5 ایده برای بازسازی اتاق نشیمن که دوست خواهید داشت

چندی پیش اتاق نشیمن خود را به روز کردید؟

اکثر بودجه بازسازی ما صرف حمام و آشپزخانه می شود، اما اتاق نشیمن در هر خانه ای ضروری است. اتاق های نشیمن مخفیگاه های عالی برای لذت بردن از شراب و کتاب و سرگرمی بازدیدکنندگان هستند. با وجود اینکه کمتر از اتاق‌های خانوادگی معمولی استفاده می‌شوند، با این وجود کاندیدای عالی برای بهبود هستند. بنابراین، هر صاحب خانه باید در مقطعی به فکر بازسازی اتاق نشیمن خود باشد.
به روز رسانی های ساده طراحی یا وسایل جدید ممکن است برای شاداب کردن اتاق نشیمن شما ضروری باشد. دیگران ممکن است آن را به عنوان یک روده و بازسازی جامع ببینند. دفعه بعد که مهمان داشتید، هر انتخابی می تواند به درخشش اتاق شما کمک کند. پس بیایید به پنج ایده عالی برای طراحی مجدد اتاق نشیمن نگاه کنیم.

اتاق را باز کنید

عصر اتاق های نشیمن خفه شده به پایان رسیده است. در گذشته، اتاق های نشیمن اغلب از فضاهای دیگر جدا می شدند. اتاق‌های مختلف خانه دقیقاً توسط مالک توصیف شده است. اتاق‌ها به دلیل این روند تنگ و باریک هستند. خوشبختانه، افزایش محبوبیت پلان های طبقه باز، این سبک را منسوخ کرد.

باز کردن اتاق نشیمن به خانه شما فضای مهم، اساسی و دلپذیرتر می دهد.

برای این کار دیوارهای غیر باربر را از اتاق نشیمن خود بردارید. برداشتن دیوارهای بین اتاق نشیمن و سایر اتاق های خانه با کمک یک پیمانکار عمومی منطقی است. این کارها را می توان به طور موثر و سریع توسط یک پیمانکار عمومی خوب انجام داد. وب سایت آنها را بررسی کنید تا مطمئن شوید که تجربه لازم برای بازسازی شما را دارند.

اتاق نشیمن شما بعد از پایین آمدن این دیوارها جادارتر به نظر می رسد زیرا با سایر قسمت های خانه جریان می یابد.

پنجره خود را بهبود بخشید

فضاهای تاریک ممکن است باعث ناراحتی بازدیدکنندگان شود یا بدتر از همه، کسل کننده باشد. تاثیر افزودن نور طبیعی به فضا عمیق خواهد بود. پنجره ها بهترین منبع نور طبیعی هستند. امکانات زیادی از جمله پنجره ها و نورگیرهای جدید برای کمک به روشنایی منطقه وجود دارد. برای صحبت در مورد بهترین راه حل ها برای روشنایی اتاق نشیمن، توصیه می شود با یک شرکت پنجره مشورت کنید.

پنجره های کم مصرف در کنار اضافه کردن نور، در هزینه های انرژی شما صرفه جویی می کنند. با کنترل دما، این پنجره های جدید سطح راحتی اتاق را نیز بالا می برند. این بازسازی باعث افزایش انرژی در فضا و در عین حال کاهش مصرف انرژی می شود.

رنگ های عالی را انتخاب کنید

یک لایه رنگ جدید ممکن است واقعاً فضای زندگی جدید شما را متمایز کند. اتاق شما با رنگ راحت تر و پر جنب و جوش تر می شود. همچنین این یکی از کارهای ساده‌تر است که به تنهایی انجام می‌شود، بسته به اینکه چقدر زمان دارید.

تصمیم گیری در مورد رنگ های اتاق نشیمن می تواند دشوار باشد. باید به عناصر مختلفی مانند خلق و خو، اولویت و تئوری رنگ توجه شود. استفاده از رنگ های خنثی توسط متخصصان توصیه می شود زیرا ظریف و بی سن هستند. با این حال، شما می توانید هر چقدر که دوست دارید بی پروا باشید. این شانس شما برای طراحی یک منطقه متمایز است، خواه این کار را با افزودن یک دیوار برجسته یا با انتخاب یک رنگ غیر متعارف انجام دهید.

گزینه های کفپوش فوق العاده را بررسی کنید

با به روز رسانی کفپوش های فرسوده، فضای زندگی شما احیا می شود. امروزه انواع مختلفی از کفپوش ها از جمله فرش، لمینت و چوب سخت موجود است. قبل از انتخاب هر دو را در نظر بگیرید زیرا هر کدام مزایا و معایبی دارند.

