آشپزخانه خود را سازماندهی کنید: 3 نکته خلاقانه

آیا هنوز هم می توانید شخصیت خود را در یک آشپزخانه مرتب نشان دهید ؟ بله، . نگاهی به این راه حل های هوشمند بیندازید که تعادل کامل بین فضای ذخیره سازی و نمایشگر را نشان می دهد. چیزی برای شما؟

یک آشپزخانه فوق‌العاده شیک می‌تواند کمی سرد باشد، اما آشپزخانه‌ای که در آن تقریباً همه چیز در چشم است، احساس بی‌قراری ایجاد می‌کند. راه حل؟ تعادل. و این روشی است که شما این کار را انجام می دهید.

نمایشگرها و ذخیره سازی را با هم ترکیب کنید

از کابینت های آشپزخانه روی دیوار و زیر میز کار استفاده کنید تا هر چیزی را که نمی خواهید در تصویر پنهان کنید. با قفسه ها و کمدهای دیواری باز می توانید فضا را برای چند نمایشگر زیبا ایجاد کنید. بین دو کابینت بسته فاصله بگذارید تا نه تنها احساس سبکی داشته باشید بلکه چند فضای باز اضافی نیز وجود داشته باشد.

وسایل مورد علاقه خود را آویزان کنید

با استفاده از یک نوار مغناطیسی می توانید به ابزارهای آشپزخانه کوچک خود یک نقطه خوب در دید ساده بدهید. این نه تنها یک راه عالی برای نشان دادن چاقوها، بلکه فنجان مورد علاقه شما، تابه مورد علاقه شما یا رنده مناسب عکس شماست... نکته ای از صاحب این آشپزخانه: "من دوست دارم چیزهایی را که زیاد استفاده می کنم، ساده نگه دارم. بعد من همیشه آنها را در اختیار دارم." 

برای قفسه ها جا باز کنید

اگر چند قفسه یا کابینت باز در آشپزخانه خود دارید، چیزهای زیادی را در آنجا قرار ندهید، بلکه دقیقاً آنچه را که در معرض دید قرار می دهید انتخاب کنید. لیوان ها و قفسه هایی که هر روز عصر روی میز ناهارخوری می گذارید، لیوان قهوه برای تسلی روزانه تان، قابلمه ای از کلوچه های مورد علاقه یا بهترین ظروف تان. کمی سبز یا گل هم خیلی خوبه. اگر چیزهای خوب زیادی دارید، مواردی را که در تصویر قرار داده اید جایگزین کنید. به این ترتیب همیشه تغییرات ظریفی در آشپزخانه شما ایجاد می شود. خوب!

پرفروش ترین محصولات

سبد خرید