6 ایده پرطرفدار برای مبلمان اتاق نشیمن و اتاق خواب برای سال 2020

امروزه مدرنیسم و ​​مینیمالیسم دست به دست هم داده اند. چه ظاهر کل خانه را اصلاح کنید و چه فقط به یک گوشه کسل کننده ظاهری تازه بدهید، یک دکور مینیمال و مدرن قطعا به فضای نشیمن زیبایی می بخشد.  

جنبه شگفت‌انگیز مبلمان مینیمالیستی این است که مهم نیست که چگونه آنها را لایه‌بندی می‌کنید، به دلیل ویژگی‌های تطبیق پذیری که دارند، در هر جایی که قرار می‌گیرند، به خوبی کار می‌کنند. مینیمالیسم مبتنی بر فلسفه‌ای است که کمتر، بیشتر است و به نظر می‌رسد که با سبک‌های همیشه پرطرفدار راه طولانی را طی خواهد کرد. 

در اینجا برخی از مبلمان اتاق نشیمن و اتاق خواب وجود دارد که همیشه در ترند باقی می مانند. 

هال

مبل پایه مخروطی

برای سال‌ها، طراحان در مورد مبل‌هایی با طراحی مینیمالیستی و در عین حال شیک برای اتاق نشیمن بی‌خطر بازی می‌کنند. هیچ چیز به اندازه یک مبل با پایه های باریک به نظر نمی رسد. شیک و با فضای باز به نظر می رسد و توهم یک منطقه جادار را ایجاد می کند. یک قطعه مینیمال و ظریف برای ایجاد حسی عالی در اتاق نشیمن شما هرگز از مد نمی افتد. 

 

سبک اسکاندیناوی

اوج راحتی و ظرافت جاودانه، یک مبل به سبک اسکاندیناویایی یک انتخاب همیشه سبز است. حسی مدرن ایجاد می کند و هاله فضای زندگی را افزایش می دهد. صرف نظر از هر جایی، این سبک را می توان در خانه یا محل کار قرار داد. طراحی ملایم چشم نواز توجه را به اتاق جلب می کند. همچنین، انتخاب یک رنگ شیک، فضای داخلی را زیباتر می کند و بر زیبایی مکان می افزاید. 


طرح های ساده و راحت

مینیمالیسم مفهومی جاودانه است. حول محور ایده محصولات ساده و در عین حال درجه یک می چرخد. داشتن یک مبل با طراحی ساده هرگز در خانه خسته کننده به نظر نمی رسد. 

چه برای یک گروه نشیمن قرار بگیرند و چه به عنوان یک قطعه اصلی برای یک اتاق نشیمن استفاده شوند، همیشه افزودنی عالی برای مبلمان خانه هستند. علاوه بر این، آنها بدون ربودن مقدار زیادی از فضای گرانبها، ظاهر جدیدی به چیدمان می‌افزایند. 
 

قاب تخت سیاه و سفید

چیزی که هرگز از مد نمی افتد، ترکیب سیاه و سفید است. وقتی صحبت از قسمت مرکزی اتاق خواب می شود، تخت سیاه و سفید همیشه زیبا به نظر می رسد. این می تواند به راحتی با هر فضای داخلی ترکیب شود و می توان آن را با کتانی ساده یا تعداد زیادی بالش طرح دار با طرح های رنگی متنوع پوشاند. بهترین بخش این است که می تواند در هر اتاقی، چه اتاق خواب، چه اتاق مهمان یا اتاق کودک، شگفت انگیز به نظر برسد. 
بین خواب، صبح بیدار شدن، گذراندن وقت با بچه های کوچک، به علاوه بیشتر، ساعت های زیادی را در اتاق خواب خود می گذرانیم. در این صورت، چگونه ممکن است کسی با یک تخت کینگ/کوئین در اتاقش اشتباه کند؟

این یک طراحی نهایی مبلمان است که برای مدت طولانی مد شده است و به این زودی ها از مد نمی افتد. طراحی پادشاه/ملکه همیشه به اتاق خواب زیبایی می بخشد و فضای داخلی را تشدید می کند. 
چه به دنبال ارتقاء سوئیت اصلی باشید و چه به دنبال تجهیز اتاق مهمان برای بازدیدکنندگان باشید، یک تخت خواب سکوی شیک همیشه بهترین انتخاب خواهد بود. این یک نمونه عالی از سبک مینیمالیستی است که با هر نوع دکوراسیون و فضای داخلی کاملاً ترکیب می شود. یک تخت با قاب پلت فرم می‌تواند به شکوه و عظمت اضافه کند و در درازمدت یکی از وسایل پرطرفدار مبلمان باشد. 

بنابراین، اینها برخی از اقلام مبلمانی بودند که همیشه در مد خواهند بود. قطعاً موارد بسیار بیشتری نیز وجود دارد، اما این موارد می‌توانند به شما کمک کنند که یک افزودنی عالی برای زیباتر کردن ظاهر اتاق خواب و اتاق نشیمن خود ایجاد کنید. به دنبال بهترین فروشگاه مبلمان در ملبورن و جاهای دیگر باشید و انتخاب عاقلانه ای برای دکوراسیون منزل خود داشته باشید.

پرفروش ترین محصولات

سبد خرید