گزارش می گوید 80 درصد از ما از خانه های خود خجالت می کشیم - راه حلی برای مقابله با این موضوع

شاید الهام گرفتن از خانه دوستان و همسایگان خود اجتناب ناپذیر باشد. چه آنها به شما در کشف رنگ جدید، لوازم آشپزخانه یا گیاه خانگی کمک کنند.

 51٪ از مردم بیشتر از تمیزی خانه، 46٪ از سبک خانه، و 39٪ از اندازه آن خجالت می کشند. پاسخ دهندگان در سال گذشته به طور متوسط ​​3310 دلار برای دکوراسیون جدید خانه و روند طراحی داخلی هزینه کرده اند و کسانی که گفته اند تحت تأثیر رسانه های اجتماعی هستند 62 درصد بیشتر از کسانی که این کار را نکرده اند هزینه کرده اند.

تمیز کردن خانه چیزی است که همه ما می توانیم با زمان یا پول آن را برطرف کنیم، در حالی که تناسب خانه را می توان با ایده های چیدمان هوشمندانه و ترفندهای افزایش دهنده فضا بهبود بخشید. با این حال، به نظر می‌رسد که انتخاب سبک چیزی است که باعث ایجاد هزینه و اضطراب اضافی می‌شود. اگرچه تکنیک‌های ساده‌ای وجود دارد که می‌توانیم از آنها برای صرفه‌جویی در پول و خجالت در آینده استفاده کنیم.

چگونه از شرمساری در خانه جلوگیری کنیم - به گفته یک معمار

اتاق نشیمن دو ارتفاع با دیوارهای سبز خاکستری، لوستر، چوب سوز، مبل های خنثی و صندلی راحتی

اگر متوجه می‌شوید که رنگ خاصی از یک دکور را تحسین می‌کنید (چه در خانه دوستتان و چه در رسانه‌های اجتماعی)، بهتر است این ظاهر را به گونه‌ای بازسازی کنید که در خانه شما کارساز باشد. با این حال، راه‌هایی وجود دارد که می‌توانید خجالت خانه را بدون خرج کردن یا بازسازی کامل فضایتان کاهش دهید. معمار و طراح آندری واسیلیف(در برگه جدید باز می شود)توصیه می‌کند وقتی وسوسه می‌شوید که بیش از حد جبران کنید، این 3 نکته را دنبال کنید.

1. روی قطعات بی انتها سرمایه گذاری کنید

ایده های اتاق نشیمن سفید با فضای داخلی 

اگر قصد دارید برای دکوراسیون خانه جدید هزینه کنید، بهتر است چیزی را انتخاب کنید که در فصل آینده از مد نیفتد.

در حالی که برخی [روندها] عالی هستند و می‌توانند باقی بمانند، اما در چند سال دیگر منسوخ به نظر می‌رسند.

در عوض، او ما را ترغیب می‌کند که بی‌زمان باشیم: چه با طرح‌های پرطرفدار تزئین کنیم، چه رنگ‌های خنثی را انتخاب کنیم که به سرعت قدیمی نمی‌شوند.

دکوراسیون اسکاندیناوی نمونه خوبی از این است، مدتی است که وجود داشته و احتمالاً فقط به این دلیل که خوب به نظر می رسد و کاربردی است، باقی خواهد ماند.

2. همیشه سبک و کاربردی بودن را با هم ترکیب کنید

قفسه های تزئین شده با گیاهان

در حالی که برخی از ایده‌های محبوب طراحی داخلی در رسانه‌های اجتماعی عالی به نظر می‌رسند، اما نگهداری از آنها همیشه کاربردی یا آسان نیستند. بنابراین، آندری از ما می‌خواهد که ماه‌ها پس از سرمایه‌گذاری در خانه‌هایمان به دقت فکر کنیم.

اگر بتوانید قطعه‌ای را انتخاب کنید که ظاهر خوبی دارد و عملکرد خوبی دارد (مانند استفاده از قفسه‌ی کتاب برای پهن‌بندی فضایی با پلان باز )، پس می‌توانید از اتاقی همه‌کاره لذت ببرید که احساس نظم و ترتیب می‌دهد و همیشه ظاهر خوبی دارد.

او می‌گوید: «این کار باعث می‌شود خانه‌تان بی‌هم‌تنظیم شود و احساس خوبی برای زندگی کنید. او می‌گوید: «این همچنین احساس خجالت را از بین می‌برد، زیرا احساس می‌کند خانه شماست.

3. از فضای خود آگاه باشید

اتاق نشیمن با دیوارهای زرد مبل مشکی و پرتره قاب شده و چراغ استاندارد قدیمی

اغلب اجتناب ناپذیر است که وقتی وسایل خاصی در یک فضای خاص به خوبی کار می کنند، گرفتار آن شویم. با این حال، معمار هشدار می دهد که این بدان معنا نیست که آنها در خانه شما یکسان به نظر می رسند.

فقط به این دلیل که چیزی در یک محیط خوب به نظر می‌رسد، به این معنا نیست که در شرایط دیگر خوب به نظر می‌رسد». به عنوان مثال، یک مبل بزرگ در یک اتاق نشیمن بزرگ کار می کند، نه در یک اتاق کوچک و بهتر است از آویزان کردن وسایل نور در ارتفاع استاندارد سقف خودداری کنید. اینها فقط چند نمونه هستند، اما هر فضای داخلی یک سری محدودیت هایی دارد که باید با آنها کار کرد نه مخالف.

همه ما مستعد الهام گرفتن از خوراک اجتماعی خود و کسانی هستیم که در حلقه هایمان هستند، و از بسیاری جهات، این بخشی از لذت طراحی داخلی است .

با این حال، من فکر می کنم مهم است که از خرید ناگهانی خودداری کنید و توصیه آندری را دنبال کنید: قطعات بی انتها و خوش ساختی را بخرید که برای مدت طولانی دوست خواهید داشت (این سبزی نیز بیشتر است). طرح‌های رنگی ثابت و طرح‌های اتاق را انتخاب کنید که به خوبی با دوره، سبک و تناسبات خانه شما سازگار باشد.

و به دقت در نظر بگیرید که آیا هر چیزی که می‌خرید یا تغییر می‌دهید می‌تواند عملکرد خانه شما (مانند فضای ذخیره‌سازی برای پاک کردن آشغال‌ها) و همچنین زیبایی‌شناسی را بهبود بخشد. و تحت تاثیر روندهای گذرا قرار نگیرید. به این ترتیب، تصمیمات طراحی شما برای فصول زیادی باقی خواهند ماند و مهمتر از آن، شما همچنان به آنها عشق می ورزید و به جایی که زندگی می کنید احساس افتخار می کنید.

پرفروش ترین محصولات

سبد خرید