10 ایده زیبا برای دکوراسیون زمستانی

برای اینکه خانه خود را برای فروش در زمستان آماده کنید.

دکوراسیون داخلی در هوای سرد بسیار بیشتر از نصب یک درخت کریسمس مصنوعی و نصب چند چراغ در اطراف خانه شما است.

اگر در زمستان امسال خانه خود را به بازار عرضه می کنید، احتمالاً به خوبی می دانید که زمستان "بدترین" زمان برای فروش خانه شما است . چرا؟ آب و هوای بد در بسیاری از نقاط کشور (بله، به ویژه واشنگتن دی سی) مردم را از حضور در نمایشگاه منصرف می کند. به علاوه، درست مانند پاییز ، مردم در طول ماه‌های گرم‌تر نسبت به خودشان شلوغ‌تر هستند و فرصت کمتری برای فکر کردن به یک حرکت بزرگ در اختیارشان می‌گذارد.

اما دمای سرد همچنین فرصتی عالی برای نشان دادن خانه دنج و گرم خانه شما به خریداران بالقوه برای آنها فراهم می کند. به هر حال، چه چیزی بیشتر از یک شومینه خروشان، نور شمع های سوسوزن و فقط اشاره ای به کریسمس می گوید؟

1. روی شومینه تمرکز کنید.

صندلی اتاق نشیمن خود را به گونه ای بچینید که رو به شومینه باشد و سپس شومینه را تزئین کنید. در صورت تمایل می توانید دکوراسیون کریسمس را در اینجا انجام دهید یا می توانید سبک خنثی تری نسبت به زمستان انتخاب کنید.

 من دوست دارم چند جا شمع و شمع بزرگ طوفان اضافه کنم و فضای بین آنها را با گلهای تازه سفید و سبز مانند پوانستیا، کاغذ سفید یا آماریلیس پر کنم. گل ها سبک شما نیستند؟ گلدسته تازه همیشه یک راه حل آسان و شیک است، یا می توانید چند گلدان کریستالی مورد علاقه خود را انتخاب کنید و آنها را با مخروط کاج، میوه های خشک مانند لیمو، تکه های پرتقال و انار یا چوب دارچین تازه پر کنید.

2. امسال از دکوراسیون مذهبی بگذرید.

هیچ راهی برای دانستن اینکه خریداران بالقوه شما در این فصل از سال چه چیزی را جشن خواهند گرفت، وجود ندارد، و شما نمی خواهید خطر بیگانگی آنها را به خطر بیندازید. به جای یک منورا یا ست شبستانی برجسته، چیدمان زیبایی از گل ها و فضای سبز این کار را انجام می دهد.

3. مطمئن شوید که درخت کریسمس شما زیاد نیست.

بسیاری از مردم، به ویژه خانواده‌ها، عاشق شکار بزرگترین درختی هستند که می‌توانند پیدا کنند و سپس هفته‌های منتهی به انباشتن هدایای کریسمس را در زیر آن بگذرانند. اما وقتی می‌خواهید به خریداران بالقوه کمک کنید خانه‌تان را به‌عنوان خانه آینده‌شان تصور کنند، یک درخت کریسمس با ابهت و به هم ریخته می‌تواند بی‌تفاوت به نظر برسد. فقط برای امسال، به دنبال درختی کوچکتر از حد معمول بروید و حتماً مطمئن شوید که فضایی برای قدم زدن در اطراف آن وجود دارد.

4. شامل پارچه های نرم و چسبناک باشید.

بالش‌ها، پرتاب‌ها و فرش‌های خود را به‌روزرسانی کنید تا راحت‌تر باشند. یعنی پارچه های مخملی، خز مصنوعی و مخمل. و پرتاب پشمی یا پشمی را فراموش نکنید.

5. از رایحه‌ها صرفه‌جویی کنید.

