15 روش شیک برای تزیین با تلویزیون

تلویزیون یک وسیله ضروری در بسیاری از اتاق های نشیمن است. هنگام تزئین با تلویزیون، می توانید آن را به صورت برجسته به عنوان نقطه کانونی نمایش دهید یا با چند ترفند طراحی ظاهر آن را به حداقل برسانید. این ایده‌ها در مورد محل قرار دادن تلویزیون، نحوه تزئین اطراف آن، و نحوه نگهداری قطعات الکترونیکی به شما کمک می‌کند تا یک چیدمان متناسب با سبک خود ایجاد کنید.

تلویزیون روی شومینه

اتاق نشیمن تور خانه مانچینی

تلویزیون نصب شده روی شومینه یک چیدمان اتاق نشیمن کلاسیک است. در اینجا، سیم ها از دیوار پشت تلویزیون عبور می کنند، بنابراین هیچ قطعه الکتریکی قابل مشاهده نیست. با افزودن سبک به دیوار تلویزیون، یک طاقچه باریک در زیر صفحه نمایش مجموعه ای از صدف ها را در خود جای داده است، در حالی که قفسه های تعبیه شده در دو طرف دارای رنگ زرد خردلی برای رنگ روشن است.

ایده های تلویزیونی بزرگ

اتاق نشیمن با فرش، شومینه و میز قهوه

یک تلویزیون بزرگ به طور طبیعی به عنوان نقطه کانونی این اتاق برجسته است. نصب مجموعه روی دیوار فضای کف را در جای دیگر آزاد می کند و ظاهر ساده تری ایجاد می کند. برای مدیریت سیم‌ها، برنامه‌ریزی کنید که آن‌ها را از طریق دیوار حمل کنید یا از روکش‌های بند ناف  استفاده کنید که در امتداد دیوار قرار دارند تا ظاهر آن‌ها را پنهان کنند.

قفسه‌بندی داخلی

اتاق نشیمن با قفسه بندی سفید و تلویزیون

یک تلویزیون احاطه شده با قفسه های داخلی به عنوان یک مرکز رسانه ای چشم نواز عمل می کند. با استفاده از این راه حل، می توانید فضا را با بیش از یک جعبه سیاه پر کنید و با کتاب، هنر، اشیاء یافت شده و گیاهان کمی رنگ و شخصیت به آن اضافه کنید. از کابینت ها، کشوها و قفسه ها می توان برای قرار دادن کابل ها، ریموت ها و سایر قطعات الکترونیکی استفاده کرد.

ایده های مبلمان تلویزیون

اتاق نشیمن با کاناپه های سبز رنگ لهجه های زرد

از مبلمان برای قاب تلویزیون دیواری استفاده کنید و قرار دادن مجموعه را هدفمندتر نشان دهید. در اینجا، دو قفسه طلایی با ردیف کتاب و لوازم جانبی تلویزیون، جای توکارهای سنتی را می گیرند. کریدنزا با لهجه زرد در زیر، مکانی شیک برای نگهداری قطعات الکترونیکی فراهم می کند.

تزیین با تلویزیون

اتاق نشیمن با صندلی آبی و تلویزیون

صفحه های خالی تلویزیون جلوه یک مربع سیاه غول پیکر را روی دیوار می دهند. برای کم رنگ کردن ظاهر تلویزیون در زمانی که روشن نیست، دیوار پشت آن را به رنگ تیره رنگ کنید. در این اتاق نشیمن، تلویزیون در مقابل یک دیوار برجسته ذغالی قرار گرفته است، که باعث می‌شود صفحه نمایش کمتر از یک دیوار سفید خشن به نظر برسد.

قرار دادن تلویزیون خارج از مرکز

اتاق نشیمن نیمکت سفید صندلی آبی

هیچ قانونی وجود ندارد که بگوید تلویزیون باید در مرکز دیوار باشد. اگر اتاق نشیمن شما بیشتر برای مکالمه استفاده می شود تا تماشای صفحه، ممکن است منطقی باشد که چیدمان مبلمان دنج را در اولویت قرار دهید و سپس تلویزیون را در جایی که مناسب است اضافه کنید. دستگاه را با استفاده از پایه تلویزیونی چرخان به دیوار بچسبانید تا بتوانید صفحه را به سمت بیرون چرخانده و در صورت نیاز زاویه را تنظیم کنید.

دیوار گالری تلویزیون

قسمت نشیمن با تلویزیون و آثار هنری قاب شده روی دیوار

یک تلویزیون کوچک را در یک دیوار گالری بگنجانید تا به طور موثر حضور آن را پنهان کنید. در این چیدمان، قاب‌های سیاه ساده اثر هنری، سبک قاب تلویزیون را تقلید می‌کنند و به ترکیب شدن صفحه‌نمایش کمک می‌کنند. تلویزیون از بزرگ‌ترین اثر هنری دیواری کوچک‌تر است، بنابراین به خوبی در نمایشگر قرار می‌گیرد.

