بهترین نکات برای طراحی داخلی

1. طرح کف طراحی داخلی سه بعدی که مناسب شماست

از خودتان سؤالاتی بپرسید، مانند اینکه چه نوع خانه ای می خواهید، آیا استفاده از راه پله ها خطراتی دارد، آیا اعضای جوان و بزرگتر می توانند از فضاها به طور مؤثر استفاده کنند و غیره؟ اگر کمرتان بد است یا عضوی مسن که نمی تواند از پله ها استفاده کند چه گزینه هایی دارید؟

به نقشه طبقه و نرم افزاری که قصد استفاده از آن را دارید نگاه کنید. نرم افزارهای گزینه ای زیادی مانند Foyr Neo وجود دارد که می تواند به طراحی یک پلان طبقه عالی از مرحله مفهومی گرفته تا یک تور مجازی واقعی از فضاهای شما کمک کند، بدون اینکه مجبور باشید اغلب از سایت های دور بازدید کنید.

2. پلان کف

پلان کف برای معماران و طراحان بسیار مهم است. همه افراد عادی نمی توانند نقشه ها، نقشه ها و بسیاری از اصطلاحاتی مانند فضای فرود، نوسان درب، یا تبدیل اندازه گیری را درک کنند. این کاملاً درست است.

از معمار خود در مورد پلان طبقه بپرسید تا مفاهیم خود را به واقعیت تبدیل کنید. هنگامی که صحبت از مبلمان و تکمیل می شود، از طراح داخلی خود مشاوره بگیرید که از جدیدترین نرم افزارهای طراحی داخلی استفاده می کند تا شما را در طراحی داخلی سه بعدی قابل تنظیم با استفاده از نرم افزارهایی مانند Neo راهنمایی کند.

3. ویژگی های معماری باید هزینه های آتی را در نظر بگیرند

نرم افزار MagikTour با استفاده از یک پلان دو بعدی ساده مانند تصویر زیر می تواند بهترین ویژگی های معماری در طراحی داخلی را در اختیار شما قرار دهد. بهترین پلان طبقه ممکن است نورگیرها، پنجره های تمام قد و فضاهای سبز باز داخل خانه را اضافه کند. مشتری محتاط همیشه ارزیابی خواهد کرد که چگونه این امر در آینده بر آنها از نظر نور، ضد آب، صرفه جویی در انرژی و امنیت تأثیر می گذارد. نرم افزار طراحی داخلی مدرن به شما این امکان را می دهد که با معمار خود صحبت کنید و هر ویژگی را به دلخواه تغییر دهید. حتی با پیشرفت پروژه می توان تغییراتی را با استفاده از نرم افزار ایجاد کرد که به بهینه سازی برنامه شما کمک می کند و از ایجاد تغییراتی که ممکن است در آینده قابل پیش بینی برای شما هزینه داشته باشد جلوگیری می کند.

4. بررسی کنید که آیا اندازه اتاق مناسب است یا خیر

یک اشتباه رایج صاحبان خانه این است که مبلمان موجود آنها ممکن است در فضای اتاق در پلان طبقه قرار نگیرد. اکنون می توان با استفاده از نرم افزار معماری Neo 3D این اشتباه را برطرف کرد. از مشاوره معمار یا طراح داخلی خود استفاده کنید و از پلان کف استفاده کنید تا اطمینان حاصل شود که مبلمان شما به خوبی متناسب است. نرم افزار طراحی داخلی امروزی به شما این امکان را می دهد که فضاهای خود را با استفاده از یک برنامه طراحی داخلی سه بعدی که به یک فروشگاه الکترونیکی مرتبط است و هزینه هر مورد را در اختیار شما قرار می دهد، مبله کنید تا اطمینان حاصل شود که در بودجه خود باقی خواهید ماند.

5. فضاهای سرگرم کننده خود را هنگام رفتن با پلان طبقه پر کنید

امروزه صاحبان خانه می توانند از تور پیاده روی مجازی نرم افزار معماری سه بعدی MagikTour از برنامه های دو بعدی خود برای تجسم و شخصی سازی فضاهای طراحی داخلی استفاده کنند. وقتی بازدیدکنندگان با جدیدترین نرم‌افزار طراحی داخلی می‌آیند، فضایی پر برای سرگرمی، فضاهای کودکانه برای بازی ایمن، جریان آشپزخانه، فضاهای سرگرم‌کننده برای چای در پاسیو، یا فضاهای غذاخوری را تجسم کنید.

6. ابتدا ایمنی کودکان را در نظر بگیرید

یکی دیگر از اشتباهات رایج در پلان های دوبعدی ایجاد شده با استفاده از ایجاد کننده پلان طبقه که می تواند در حین بررسی تصحیح شود این است که در نظر بگیرید آیا فضاهای پیش بینی شده می توانند برای ایمنی همه اعضای خانواده بهینه شوند یا خیر. با ویژگی‌هایی مانند راه پله‌های باز بدون نرده، پله‌های شیشه‌ای با صرفه‌جویی در فضا، بالکن‌هایی با حداقل نرده‌ها، دوش‌های شیشه‌ای که تنها پس از تماشای آنچه که اساساً به آن‌ها نیاز دارید، سخت باشد، استفاده کنید. یک خانه تنها زمانی می تواند خانه باشد که همه اعضای آن با فضاهای درگیر راحت باشند.

7. مکان نمی تواند مانند گزینه ها با پلان طبقه تغییر کند

اگر در نظر داشته باشید که نمی‌توانید مکان، محیط یا محله خود را تغییر دهید، اکنون می‌توانید نماهای پنجره‌های خود را تعبیه کنید. هنگامی که از نرم افزار برای تبدیل پلان طبقه به یک طرح جامع طراحی داخلی سه بعدی به کمک نرم افزار طراحی داخلی استفاده می شود، تغییرات در مدل پلان طبقه 2 بعدی باید این جزئیات کوچک طراحی داخلی را به حساب آورد. تصور کنید پنجره اتاق خواب شما در معرض دید کامل فضای زندگی همسایه شما و دردسرهایی است که بعدا می تواند ایجاد کند.

8. ارائه طرح های طبقه بندی بودجه بهترین کارایی را دارد

برای آینده برنامه ریزی کنید اما در حد بودجه فعلی خود خرج کنید. ارتقای خانه همیشه در مراحل بعدی و با بودجه فعلی شما امکان پذیر است. نرم افزار معماری MagikTour امروزی نه تنها می تواند پلان های دوبعدی عالی ایجاد کند، بلکه می تواند از نرم افزار طراحی داخلی برای کمک به شما برای بررسی اینکه آیا در بودجه طراحی داخلی خود هستید یا خیر، استفاده کند.

پرفروش ترین محصولات

سبد خرید