ایده دکور زمستانی خانه برای یک فضای دنج

​در اینجا چند ایده برای دکوراسیون زمستانی وجود دارد که الهام بخش شما برای تزئین در فصل زمستان است!

1. پتو و بالش بیندازید
پتو و بالش انداختن یکی از ساده‌ترین و کم‌هزینه‌ترین راه‌ها برای دنج کردن خانه برای زمستان است. بالش‌های پارچه‌ای نازک، کتان یا نخی خود را با بالش‌های پرتابی مواد سنگین مانند ژاکت عوض کنید. پتوی پرتابی سبک خود را با پرتاب خز مصنوعی سنگین عوض کنید. هنگامی که روی کاناپه می خوابید، بلافاصله ده برابر بیشتر احساس راحتی می کنید!
2. شمع های معطر
در ماه های خاکستری تیره زمستان هیچ چیز مثل یک شمع معطر نمی تواند حال شما را بالا ببرد. برخی از شمع های معطر زمستانی مورد علاقه من عبارتند از: بادام وانیلی، درختان همیشه سبز، و بهترین ... شومینه قابل حمل!  
3. فرش های پوست حیوانات
یکی از روش های مورد علاقه من برای تزئین زمستانی شامل اضافه کردن یک فرش مصنوعی از پوست گوسفند زیر تختم است. قدم گذاشتن بر روی ضربات خز مصنوعی دنج شروع روز در یک سطح سرد و سخت در طول زمستان!

4. گیاهان خانگی
گیاهان خانگی یک راه عالی برای تصفیه هوای داخل خانه شما هستند. داشتن یک قطعه کوچک از طبیعت در داخل، زمانی که در ماه‌های سرد زمستان سرگردان هستید، شما را شاد می‌کند. اگر تجربه مراقبت از گیاهان خانگی را ندارید، پس با گیاهی با نگهداری کم که رشد آن آسان است شروع کنید. ساکولنت ها، گیاهان یشم، آلوئه و کاکتوس چند گیاهی هستند که مطمئناً در ماه های سخت زمستان زنده می مانند. 

5. شومینه 
اگر به اندازه کافی خوش شانس نیستید که یک شومینه واقعی در خانه خود داشته باشید ، پس چرا یک شومینه برقی نخرید و بدون تعمیر و نگهداری از تمام مزایای آن بهره مند شوید؟ شما می توانید یک شومینه برقی برای گرم نگه داشتن شما در ماه های زمستان با کمتر از 100 دلار خریداری کنید! بودجه‌های بزرگ‌تر می‌توانند ضمیمه‌های شومینه سنگ مرمر مصنوعی را نیز دریافت کنند. 
6. دمپایی پشمی
پاهای سرد هرگز در زمستان سرگرم کننده نیست. هنگامی که در خانه قدم می زنید، پاهای خود را با قرار دادن آنها در یک جفت دمپایی پشمی دنج و گرم نگه دارید. 

6. پرده های مخملی
پرده های ضخیم و مخملی برای جلوگیری از هوای سرد عالی هستند. آنها پنجره های خانه شما را عایق می کنند و اطمینان حاصل می کنند که گرما در آن باقی می ماند! 

پرفروش ترین محصولات

سبد خرید