ایده های ساده برای تزیین اتاق نشیمن پاییزی برای خانه روزمره

آیا می خواهید یاد بگیرید چگونه اتاق نشیمن خود را برای پاییز تزئین کنید، اما زمان زیادی ندارید؟ این ایده های ساده برای تزیین اتاق نشیمن پاییزی را می توان تنها در چند دقیقه تکمیل کرد!

ایده های اتاق نشیمن پاییزی

اتاق نشیمن یکی از برترین فضاهای اجتماعی در خانه استعلاوه بر آشپزخانه، بیشتر سرگرمی ها در اتاق نشیمن اتفاق می افتدبه علاوه، ما زندگی روزمره خود را در محل زندگی خود جمع می کنیم.

بنابراین، تزئین مناطق پر رفت و آمد یک خانه برای فصل ها منطقی استبا این حال، مناطق پر رفت و آمد همچنین به این معنی است که بسیاری از دکورها می توانند به راحتی به یک مانع درهم ریخته برای زندگی روزمره تبدیل شوند.

امروز قصد دارم به این موضوع بپردازم که چگونه فضای زندگی خود را برای پاییز بدون سر و صدا تزئین کنیدفقط در چند دقیقه نگاهی به پاییز داشته باشید!

چگونه می توانم اتاق نشیمن خود را در پاییز تزئین کنم؟

ایده های تزیین پاییزی در همه جا در پینترست ، اینستاگرام و با جستجوی سریع وب وجود دارد.

اما اگر فقط بخواهید ظاهری ظریف پاییزی ایجاد کنید چه؟ پیدا کردن آن به آسانی نیست.

کلید دکوراسیون پاییزی در فضای نشیمن شما این است که ابتدا رنگ‌های تابستانی یا گل‌ها را مشخص کنیدفضایی را برای ایده های دکوراسیون پاییزی ایجاد کنید تا بتوان آنها را اجرا کرداقلامی را که نمی‌خواهید برای فصل خارج شوند، ذخیره کنید و تا آنجا که ممکن است از شلوغی‌ها پاک کنید.

پنج ایده برتر دکوراسیون اتاق نشیمن پاییزی

در اینجا بهترین ایده های تزئین اتاق نشیمن پاییزی من است که می توانید با تلاش بسیار کمی انجام دهید.

روکش های بالش را با روکش هایی با تم پاییزی یا پالت رنگی پاییزی عوض کنید.

پتوهای تابستانی سبک وزن را کنار بگذارید و پتوهای پرتابی با وزن متوسط ​​با رنگ‌ها یا طرح‌های پاییزی را بیرون بیاورید (به بافت‌های چهارخانه، چهارخانه، بافت‌های پشمی و غیره فکر کنید).

یک یا دو چیدمان از گل های مصنوعی به رنگ های آلویی، خردلی، نارنجی، قهوه ای یا سبز تیره اضافه کنید.

برای تثبیت فضایی برای ظاهری مدرن‌تر پاییزی، به سیاه و سفید تکیه کنید.

فقط یک یا دو مورد دکور پاییزی، مانند کدو حلوایی سرامیکی یا آثار هنری پاییزی را بگنجانید.

همین استچند روکش بالش و پتو را عوض کنید، یک چیدمان اضافه کنید و یک یا دو کدو تنبل را به صورت استراتژیک قرار دهیددکوراسیون پاییزی لازم نیست که لایه لایه و پیچیده باشدمخصوصا برای یک خانه مدرن!

دکور اتاق نشیمن پاییزی دنج

اکنون، از آنجایی که دو نکته از پنج نکته مربوط به دنج بودن است، بیایید سریعاً در مورد آنچه که یک اتاق نشیمن را برای پاییز دنج می کند صحبت کنیم.

چگونه اتاقم را برای پاییز دنج کنم؟

دنج بودن فقط به معنای گرم بودن نیست.

البته برای ایجاد فضای دنج شگفت انگیز می توانید آتش روشن کنیدمی توانید شمع روشن کنید تا عطر پاییزی و درخشش گرمی به آن اضافه کنیدو می توانید با پالت رنگی گرم قهوه ای، کرم، خردلی و قرمز فضا را گرم کنید.

با این حال، آرامش واقعی در یک اتاق نشیمن معمولاً به این معنی است که شما راحت و راحت هستید.

برای برخی ممکن است به معنای داشتن یک میز کناری در کنار صندلی مورد علاقه خود با فضای مناسب برای کتاب ماه و یک فنجان آب سیب داغ باشدبرای دیگران، این ممکن است به معنای استفاده از بالش های زیادی باشد تا برای یک چرت بعد از ظهر کاملاً پشت آنها قرار گیرند.

شما تعیین می کنید که دنج برای شما چه معنایی دارد، و سپس اقداماتی را انجام می دهید تا آن را در خانه خود بگنجانید.

پرفروش ترین محصولات

سبد خرید