اتاق نشیمن را با این مراحل آسان به روز کنید

اگر برای تغییر آماده هستید، اما برای هزینه بازسازی کلی سبک آماده نیستید، یکی از این به روز رسانی های آسان اتاق نشیمن را امتحان کنید، از جمله تغییر سریع مبلمان، تعویض طراحی ساده، و نوسازی بدون هزینه.

میز قهوه را در نظر بگیرید

اتاق نشیمن با نیمکت، میز قهوه، نقاشی

با انعکاس رنگ ها یا تزئینات از قسمت مرکزی اتاق - میز قهوه - در سراسر لوازم جانبی، ظاهری منسجم در اتاق نشیمن خود ایجاد کنید. برای مثال، درخشش فلزی این میز قهوه‌خوری طلایی در شمع‌دان‌های زینتی که روی سینی سرو خنثی جمع‌شده‌اند، تکرار می‌شود. مطمئن نیستید که با بروزرسانی میز قهوه خود از کجا شروع کنید؟ کتاب‌های مورد علاقه، گل‌های تازه، و یادگاری‌های ارزشمند سفر، همگی رقبای مد روز هستند.

شامل بهم ریختگی

کمی فضای ذخیره سازی می تواند کمک زیادی به به روز رسانی اتاق نشیمن شما کند. در این اتاق هماهنگ با رنگ، دو قفسه کتاب مملو از لوازم اداری، اسناد، مجلات و موارد دیگر است، هرچند که مهمانان ممکن است به لطف نکات هوشمندانه ای که برای رفع شلوغی ها وجود دارد، هرگز متوجه نشوند. از ظروف شیشه ای بزرگ برای لوازم اداری یا اسباب بازی های کوچک استفاده کنید. سبدها یا جعبه های بزرگ کاغذها و مجلات را به سبکی پنهان می کنند. آنها را در یک قفسه کتاب برای دسترسی آسان قرار دهید که باعث صرفه جویی در فضای کف می شود.

 نکاتی برای یک اتاق نشیمن منظم

به روز رسانی آثار هنری

قسمت نشیمن با کاناپه، ویولن، و آثار هنری قاب‌دار

 به سادگی عکس ها یا نقاشی های اتاق نشیمن خود را عوض کنید. برای رفع سریع، قاب ها را در آرایش دیوار گالری خود نگه دارید و تصاویر را برای آثار هنری جدید در همان اندازه ها تغییر دهید. این یک راه آسان برای به دست آوردن ظاهری به روز با کمی تلاش است.

 نحوه انتخاب هنر عالی برای دیوار گالری

یک فرش پهن کنید

یک اتاق نشیمن سنتی به روز شده را می توان بدون تعویض مبلمان گران قیمت یا رنگ آمیزی دیوارها به دست آورد. برای مثال این اتاق را در نظر بگیرید. یک فرش منطقه‌ای طرح‌دار روشن، سبک زیر پا را در خود جای داده است. برای ایجاد ابعاد در اندازه، رنگ و بافت، یک فرش کوچکتر را روی یک فرش بزرگ لایه لایه کنید. یک روکش مبل و هنر معاصر رنگ های پایانی را به تازگی می بخشد.

 سایز فرش مناسب برای اتاق خود را پیدا کنید

مبلمان را دوباره مرتب کنید

اتاق نشیمن با قالیچه و قفسه

برای به‌روزرسانی‌های اتاق با بودجه کم، بهترین ایده‌ها. به جای رفتن به فروشگاه، در چیدمان مبلمان اتاق نشیمن خود تجدید نظر کنید . با کنار گذاشتن هنجارها شروع کنید. مبل خود را از دیوار جدا کنید یا مبلمان حصیری خود را داخل پاسیو بیاورید. چه پلان طبقه باز داشته باشید ، چه تمایل به دور هم جمع شدن در اطراف تلویزیون داشته باشید یا گفتگوی دنج را ترجیح دهید، یک چیدمان جدید می تواند اتاق را الهام بخش و احیا کند.

 چیدمان مبلمان اتاق نشیمن مورد علاقه ما

اتاق نشیمن با رنگ خنثی با 2 صندلی کناری و کاناپه

ایده های تزئین اتاق نشیمن نیازی به چرخش مبلمان قدیمی ندارد. یک کاور ساده با رنگ خنثی به فضای شما برای لوازم جانبی شیک رنگی خالی می دهد. اگر احساس خلاقیت می‌کنید، برای جلوه‌ای مدرن، روکش را در حالت غوطه‌وری در نظر بگیرید. برای ظاهری چشم نواز. کاناپه را با بالش های رنگارنگ در اندازه ها و بافت های مختلف پر کنید.