کفپوش چوبی

این کفپوش ها زیبا، مستحکم و بادوام هستند. بسته به سطح تخصص خود، ممکن است خودتان چیزی نصب کنید یا یک حرفه ای استخدام کنید. اگرچه این کفپوش یک انتخاب فوق العاده است، اما ممکن است گران باشد.

لمینت

اگر وقت دارید، احتمالا می توانید این نوع کفپوش را خودتان بدون کمک پیمانکار نصب کنید. کفپوش لمینت ظاهر بسیار خوبی دارد و نیاز به نگهداری کمی دارد. علاوه بر این، هزینه کمتری نسبت به کفپوش های چوبی دارد. همچنین در رنگ های متنوع و متناسب با استایل شما عرضه می شود. با این حال، کفپوش لمینت بیشتر از چوب سخت در معرض آسیب ناشی از رطوبت است.

فرش

فرش کردن فواید زیادی دارد. محکم، در اکثر تنظیمات جذاب و برای راه رفتن راحت است. هر محدوده قیمتی می تواند یک فرش پیدا کند. با این حال، فاقد حس ماندگار چوب سخت است و تمیز نگه داشتن آن سخت تر از لمینت است.

مبلمان را فراموش نکنید

زمان آن فرا رسیده است که پس از عملی ساختن پیشنهادهای بازسازی فوق الذکر، مبلمان اتاق نشیمن ایده آل را انتخاب کنید. این مبلمان باید کاربردی، مد روز، دنج و ماندگار باشد. این باید به ساختن خانه شما دوست داشتنی و آرام برای شما، خانواده و بازدیدکنندگان کمک کند. شامل انواع مبلمان زیر است:

مبل یا سکشنال – یکی از مهم ترین مبلمان در فضا همین است. آنها آرامش و آرامش را ارائه می دهند. علیرغم این واقعیت که ممکن است گران باشند، انتخاب مبل ایده آل یا سکشنال برای تکمیل سبک و فضای اتاق نشیمن شما ارزش آن را دارد. فراموش نکنید که کاناپه هایی با ضمانت، پشتیبانی کافی از پشت و سهولت تمیز کردن را در نظر بگیرید.

نشیمن – برای تطبیق با مبل یا سکشنال در فضا، امکانات زیادی از جمله صندلی‌های استراحت، صندلی‌های برجسته، صندلی‌های تکیه‌گاه و عثمانی وجود دارد. علاوه بر این، نشستن گروه‌های بزرگ‌تر از مردم در محل زندگی را آسان‌تر می‌کنند. صندلی راحتی را انتخاب کنید که مکمل سبک و فضای اتاق شما باشد.

میزهای قهوه یا انتهای میز - زیبایی اتاق با این میزها تکمیل می شود. آنها بسیار مفید هستند زیرا به شما اجازه می دهند نوشیدنی یا کتاب خود را کنار بگذارید. علاوه بر این، مجموعه ای از زیر لیوانی های هماهنگ کننده میز را برای محافظت در برابر نوشیدنی ها تهیه کنید.

فضای ذخیره سازی - سبک فضا به وجود قفسه های کتاب، قفسه های قابل تنظیم و کابینت های ذخیره سازی بستگی دارد. از عکس های خانوادگی گرفته تا مجسمه های ایده آل، می توانید هر چیزی را در قفسه بگذارید. قفسه های کتاب شناور نیز می توانند اندکی به فضا استایل ببخشند.

نتیجه گیری

اتاق نشیمن را نباید نادیده گرفت، حتی اگر اتاق های دیگر خانه نیاز به سرمایه گذاری بیشتری برای بازسازی دارند. برای بهتر کردن این اتاق، گزینه های مختلفی برای بازسازی وجود دارد.

اتاق های نشیمن تاریک بهترین گزینه برای گسترش و پیوستن به فضاهای دیگر هستند. با افزودن پنجره‌های جدید، این منطقه نور طبیعی بیشتری دریافت می‌کند و تاریک‌تر می‌شود. طرح رنگ ایده آل به فضا شخصیت می بخشد و شما را قادر می سازد جسور باشید. یک روش عالی برای احیای منطقه، نصب گزینه‌های کفپوش جدید مانند چوب سخت یا لمینت است. مبلمان مناسب نیز می تواند به جوان سازی فضا کمک کند.

با این نکات، اتاق نشیمن شما ظاهر بهتری پیدا می کند و به مکانی عالی برای گردهمایی دوستان و خانواده تبدیل می شود.

پرفروش ترین محصولات

سبد خرید