دکوراسیون سنتی اتاق نشیمن

خانه ابدی شما نیستید؟ اینها بازسازی هایی هستند که باید از آنها چشم پوشید

رنگ + الگو

 فضای ناهارخوری خیره‌کننده از انواع ملزومات سبک سنتی استفاده می‌کند: چاپ ارگانیک، رنگ‌های پررنگ، چراغ‌های متقارن، لهجه‌های متالیک و رنگ‌های مشابهاین به ویژه برای استفاده تقریبا پنهان از کاغذ دیواری آبی در داخل قفسه قابل توجه استآنها همچنین دارای مجموعه ای از مجسمه های آسیایی با ویرایش دقیق هستند.

جزئیات مبلمان

پاهای چرخانده، بازوهای حکاکی شده، کوسن های پر شده: همه را می توان در مبلمانی یافت که برای سبک سنتی دکوراسیون اتاق نشیمن بسیار مهم است.

لامپ ها

لامپ‌ها چه عناصر فلزی پیچیده داشته باشند و چه آبشاری از کریستال‌ها، می‌توانند دکوراسیون اتاق نشیمن را به فضایی با سبک سنتی تبدیل کنندتأثیر میراث را در شکل و اندازه در نظر داشته باشید و از رنگ ها برای گره زدن سایر لهجه های اتاق نیز استفاده کنید.

کاغذ دیواری

زیبایی سنتی آنقدر در این اتاق نشیمن وجود دارد که به سختی می توان برجسته ترین عنصر را محدود کرداین اتاق با جلیقه، کربل ها، خطوط منحنی کلبه چوبی پرآذین، و مبلمان پرپر شده، تقریباً تمام عناصر یک اتاق نشیمن سنتی را داردچیزی که آن نیز دارد، کاغذدیواری بی‌نظیری است. با چاپی طبیعی که نشانه‌ای از دکور سنتی است - که وزن سنتی بیشتری به اتاق می‌دهد.

چوب غنی شده

رنگ‌های تیره و عمیق در مبلمان چوبی. صندوقچه‌ها، میزهای کناری، بوفه‌ها و موارد دیگر  دکوراسیون سنتی اتاق نشیمن کاملاً با سبک کلی چنین فضاهایی هماهنگ استروکش براق همچنین ممکن است مانند سخت‌افزارهای محدود، حس رسمی بودن را ایجاد کند.

طبقات طرح دار

به همان اندازه که تقارن در دکوراسیون سنتی اتاق نشیمن مهم است، هندسه نیز به ویژه در کف ها اهمیت دارددر اینجا، مربع های متقاطع که در یک زاویه قرار گرفته اند، کنتراست خنثی را با رنگ های گرم بژ و کاکائویی در پارچه ها ایجاد می کنند.

چاپ های طبیعت پررنگ

دکور سنتی اغلب تصاویر خود را از دنیای طبیعی می‌گیردپرندگان، گیاهان، حیوانات - همه می توانند در پارچه ها، کاغذ دیواری ها و لهجه ها ظاهر شونداین اتاق نمونه خوبی از پذیرفتن جسورانه بسیاری از نمایش ها را ارائه می دهدچیزی که فضا را به هم گره می زند، تغییرات ظریف رنگ است - همه سبز، در رنگ های مختلف، فقط با رنگ آبی مشابه.

تقارن

منظم بودن باعث ایجاد نظم و حس بصری هدف می شود که آن را به ابزار خوبی برای استفاده در دکوراسیون سنتی اتاق نشیمن تبدیل می کنددر اینجا، این تقارن از طریق قرار دادن سینه‌های کناری و صندلی‌های کناری منطبق، و همچنین یک مبل متناسب، برای منظره‌ای مجلل اما محدود به وجود می‌آید.

هنر متعارف

هنری که قرن ها پیش در خانه وجود داشت هنوز در طرح های سنتی تزئین اتاق نشیمن کار می کنداغلب قاب‌ها به همان اندازه پرآذین هستند، با پرداخت‌ها و حکاکی‌های غنی برای نمایش پرتره‌ها، صحنه‌های طبیعت و موارد دیگر.

پوشش های کف

در بسیاری از اتاق‌های سنتی، کف‌پوش‌های چوبی یک قطعه ضروری هستند - اما فرش‌ها نیز همین‌طور هستندآنها به نرم شدن سطوح زیر پا و همچنین اضافه کردن الگو و گره زدن رنگ های متفاوت به یکدیگر کمک می کننددر اینجا، الگوی هندسی فرو نشان دهنده تمرکز خنثی کرم ها و خاکستری ها در این فضای روشن است.

عناصر معماری

بیشتر چیزی که یک اتاق نشیمن را به سبک سنتی سیمان می کند، ویژگی های تزئینی آن است: قالب گیری، تزئینات، کارهای چوبیدر این فضا، آن عناصر استحکام و ظرافت را به اتاق می بخشند، به ویژه تزئینات عمیق سقف.

رنگ های غنی و پررنگ دیوار

رنگ‌ها در اتاق‌های سنتی تمایل دارند به اصول اولیه متمایل شوند: آبی، قرمز، سبز، زردحتی هنوز، آنها می توانند به روش های بی باک ظاهر شوند، مانند رنگ بنفش سیاه این اتاق نشیمن سنتیرنگ در اینجا روی قفسه‌های کتاب تعبیه شده و همچنین کف چوبی که عمدتاً در زیر یک فرش کرم روشن‌کننده اتاق پنهان شده‌اند، به چشم می‌خورد.

پرده

سایه‌ها و پرده‌های چندلایه - اغلب با گره‌ها، تکه‌ها یا سایر موارد اضافی - به دکوراسیون سنتی اتاق نشیمن عمق و بافت بصری بیشتری می‌بخشندآنها همچنین راه خوبی برای گنجاندن یک رنگ یا الگوی برجسته هستند: در اینجا، یک چاپ خاکستری قهوه‌ای با الهام از گل‌ها روی صندلی‌های کناری و همچنین رنگ مبل به هم متصل می‌شود.

مخلوط الگو

بسیاری از اتاق‌های نشیمن سنتی، به‌ویژه آن‌هایی که تأثیر خود را از فضاهای متمایل به دنیای قدیم می‌گیرند، مجموعه‌ای از الگوهای آبشاری را به نمایش می‌گذارند که با یک رنگ یا شکل مشابه به‌طور آزاد با هم متحد شده‌انددر اینجا، طرح رنگ غالب - قرمز متمایل به نارنجی و زرد روشن - هماهنگی کمتر از پنج الگو را ارائه می دهد.

مواد کلاسیک

چوب، آجر، شیشه، سنگ: به احتمال زیاد این مجموعه از اجزاء را در هر دکور سنتی اتاق نشیمن پیدا می کنید تا اضافات غیرعادیدر اینجا، قطعات در الگوها و پرداخت های دقیق مونتاژ می شوند.

بافت ها

دکور سنتی اتاق نشیمن با تمام قوام خود، هنوز فضایی برای تنوع در سطوح و پوشش دارددر اینجا، یک جفت کلبه های متقارن، و همچنین دانه های ذاتی میز قهوه، یک روکش شسته و قدیمی وجود داردپارچه ها همچنین با الگویی که بر اساس دلخواه سنتی استوار شده است، احساسی ناب را ارائه می دهند: نقش گل/ شاخ و برگ.

پرفروش ترین محصولات

سبد خرید