نحوه انتخاب تشک

تشک شما چند ساله است؟

سن تشک شما با توجه به انتخاب مدل جدید نقش مهمی ایفا می کند. به عنوان یک قاعده کلی ، اگر تشک شما بالای 8 سال باشد ، احتمالاً فکر بدی برای در دست گرفتن یک مدل جدید نیست . با این حال ، این قانون در مورد همه تشک ها صدق نمی کند . قطعاً برخی وجود دارند که قادر به فراتر از 8 سال هستند و هنوز هم عملکرد با کیفیتی را ارائه می دهند. بهترین راه برای برقراری تماس قضاوت بر الگوهای خواب شما است

سؤالات متداول:   چند بار باید تشک خود را تعویض کنید؟

اگر بی قراری هستید ، از خواب بیدار می شوید ، در شب نمی خوابید و یا احساس آرامش نمی کنید ، ممکن است زمان آن رسیده باشد که تعویض تشک خود را جایگزین کنید

 

به چه نوع تشک نیاز دارم؟

نوع تشک مورد نیاز هر شخص به ترجیح شخصی متفاوت است. با وجود تغییرات زیادی در انواع تشک ، اغلب اوقات این سخت ترین انتخاب ممکن است باشد. نگران نباشید ، در زیر من متداول ترین انواع تشک را برای کمک به تحقیقات و انتخاب شما کمی ساده تر تقسیم کرده ام

فوم مموری

درست مثل اینکه به نظر می رسد ، این تشک ها فقط از کف حافظه تشکیل شده اند. تشک های فوم حافظه به دلیل پشتیبانی عالی ، کاهش فشار و دوربینی بدن شناخته شده اند . از نظر تاریخی ، حافظه فوم به عنوان "خواب گرم" از شهرت بدی برخوردار است. با این حال ، بسیاری از فوم های حافظه پیشرفته تر با خصوصیات خنک کننده برتر طراحی شده اند ، و ایجاد یک تشک بسیار سردتر از فوم های حافظه سنتی.

بهترین برای:  خواب آورانی که می خواهند آغوش بزرگی داشته باشند ، شکل بدن ، کانتور ، تسکین فشار و پشتیبانی دارند. طیف گسترده ای از فوم ها که به عنوان "فوم حافظه" طبقه بندی می شوند وجود دارد و همه فوم های حافظه با هم برابر نیستند. گزینه خوبی برای خواب آورانی که می خواهند آغوش برجسته تری نسبت به بسیاری از تشک های هیبریدی یا لاتکس ارائه دهند.

مثال:  تشک لیلا

لاتکس

این تشک ها که به طور انحصاری از کف لاتکس ساخته شده اند به دلیل خاصیت خنک کننده و راحتی آنها شناخته شده اند. لاتکس به دلیل واکنش پذیری ، راحتی ، گزاف گویی و خنک کننده بودن بسیار معروف است.

بهترین ها برای:   خواب آورانی که می خواهند گزاف گویی ، سرمایش و واکنش پذیری خوبی داشته باشند علاوه بر این ، برای خواب آورانی که مایل به کف هستند ، مفید است اما می خواهید از آغوش و کانتور برجسته که اغلب با تشک های فوم حافظه همراه است ، دوری کنید.

مثال:   تشک ملافه بروکلین

کویل

یکی از محبوب ترین و پر کاربردترین انواع تشک. تشک های کویل (با نام مستقل) دارای یک یا چند لایه از سیم پیچ های بهاری (به طور کلی استیل) هستند که پشتیبانی و راحتی را فراهم می کنند . با پیشرفت تکنولوژی ، تعداد ، انواع و لایه های سیم پیچ تغییر می کند. تعداد بیشتر کویل ها معمولاً به معنای راحتی و پشتیبانی بهتر است.

بهترین برای:  خواب آورانی که می خواهند کویل / بهار سنتی تر احساس کنند ، گزاف گویی عالی ، سرمایش و پشتیبانی از لبه قوی.