 ایده های مورد علاقه ما برای اتاق نشیمن

پانچ تا پرتاب بالش

اتاق نشیمن با نیمکت زرد مخملی

اتاق نشیمن خود را در یک بعد از ظهر با بالش های پرتابی مدرن کنید. اگرچه ممکن است به نظر یک فکر بعدی بیایند، اما راه حلی آسان برای آزمایش الگوها و رنگ‌های جدید بدون تعهد بزرگ هستند. بالش های فصلی مربوط به تعطیلات را تا زمانی که نیاز به تعویض داشته باشید در انبار نگهداری کنید.

قفسه های کتاب را سازماندهی کنید

برای تجدید اتاق نشیمن بدون هزینه، قفسه های کتاب خود را دوباره مرتب کنید. برای تقارن آزاد، مجموعه های مختلف را در یک طرح رنگی مشابه جمع آوری کنید و آنها را بین کتاب ها قرار دهید. گزینه های دیگر شامل چیدمان کتاب های خود بر اساس رنگ و ارائه مجموعه ها در گروه های سه نفره است. قبل از تصمیم گیری در مورد چیدمان، می توانید با رنگ آمیزی قفسه ها و نصب دیوار چسب یا کاغذ قفسه به دیوار پشتی ظاهر را تازه کنید.

 نکات مهم برای چیدمان قفسه های کتاب

روکش صندلی

مبلمان و مبلمان اتاق نشیمن با تزئین قرمز آبی

دکوراسیون اتاق نشیمن به روز شده با منسوجات شروع می شود. در این مورد، یک صندلی راحتی دنج نیاز جدی به ظاهری جدید داشت. با استخوان های خوب، یک صندلی فرسوده را می توان به راحتی از طریق روکش مبلمان نجات داد. یک پارچه سرگرم کننده انتخاب کنید و از خلاقیت خود استفاده کنید تا به بازار کثیف ظاهری مدرن ببخشید. ضایعات یا پارچه های باقیمانده اثاثه یا لوازم داخلی را ذخیره کنید.

 نحوه روکش کردن صندلی

نورپردازی خود را تغییر دهید

اتاق نشیمن با میز انتهایی با گیاه و گلدان بزرگ

نورپردازی این توانایی را دارد که حال و هوا را ایجاد کند، یک فضای کوچک را بزرگتر نشان دهد و یک طرح رنگی را روشن کند. برای روشن کردن یک اتاق نشیمن تاریک، لامپ های موجود را با نسخه های LED تعویض کنید. سایر تغییرات ساده عبارتند از تجارت آباژورها، رنگ آمیزی پایه یک لامپ کف، یا ترکیب سقف جدید. برای تنظیم حال و هوای محیط، یک لامپ کف با سایه درام انتخاب کنید که نور ملایم را به طور یکنواخت پخش کند. برای نورپردازی هدفمند - چیزی که ممکن است در یک گوشه مطالعه بخواهید - وسیله ای را پیدا کنید که نور را به یک منطقه هدایت کند.

به روز رسانی درها , پنجره

برای به روز رسانی پنجره های اتاق نشیمن خود به پرده های کاملاً جدید نیاز ندارید. پرده های موجود را با تریم پوم پوم، رنگ آمیزی معاصر، یا رنگ آمبره بهبود دهید. یا دست خود را در پرده های راه راه سفارشی یا سایه های رومی امتحان کنید . حتی بند های جدید نیز می توانند ظاهر پرده های شما را تجدید کنند. تغییرات کوچک در به روز رسانی دکوراسیون می تواند با هزینه ای مقرون به صرفه همه تفاوت را ایجاد کند.

سبزی را بگنجانید

قسمت نشیمن با میز قهوه، نشیمن، و کابینت سبز

اتاق نشیمن خود را مدرن کنید و با ادغام تعداد زیادی از گیاهان آپارتمانی سرسبز، آن را به فضایی شاد و سالم تبدیل کنید. درختان کوچک گوشه خالی را فوراً شیک می‌کنند، در حالی که انواع گلدان‌های داخلی، سطوحی مانند میزهای کناری و کنسول‌ها را به روز می‌کنند.

پرفروش ترین محصولات

سبد خرید