ایجاد یک پالت رنگی پاییزی در خانه شما

هوای گرم بالاخره در حال شکستن است، هوا با بوی باران تند و سنگین می شود، درختان در حال سوختن هستند و شب ها شروع به نزدیک شدن می کنند. با تغییر جو از تابستان به پاییز، رنگ جهان تغییر می کند. پالت - سبزهای لذیذ چمن نرم و آبی کریستالی اقیانوس از بین رفته اند، و در عوض، ما از پرتقال های غنی از برگ ها، کدو تنبل، و نور آتش و تن های پررنگ زمین استقبال می کنیم. این یک دوره تغییر است و ما اغلب می خواهیم این تغییر با طراوت را در خانه های خود منعکس کنیم.

رنگ های سرد را حذف کنید

رنگ‌های سرد مانند آبی، سبز، سفید و صورتی برای ماه‌های تابستان ایده‌آل هستند و فضای شما را خنک‌تر می‌کنند، اما در پاییز، این رنگ‌ها می‌توانند اتاق شما را بیش از حد زمستانی کنند. وقتی هوا شروع به تغییر کرد، پرتاب‌های سبک ، کوسن‌ها و لوازم جانبی خود را با رنگ‌های گرم‌تر مانند قهوه‌ای، نارنجی، خردلی و زنگی جایگزین کنید تا حسی دلپذیر و دلپذیر داشته باشید.

یک رنگ پایه را انتخاب کنید

وقتی رنگ های گرمی را که در خانه خود می خواهید انتخاب کردید، رنگ پایه را برای کار انتخاب کنید. این رنگ اصلی خواهد بود که در فضای شما جریان می یابد و با بقیه برجسته می شود. نارنجی را برای ظاهری روشن‌تر، زرد را برای حس ملایم‌تر، قهوه‌ای برای تجربه‌ای دنج سنتی و قرمز را انتخاب کنید تا تغییر دکوراسیون خود را برای کریسمس آسان‌تر کنید. خوشبختانه، همه رنگ‌های استاندارد پاییز به خوبی کنار هم قرار می‌گیرند، بنابراین انتخاب پالت شما باید نسبتاً ساده باشد.

پارچه ها

تابستان با مواد سبک مانند کتان، پنبه و ابریشم مصنوعی پر می‌شود، اما زمانی که هوا سردتر می‌شود، تعویض با پشم، پارچه مخملی، فلانل و مخمل می‌تواند فوراً هنگام سرد شدن روی مبل یا در رختخواب به گرما اضافه کند. انتخاب روکش بالشتک مخملی یا پرتاب خز مصنوعی ضخیم را در نظر بگیرید . با افزودن فرش های نرم و ضخیم به اتاق نشیمن یا اتاق خواب می توانید فضای خود را بیشتر گرم کنید. یک فرش پرز بلند را انتخاب کنید، ترجیحاً با رنگی که با پالت شما مطابقت داشته باشد مانند اخر . این مواد گرم در ترکیب با رنگ‌های گرم شما باعث می‌شود که در کمترین زمان با یک شکلات داغ جلوی تلویزیون بخوابید!

لوازم جانبی

هنگامی که مبلمان نرم شما در جای خود قرار گرفتند، وقت آن است که فضای خود را برای تکمیل رنگ هایی که انتخاب کرده اید، تزئین کنید. یک شمع خوشبوی پاییزی که به خوبی در اتاق نشیمن، اتاق خواب و حمام قرار گرفته است، به خوبی کار می‌کند و به شما یک عنصر حسی اضافی می‌دهد تا با منظره زیبایی که ایجاد کرده‌اید و بافت‌های مجللی که ترکیب کرده‌اید هماهنگ شوید.

اتاق نشیمن، اتاق خواب و راهرو ممکن است از تعدادی گل مصنوعی ، آثار هنری با رنگ گرم و مجموعه ای از کدو تنبل های زینتی بهره مند شوند . به همان اندازه که کدوهای واقعی زیبا هستند، در تمام فصل دوام نخواهند داشت، بنابراین کدو تنبل های سرامیکی یک جایگزین ایده آل برای میزها و قفسه های برجسته هستند.

اگر تم کدو تنبل را دوست دارید و می‌خواهید آن را اجرا کنید، گلدسته‌ها و اکلیل‌های کدو حلوایی دور شومینه یا روی دیوار چشم را به سمت بالا می‌کشد تا ظاهری هماهنگ و متعادل داشته باشید. برای داشتن فضایی دنج ، ظاهر را با LED های سفید گرم به پایان برسانید تا به شما کمک کند احساس آرامش کامل داشته باشید.

پرفروش ترین محصولات

سبد خرید