چگونه یک دیوار را رنگ کنیم: راهنمای مبتدیان برای نقاشی فضای داخلی مانند یک حرفه ای

رنگ آمیزی دیوار یکی از ساده ترین راه ها برای شادابی سریع و کم هزینه است. به علاوه، انجام آن به عنوان یک مبتدی با یک نتیجه نهایی که حرفه ای به نظر می رسد خیلی سخت نیست به شرطی که برخی از مراحل ضروری و تکنیک های ساده را دنبال کنید.

اول، قسمت سرگرم کننده: یک رنگ را انتخاب کنید. برای الهام گرفتن، رنگ رنگ مورد علاقه ویراستاران ما را بررسی کنید . ممکن است راهنمای ما در مورد بهترین رنگ‌های سفید ، رنگ‌های آشپزخانه و رنگ‌های اتاق خواب نیز مفید باشد. از آنجا، مطمئن شوید که تمام لوازم مورد نیاز خود از جمله قلم مو، غلتک و نوار نقاش خود را دارید (لیست خرید ما را در پایان ببینید).

حالا که آماده رنگ کردن دیوار خود هستید، از کجا شروع کنید؟ با کارهای مقدماتی ممکن است لازم باشد کاغذ دیواری را حذف کنید . اما حتی اگر فقط روی رنگ قدیمی نقاشی می‌کنید، باز هم می‌خواهید سوراخ‌ها را پر کنید، دیوارها را گردگیری کنید، از سطوح محافظت کنید و در صورت نیاز پر کنید. سپس، مطمئن شوید که از تکنیک صحیح نقاشی استفاده می کنید تا پوشش دیواری صاف و یکنواخت داشته باشید. ما شما را قدم به قدم از طریق همه اینها راهنمایی می کنیم و حتی نکاتی را در مورد نحوه رنگ آمیزی راه راه روی دیوار، اگر از عهده این چالش هستید، به اشتراک می گذاریم.

قسمت 1: چگونه دیوارها را برای نقاشی آماده کنیم

ابتدا تمام مبلمان را بردارید یا به مرکز اتاق منتقل کنید و فرش‌ها را بغلتانید. از یک پارچه قطره ای برای پوشاندن هر سطحی در اتاق استفاده کنید تا تمیز بماند.

با استفاده از یک چاقوی بتونه ، تمام سوراخ های میخ و پیچ را با بتونه پر کنید و هر سوراخ را کمی پر کنید. هنگامی که بتونه خشک شد، از کاغذ سنباده متوسط ​​استفاده کنید تا هرگونه اضافی را صاف کنید.

در صورت لزوم، فضاهای بین تزئینات/پایه‌ها و دیوار را درزبندی کنید. یک خط درزگیر در امتداد فضا اجرا کنید و بلافاصله از یک اسفنج مرطوب برای حذف اضافی استفاده کنید. بگذارید خشک شود.

دیوارها را با یک اسفنج آغشته به آب گرم پاک کنید. اگر کف زمین فرش شده، جاروبرقی بکشید.

از نوار نقاش برای چسباندن تمام کارهای تزئینی، پریزها و سایر سازه های دائمی استفاده کنید. اطمینان حاصل کنید که لبه نوار دقیقاً در جایی که دیوار با تریم تلاقی می کند، برای یک خط تمیز قرار دارد.

 

قسمت 2: نحوه رنگ آمیزی دیوارها

اگر پرایمر لازم است (اگر رنگ روشن‌تری روی یک رنگ تیره‌تر می‌زنید، یا مثلاً اگر دیوار خشک را خالی می‌کشید)، به اندازه‌ای پرایمر را در سینی نقاش بریزید تا کف آن را بپوشاند اما جمع نشود. بالا طرفین این کار از خشک شدن و ایجاد چکه جلوگیری می کند. (همچنین می توانید از یک غلتک رنگی با تغذیه داخلی استفاده کنید تا نیازی به سینی رنگ نباشد.) دیوارها را آماده کنید و طبق دستورالعمل بسته بگذارید خشک شوند.

بعد، خود دیوارها را رنگ کنید. با ریختن رنگ مخلوط در یک ظرف کوچک (به اندازه کافی کوچک که در یک دست نگه دارید) شروع کنید. یک برس دو اینچی را فقط حدود یک سوم از راه را به رنگ آغشته کنید، سپس برس را به طرف ظرف بزنید تا اضافی آن پاک شود و از چکه شدن آن جلوگیری شود. نواحی اطراف تریم را رنگ کنید، حدود دو یا سه اینچ از نوار برش دهید. در قسمت های چهار فوتی کار کنید تا از علائمی که هنگام شروع خشک شدن رنگ ظاهر می شوند جلوگیری کنید.

از یک غلتک برای رنگ آمیزی قسمت های بزرگتر دیوار استفاده کنید. یک سینی رنگ را به همان روشی که با پرایمر انجام دادید پر کنید. غلتک را به رنگ آغشته کنید و از بالای سینی برای حذف اضافی استفاده کنید. رنگ را در قسمت های سه فوتی روی دیوار بغلتانید و با حرکت W نقاشی کنید. بدون بلند کردن غلتک از دیوار، فضاهای خالی را با ضربات عمودی پر کنید. این پوشش یکنواخت را تضمین می کند.

مراحل 2 و 3 را ادامه دهید تا تمام دیوار پوشیده شود.

 

قسمت 3: نحوه رنگ آمیزی راه راه روی دیوار

اجازه دهید پوشش پایه به مدت 48 ساعت خشک شود.

با استفاده از یک متر ، دیواری را که می خواهید رنگ کنید، اندازه بگیرید. طول را بر تعداد نوارهایی که می خواهید تقسیم کنید.

با شروع از کم‌رنگ‌ترین گوشه، دیوار را به بخش‌هایی تقسیم کنید. هر عرض را به آرامی با مداد علامت بزنید.

با استفاده از تراز لیزری ، خطوط عمودی را با مداد در تمام ارتفاع دیوار بکشید. نوار نقاش را در امتداد خط قرار دهید. مطمئن شوید که نوار در سمت درست خط قرار دارد تا نوارها یکنواخت باشند.

مرحله 4 را در کل دیوار تکرار کنید.

از یک سوزاننده یا کارت اعتباری برای فشار دادن لبه های نوار به سمت پایین استفاده کنید تا رنگ از بین نرود.

با استفاده از غلتک رنگ، نوارها را روی دیوار رنگ کنید. حتما روی نوار را برای خطوط یکنواخت رنگ کنید.

قبل از خشک شدن کامل رنگ، نوار نقاش را از روی دیوار جدا کنید. قبل از تعویض مبلمان و دکوراسیون، اجازه دهید رنگ خشک شود.

پرفروش ترین محصولات

سبد خرید