 

تلویزیون فراگیر با هنر

دور تلویزیون خود را با مجموعه ای متنوع از آثار هنری احاطه کنید تا نمایشگری شیک ایجاد کنید. چاپ‌های قاب‌دار در اندازه‌های مختلف را با چیدمانی آزاد و غیررسمی روی دیوار نصب کنید. سپس، تلویزیون را طوری اضافه کنید که گویی شکل مستطیلی فقط یک قطعه کار دیگر است که در ترکیب قرار می گیرد.

تلویزیون و شومینه

شومینه سفید اتاق نشیمن خنثی

قبل از نصب تلویزیون بر روی شومینه ، با سازنده بررسی کنید که آیا قرار دادن دستگاه در آنجا بی خطر است. گرمای شومینه معمولاً تفاوت زیادی در دیوار بالا ایجاد نمی کند، اما ممکن است بخواهید دمای سطح را هنگام روشن شدن آتش فقط برای ایمن بودن بررسی کنید. در اینجا، دیوارکوب ها در کنار صفحه نمایش قرار گرفته اند تا ظاهری متعادل داشته باشند.

ایده های قرار دادن تلویزیون

اتاق نشیمن سفید با شومینه و مرکز سرگرمی داخلی

از اینکه تلویزیون را به یک پخش کننده کوچک در اتاق تبدیل کنید نترسید. این اتاق خانوادگی برای چیزی بیشتر از تماشای تلویزیون استفاده می شود، بنابراین مجموعه در کنار هم قرار می گیرد. صاحبان خانه می توانند هر زمان که مایلند صندلی را بلند کنند و بدون اینکه فناوری بر اتاق مسلط باشد، وقتی مهمان ها تمام شده اند و گفتگو جریان دارد، تماشا کنند.

دکور اطراف تلویزیون

مبل چرمی قهوه ای اتاق نشیمن

صفحه نمایش شما نباید تنها قطعه برجسته روی دیوار باشد، حتی اگر صفحه نمایش بزرگی باشد. برای نمایش آثار هنری، عکس های خانوادگی، گیاهان، عتیقه جات و سایر لوازم جانبی از شومینه یا قفسه هایی در امتداد دیوار بالا یا پایین استفاده کنید. حداقل یک یا دو قطعه در مقیاس بزرگ را انتخاب کنید که اندازه تلویزیون را متعادل کند.

مخفی کردن اجزای تلویزیون

چیدمان اتاق نشیمن برجسته های سبز

هنگام تزئین با تلویزیون، به یاد داشته باشید که برای قرار دادن قطعاتی مانند AppleTV یا DVD Player خود به فضای ذخیره سازی نیاز دارید و می خواهید آن سیم ها و سیم های زشت را پنهان کنید. یک قفسه ساده می‌تواند مکانی برای نصب قطعات حجیم‌تر فراهم کند، در حالی که سبدها برای پنهان کردن سیم‌ها و ذخیره بازی‌ها و فیلم‌ها عالی هستند.

یک تلویزیون را با توکار جفت کنید

اتاق بزرگ قفسه ساخته شده با شومینه

اگر نمی خواهید تلویزیون شما بر اتاق نشیمن تسلط داشته باشد، آن را در یک دیوار کلاسیک قفسه بندی داخلی قرار دهید. این تلویزیون گوشه ای به شومینه اجازه می دهد تا در مرکز صحنه قرار گیرد در حالی که صفحه هنوز به وضوح قابل مشاهده است. تلویزیون‌ها در اندازه‌های استاندارد عرضه می‌شوند، بنابراین حتی اگر به یک مدل جدید ارتقا دهید، باید بتوانید به راحتی آن را تعویض کنید، با این فرض که جهش بزرگی در اندازه انجام نمی‌دهید. از کابینت ها و قفسه ها برای استتار اجزا استفاده کنید.

مراکز سرگرمی تلویزیونی

تلویزیون سینه سفید و تصاویر روی دیوار

اگرچه نصب صفحه تخت روی دیوار یک انتخاب محبوب است، اما قرار دادن تلویزیون شما در یک مرکز سرگرمی با ظاهر عالی راه حل ساده ای است که هیچ آسیبی به دیوارها وارد نمی کند. یک کمد، کمد یا کمدهای فلزی قدیمی باشگاه، همگی می توانند به عنوان یک پایه شیک برای تلویزیون عمل کنند. اضافه کردن یک لایه رنگ جدید و چند سوراخ سفارشی برای بیرون کشیدن سیم ها را در نظر بگیرید .

طراحی تلویزیون مخفی

نصب تلویزیون در صندلی پنجره

اگر فقط در مواقع خاص تلویزیون تماشا می کنید، فضای مخفی تلویزیون را در نظر بگیرید. یک پانل مخفی در داخل این صندلی پنجره باز می شود و یک تلویزیون بیرون می آید. برای یک راه حل خارج از قفسه، ست خود را روی یک کابینت یا چرخ چرخ قرار دهید تا بتوانید آن را از اتاق خارج کنید و به یک کمد یا فضای ذخیره سازی دیگر ببرید. به این ترتیب، می‌توانید از اتاق برای همه کارها استفاده کنید و تلویزیون در مواقعی که لازم نیست فضایی را اشغال نمی‌کند.

پرفروش ترین محصولات

سبد خرید