راهنمای خرید میز تلویزیون

یک پایه تلویزیون و مرکز سرگرمی قدرتی باورنکردنی برای ایجاد یا شکستن طراحی اتاق نشیمن دارداین می تواند جزییاتی باشد که اتاق شما را با ظاهری مرتب به هم پیوند می دهدیا می تواند یک قطعه بیانیه باشد، بدون شرم از اندازه و مقیاس آندر هر صورت، پایه خوبی برای تلویزیون شما خواهد بودیا حداقل یک خانه زیبا برای آن جعبه تلویزیون ساده، روتر وای فای چشمک زن یا مجموعه کنسول های بازی خود باشید.

هنگام انتخاب پایه تلویزیون برای منزل خود باید به نکات زیادی توجه کرداگر دقیقاً آنچه را که نیاز دارید می دانید، برخی از واحدهای مرکز سرگرمی ما را می توان برای یک مرکز رسانه ای سفارشی ترکیب کرد که به بهترین وجه برای شما و وسایل شما مناسب است.

نحوه انتخاب ارتفاع پایه تلویزیون

زمانی که تصمیم می گیرید کدام پایه تلویزیون را انتخاب کنید، یک نکته کلیدی این است که قد آن چقدر باید باشداین بستگی به اندازه تلویزیون و ارتفاع و فاصله از صندلی شما دارد.

در اینجا یک راهنمای سریع در مورد نحوه فکر کردن به اندازه پایه تلویزیون و نحوه اندازه گیری آن در خانه آورده شده است.

نحوه پیدا کردن تلویزیون با اندازه مناسب (یا نحوه قرار دادن صندلی خود)

بدون در نظر گرفتن اندازه تلویزیون و چیدمان صندلی خود نمی توانید مرکز سرگرمی مناسبی را انتخاب کنیدبرای بهترین تجربه ممکن، می‌خواهید هر چه صفحه نمایش بزرگ‌تر باشد، صفحه‌نمایش دورتر باشد (و بالعکس)و این درست خواهد بود، چه بخواهید نصب سینمای خانگی خود را بهینه کنید یا فقط یک قطعه خوب برای پشتیبانی از یک صفحه نمایش کوچکتر بخواهیدبرای اینکه بفهمید به چه اندازه تلویزیون نیاز دارید (یا کجا صندلی خود را قرار دهید) موارد زیر را انجام دهید:

1. فاصله (بر حسب اینچ) بین صندلی خود و مکانی که تلویزیون خود را می خواهید اندازه گیری کنید

2. عدد را بر 1.6 تقسیم کنید

3. عدد حاصل را به نزدیکترین اندازه صفحه گرد کنید

فرض کنید 98 اینچ از تلویزیون خود می نشینید. اگر چنین است، 98 اینچ را بر 1.6 تقسیم می کنید و 61.25 می گیریدبنابراین، اندازه صفحه نمایش توصیه شده برای تلویزیون جدید شما حدود 60 اینچ است یا اگر از قبل صفحه نمایش 32 اینچی دارید، احتمالاً باید مبل خود را حدود 40 اینچ نزدیک کنید.

تلویزیون خود را در چه ارتفاعی باید قرار دهید؟

وسط تلویزیون در حالت ایده آل باید با خط چشم شما هماهنگ باشدزیرا اگر تلویزیون را خیلی بالا یا پایین قرار دهید، با کج کردن سر برای جبران، گردن خود را تحت فشار قرار می دهیدهنگامی که در وضعیت تماشای معمولی خود می نشینید، باید بتوانید هنگام تماشای گردن خود را خنثی نگه دارید.

از آنجایی که همه ما دارای قدها، شکل ها و اندازه های شگفت انگیز زیادی هستیم، قد ایده آل برای همه ما کمی متفاوت استاما یک راه خوب این است که وقتی در موقعیت تماشای ترجیحی خود هستید، سطح چشم خود را تقریبی کنید و سعی کنید وسط تلویزیون را مطابق با آن تراز کنید.

هنگامی که این را بدانید، انتخاب ارتفاع و اندازه پایه تلویزیون عالی شما بسیار آسان تر خواهد بودشاید یک مرکز سرگرمی پیدا کنید که اندازه و ارتفاع مناسبی برای اتاق نشیمن شما داشته باشدیا شاید متوجه شده اید که به جای آن باید صفحه نمایش خود را به دیوار نصب کنید، که به شما امکان می دهد کابینت تلویزیون کوچکتر و مجزاتری را فقط برای نگهداری وسایل خود تهیه کنید.

پرفروش ترین محصولات

سبد خرید