5 روش برای تزیین با مبلمان چرمی

مبلمان چرمی فقط برای سبک سنتی نیستاین کلاسیک به عنوان یک افزودنی مد روز در خانه احیا شده است که چگونه با چرم های تیره، روشن و رنگارنگ تزئین کنیم.

چیزی واقعاً شگفت‌انگیز در مورد انداختن روی صندلی چسترفیلد فرسوده یا تکیه‌گاه چرمی دوخته شده در پایان روز وجود داردشاید قصد تماشای برنامه یا رویداد ورزشی مورد علاقه خود را داشته باشید، یا شاید در حال مطالعه کردن هستیددر هر شرایطی، در اینجا پنج ایده مختلف برای گنجاندن مبلمان چرمی بادوام و راحت در خانه شما وجود دارد.

لایه های سبک

مبل های چرمی سنتی ذاتاً تیره هستند، بنابراین آنها را با بالش های کرم، پاستلی یا لهجه سفید بپوشانید و پتو بیندازیدسایر رنگ کم‌رنگ، مانند فرش‌ها و لوازم جانبی، را استفاده کنید تا نور را به اطراف اتاق بتابانید و کنتراست مطلوب را اضافه کنیدقرار دادن کاناپه در نزدیکی یک پنجره بزرگ نیز نور را به اتاق می‌دهد. فقط مطمئن شوید که مبلمان شما در برابر محو شدن مقاوم است.

تعادل رنگ شده

وزن بصری اثاثیه چرمی قهوه ای یا مشکی را با ترکیب دیوارها، مبلمان و منسوجات رنگ شده متعادل کنیدبرای مثال، این دیوار و آینه سبز چشم نواز، رنگ و علاقه را به گوشه ای دنج برای مطالعه می بخشدعناصر طبیعی مانند گل‌های تازه و چراغ‌های چوبی، دانه‌های صاف چرم را تکمیل می‌کنند.

وسایل ضروری

اگر از خرید یک ست مبل چرمی همسان از ترس اینکه مبل شما بر فضای شما تسلط پیدا کند، محتاط هستید، به عنوان جایگزین، قطعات کوچکتر را به عنوان بخشی از طراحی اتاق در نظر بگیریدصندلی عثمانی، زیرپایی یا صندلی برجسته، مزایای چرم را فراهم می‌کند، اما حسی جمعی به فضایی می‌بخشد که سایر قطعات با پارچه روکش شده‌انددر این فضا، هر دو پارچه جامد و راه راه مکمل یک چهارپایه چرمی و فرش از پوست گاوی هستند.

سبک، عملکرد

چرم یک انتخاب شیک و مناسب برای خانواده برای اتاق غذاخوری یا آشپزخانه استمحکم است و به راحتی تمیز می شودبه علاوه، این چرم برنزه، حال و هوای معاصری را به فضایی که با عناصر سنتی یا کلبه ای طراحی شده است، می بخشد.

رنگ

چرم دیگر یک پوست خنثی نیستبسیاری از خرده فروشان دکور خانه چرم رنگ آمیزی شده از زرد تا آبی تا سبز را ارائه می دهنداین صندلی بال بال زرد علامت گذاری عالی برای یک اتاق نشیمن مدرن با پس زمینه سفید استدر خرده‌فروشی‌های مختلف به دنبال عثمانی‌ها، صندلی‌ها یا صندلی‌هایی با رنگ‌های واضح مشابه باشید تا تأثیر یکسانی داشته باشید.

پرفروش ترین محصولات

سبد خرید