نظر نمی رسد، بنابراین یک رنگ غنی را انتخاب کنید و اثر می تواند واقعا متحول کننده باشد."

11. تزئین با آسان برای زندگی با خاکستری

ترندهای رنگ خاکستری 2022

خاکستری که مرزهای بین آبی، سبز و خاکستری را در بر می گیرد، می تواند چیزهای زیادی باشد: جلو و مرکز یا پس زمینه برای نشان دادن هنر و اشیا. زندگی با آن آسان است، در اتاق های رو به غرب یا جنوب زیبا به نظر می رسد در حالی که در فضاهایی با نور کمتر به طور مناسبی خوش خلق است.

12. اعتماد به نفس را با رنگ تراوش کنید

رنگ زرد ترندهای 2022

ایده‌های اتاق گرم و زرد رنگ ، انرژی، اعتماد به نفس و خوش‌بینی را به فضا می‌آورند. می توان از آن در هر جایی از خانه استفاده کرد، اما به ویژه در فضاهای شلوغ، مانند راهروها و آشپزخانه ها، یا اتاق های رو به شمال که فاقد نور هستند، موثر است.

روث موترشد، مدیر خلاق، می‌گوید: «آشپزخانه که اغلب به‌عنوان قلب خانه در نظر گرفته می‌شود، فضای مناسبی برای استفاده از رنگ‌های جسورانه‌تر است، مانند Giallo کوچک گرین، یادآور خورشید طلایی، که شادی را به ارمغان می‌آورد و طرحی پرانرژی ایجاد می‌کند.» ، گرین کوچولو.

13. از دنیای طبیعی الهام بگیرید

ترندهای 2022 را به رنگ سبز زیتونی رنگ کنید

ایده های اتاق سبز ، با الهام از دنیای طبیعی، زیتون آرامش بخش با لمس میراث است. قوی و در عین حال آرامش بخش، حسی را به ارمغان می آورد اما می تواند آرام بنشیند و اجازه دهد مبلمان جسورانه بدرخشد.

14. به سمت پیچیدگی رنگ صورتی کشیده شوید

رنگ صورتی ترندها

اتاق صورتی ایده‌ای برای دکوراسیون جدید خنثی است - این اتاق دارای توانایی طبیعی برای ارائه گرما و علاقه بدون غلبه بر فضا است. اما وقتی با همه چیز از صورتی ملایم تا رنگ هلویی روبرو هستید، انتخاب سایه مناسب می تواند کار سختی باشد. نکته کلیدی انتخاب یک رنگ آرام است. 

15. با رنگ بنفش خلاقیت را تشویق کنید

رنگ سال پنتون، بسیار پری

ایده های اتاق بنفش لحظه ای دارند. Pantone، مرجع جهانی رنگ برای جامعه طراحی، سایه آبی جدیدی به نام PANTONE 17-3938 Very Peri را معرفی کرده است که یک رنگ آبی پررنگ پویا با ته رنگ قرمز بنفش زنده به عنوان انتخاب رنگ سال پنتون برای سال 2022 است.

با آمیختن وفاداری و ثبات رنگ آبی با انرژی و هیجان قرمز، این شادترین و گرم ترین رنگ آبی ترکیبی نیرومند از تازگی را معرفی می کند.

چه رنگ هایی در سال 2022 ترند خواهند شد؟

رنگ هایی که در سال 2022 ترند خواهند شد برای ایجاد آرامش و آرامش – یا برانگیختن خلاقیت و خوش بینی مورد توجه قرار می گیرند. پنتون، مرجع جهانی رنگ برای جامعه طراحی، اعلام کرده است که رنگ بنفش و آبی نقش مهمی در انتخاب دکوراسیون ما خواهند داشت. اما در حالی که این رنگ زنده قرار است محوری باشد، ما همچنین متوجه شدیم که بسیاری از شرکت های رنگ آمیزی پالت های رنگی خنثی تری را انتخاب می کنند. به رنگ های قهوه ای، بژ و صورتی ملایم فکر کنید.

پرفروش ترین محصولات

سبد خرید