دکوراسیون خانه در سال 2022 چگونه است؟

تخته های زبانه و شیار روی سقف به معماری افزوده اندببینید دیگر خوانندگان چه می گویندسایر اقلام محبوب عبارتند از مبل هایی با گوشه های متعدد، سطوح ذخیره سازی و مجسمه سازی، و بلندگوهایی که به عنوان دکور نیز عمل می کنندمبل هایی با لبه های گرد، چاپ های ارگانیک در دکور و قطعات گرد و ارگانیک برای دکور خانه ظاهری نرم و طبیعی به خانه شما می بخشد.

مصرف کنندگان به طور فزاینده ای آگاه هستند، بنابراین، انتخاب مبلمان و دکوری که سال به سال به بازار نمی آید یا به روز نمی شود، محبوبیت بیشتری پیدا می کندهمانطور که مردم به دنبال تغییر از خانه های خود هستند، مبلمان و دکوراسیون فضای باز به سطح کاملا جدیدی ارتقا می یابددر اینجا تاکید بر این است که بدانید چگونه یک فضا و همچنین مبلمان و دکور بر احساسات و رفاه کلی تأثیر می گذاردکورن اشاره می کند که این جزئیات تزئینی برای شروع گفتگو و شگفتی دوستانی که طولانی مدت است به خانه شما نرفته اند نیز کمک می کند.

ماه‌هاست که مسائل زنجیره تامین برای هر کسی که خانه می‌سازد، اتاق را تغییر می‌دهد یا حتی برای تولد یک دوست خرید می‌کند، مهم‌ترین چیز بوده استهالی عاشق کار با ذهن‌های خلاق و کشف برندهای تازه و مستقل است، و قاطعانه معتقد است که هیچ خانه‌ای نمی‌تواند کوسن‌های زیادی، گل‌های سرکش یا جزئیات تزئینی شاد داشته باشد

دکورهای کوچک بیشتر از مد می‌افتند، بنابراین می‌توانید قطعات مقرون به صرفه‌تری را در اینجا انتخاب کنید و در صورت لزوم آنها را تغییر دهیدبه فضای داخلی سرسبز و در عین حال پیچیده توجه کنید، جایی که حتی جزئیات کوچک، مانند سخت افزار کابینت و تزئینات تزئینی، حس شگفت انگیزی به اتاق می بخشد.

برای خرید سرویس چوب، سرویس خواب، مبلمان، میز تی وی و ویز تلویزیون به گیلدار مراجعه نمایید. گیلدار بهترین و بزرگترین فروشگاه تولید سرویس چوب می باشد.

پرفروش ترین محصولات

سبد خرید