وقتی صحبت از رایحه های زمستانی می شود، وسوسه انگیز است که همه چیز را کنار بگذارید. یک کاسه پات پوری، یک پخش کننده عطر همیشه سبز در هر اتاق و همه شمع های شما - چرا که نه؟ با این حال، وقتی صحبت از رایحه می شود، کمتر در واقع بیشتر است. تنها چیزی که برای ایجاد یک رایحه لطیف در خانه شما ضروری است، چند شمع مکمل مورد علاقه شماست. شما حتی نیازی به روشن کردن آنها ندارید. فقط درب را باز کنید و عطر باید به طور طبیعی پخش شود.

6. پنجره های خود را روشن نگه دارید.

چیزی در مورد فصل زمستان ما را مشتاق تزئین پنجره های خود می کند (شاید این نوستالژی برای پنجره های یخ زده در یک صبح سرد زمستانی باشد؟). توصیه های زیادی برای «تزیین پنجره کریسمس» وجود دارد که معمولاً شامل تاج های گل می شود. اما... وقتی می‌خواهید خانه‌تان را در بهترین نور نشان دهید، مهم است که دکوراسیون شما مانع ورود نور طبیعی به داخل نشود. بنابراین دیوارها و مانتوهای خود را تزئین کنید، اما پنجره‌هایتان را تمیز نگه دارید.

7. جذابیت محدود را فراموش نکنید.

جذابیت محدود (آنچه خریداران بالقوه در اولین قدم زدن می بینند) در فروش موفقیت آمیز خانه شما بسیار مهم است. و در طول ماه‌های سرد زمستان، حتی مهم‌تر است، زیرا خریداران بیشتری از هر زمان دیگری احتمالاً قبل از سفر به بیرون برای دیدن شخصاً مکان، جستجوی آنلاین را انتخاب می‌کنند. شما می خواهید مطمئن باشید که برداشت های اولیه - چه حضوری و چه آنلاین قوی هستند.

دکوراسیون زمستانی فضای باز نباید پیچیده باشد. یک اکلیل ساده و خوش سلیقه روی درب ورودی خانه می تواند کمک زیادی به خانه شما در یک روز سرد سرزنده و دلپذیر کند.

8. یک پالت رنگ زیبا انتخاب کنید.

 در مورد رنگ های سبز، قرمز و نقره ای یا طلایی زیاده روی نکنید. استفاده بیش از حد از "رنگ کریسمس" می تواند در نهایت چسبناک به نظر برسد. علاوه بر این، دکوراسیون زمستانی شما باید دکوراسیون موجود شما را برجسته کند و به طور یکپارچه در آن جا بیفتد.

9. میز ناهارخوری خود را با یک مرکز زیبا برجسته کنید.

اتاق غذاخوری یا آشپزخانه قلب خانه است که بسیاری از مردم بیشتر وقت خود را در داخل خانه می گذرانند. بنابراین، شامل یک مرکز واقعا خیره کننده می تواند به این اتاق کمک کند که در کنار هم قرار گرفته و خانه دار شود. من دوست دارم از سبزیجات تازه مانند سدر، ماگنولیا، برگ زیتون و مورت و همچنین شمع ها و میوه هایی مانند انار یا سیب بر روی میز ناهارخوری استفاده کنم. سایر ایده های اصلی زمستانی طبیعی و DIY را در Pinterest بررسی کنید.

10. با آینه به فضای خود لوکس و نور اضافه کنید.

با کوتاه‌تر و تاریک‌تر شدن روزها، فضای داخلی زمستانی باید به چیزی بیش از یک یا دو رشته چراغ‌های زیبای کریسمس تکیه کند تا احساس گرما، هوا و نور داشته باشد. ممکن است احمقانه به نظر برسد، اما گنجاندن اشیا و آینه های براق در دکوراسیون شما واقعاً می تواند تأثیر اندازه و نور را در فضای شما افزایش دهد. ناگفته نماند، این یک راه عالی برای القای حس لوکس بودن به خانه شما است، به این معنی که خریداران بالقوه احساس می کنند خانه شما ارزش بیشتری دارد.

پرفروش ترین محصولات

سبد خرید