مبلمان منزل مدرن

 مبلمان منزل مدرن و شیک اتاق نشیمن را با مقرون به صرفه ترین قیمت در دبی ارائه می دهد. ما فروشگاه شما برای همه چیز مبلمان هستیم، گزینه های متنوعی برای خرید مبلمان و همچنین حمل و نقل در سراسر امارات ارائه می دهیم. ما علاوه بر مبل‌های مدولار عظیم که می‌تواند تمام خانواده شما را در خود جای دهد، سالن‌های استراحت، تخت‌های مبل و صندلی نیز ارائه می‌کنیم. با یکی از بوفه‌ها، میزهای کناری، یا قفسه‌های کتاب ما، به انتخاب خود چند نکته نهایی اضافه کنید. ما واقعاً می خواهیم به شما در خرید بدون دردسر مبلمان اتاق نشیمن کمک کنیم، به همین دلیل است که جایگزین های بدون بهره و پرداخت بعدی را همراه با گارانتی برای همه اقلام خود ارائه می دهیم. مجموعه گسترده ای از مبلمان اتاق نشیمن را با سبک های مختلف و قطعات با کیفیت بالا که ارائه می شود، مرور کنید.

ایده های چیدمان مبلمان

•           با چیدمان مبلمان اتاق نشیمن خود شروع کنید تا یک فضای نشیمن راحت ایجاد کنید.

•           یک میز قهوه خوری ، میز بزرگ و یک جفت مبل با زاویه قائمه قرار گرفته اند. فضای ذخیره سازی را با یک واحد سرگرمی ترکیب کنید.

•           میز بزرگ، میز کافه و میز کنسول کوچک همراه با مبل و صندلی راحتی یا تکیه گاه قرار می گیرد. فضا را می توان با یک واحد تلویزیون شیک تکمیل کرد .

•           یک صندلی با میز قهوه، میز چراغ و مبلمان اتاق نشیمن مختلف.

نکات ساده برای زیباتر کردن اتاق نشیمن

•           میزان نور طبیعی خانه شما را در نظر بگیرید. اگر فضا تاریک است، وسایل با رنگ روشن را انتخاب کنید. از رنگ های ملایم مشابه و پاشیده شدن رنگ ها به عنوان لوازم جانبی استفاده کنید.

•           این منطقه باید با یک فرش کف مشخص شود، که همچنین به شما دلپذیری و گرما می دهد. فرشی را انتخاب کنید که به خوبی با رنگ ها، بافت ها و طرح مبلمان شما هماهنگی داشته باشد، سپس آن را طوری قرار دهید که هر قطعه از آن مبلمان حداقل مقداری از فرش را اشغال کند.

•           عناصری مانند لوسترها، قطعات مرکزی، تابلوها، فرش ها و بالش ها را اضافه کنید تا اتاق نشیمن خود را راحت تر و راحت تر کنید.

سوالات متداول

آیا مبلمان اتاق نشیمن باید مطابقت داشته باشد؟

استایلیست‌های حرفه‌ای امروزی شامل موارد خاصی از مبلمان می‌شوند که با هم مطابقت ندارند، اما دارای اجزایی هستند که در تن، بافت، سبک یا مواد مکمل یکدیگر هستند تا احساس مبلمان شیک را ایجاد کنند.

آیا مبلمان اتاق غذاخوری و اتاق نشیمن باید با یکدیگر هماهنگ باشند؟

اگر اتاق‌های ناهارخوری و نشیمن در فضاهای مجزا و کاملاً مشخص قرار دارند، نیازی به هماهنگی مبلمان نیست، اما باید حس تداوم وجود داشته باشد تا اتاق از هم گسیخته به نظر نرسد.

پرفروش ترین محصولات

سبد خرید