مثال:   WinkBeds

بالش بالایی

تشک های طبقه بالایی ، لایه ای از دسته نرم (کویل ، لاتکس ، حافظه ، ترکیبی و غیره) را در لایه های مختلف قرار می دهند . این کار برای اضافه کردن راحتی و کوسن اضافی برای خواب است.

بهترین برای:  خواب آورانی که راحتی نرم و کوسن بیشتری را ترجیح می دهند. اگر از نوع پشتیبانی و راحتی مانند ابر لذت می برید ، بیشتر بالش های بالش بهترین سطح خواب را برای شما به ارمغان می آورد.

مثال:  تشک Saatva

هیبریدها

ساخته شده از ترکیبی از لاتکس ، حافظه ، فوم های پلی اورتان ، کویل ها ، و / یا مواد دیگر ، این تشک ها معمولاً برای به حداکثر رساندن مزایای خاص طراحی شده اند ، در عین حال همچنین حداقل موارد منفی را به حداقل می رسانند . به عنوان مثال ، یک هیبرید فوم حافظه لاتکس + قادر است از طریق لاتکس گزاف گویی ، سرمایش و واکنش پذیری خوبی را ارائه دهد ، اما همچنین از فشار فوم و پشتیبانی بسیار خوبی برخوردار است.

بهترین ها برای:   خواب آورانی که بهترین های جهان را می خواهند. گزاف گویی ، پشتیبانی ، راحتی و سرمایش عالی. گزینه ای خوب و اطراف آن که برای اکثر خواب آور ها انتخاب خوبی است

قابل تنظیم

همانطور که از نام این دستگاه پیداست ، این تختخواب ها امکان تغییر وضعیت خواب تشک را دارند ، معمولاً با بلند کردن پاها و کج کردن پشت. برخی از این موارد حتی توانایی لرزش ، گرما و / یا ماساژ دادن خواب را نیز دارند.

بهترین برای:  خواب آورانی که نیازهای خاصی دارند و به آنها امکان می دهد از یک بنیاد قابل تنظیم بهره مند شوند. این نیازها به طور معمول از جمله شرایط پزشکی خاص ، خواب آوران مسن تر ، خروپف ، درد مزمن کمر است.

مثال:  پایه قابل تنظیم خطی ، توجه داشته باشید که این فقط نمونه ای از یک پایه قابل تنظیم است ، باید یک تشک نیز بخرید که قابل تنظیم باشد. بیشتر تشک های کف با پایه های قابل تنظیم سازگار هستند.

 

بودجه شما چقدر است؟

بودجه از شخص به شخص دیگر متفاوت است. تنها چند سال پیش تنها گزینه واقعی در فروشگاه بود ، که تقریباً به معنای پرداخت بیش از حد برای یک تشک متوسط و یا ارائه اولین فرزند متولد شده خود برای یک تشک عالی بود. صنعت تشک آنلاین به تغییر آن کمک می کند. با وجود بسیاری از شرکت ها که تشک های استثنایی را با قیمت مناسب و معقول می سازند ، مصرف کنندگان قادر به تنظیم بودجه متوسط و گرفتن تختخواب عالی هستند

 

به چه استحکام لازم دارید؟

استحکام این است که یک تشک چقدر سخت یا نرم است . متداولترین سؤالی که از خوانندگانم دریافت می کنم این است که "این تشک چقدر محکم است؟" این همچنین یکی از دشوارترین پاسخ به سؤالات است. احساس و استحکام تشک بستگی به تعریف شما از نرم ، متوسط و محکم دارد. بسیار ذهنی است. علاوه بر این ، نوع بدن ، وزن ، اندازه و سایر عوامل در احساس نقش دارند.

بسیاری از اوقات ، مصرف کنندگان پشتیبانی را با استحکام اشتباه می گیرند. تشک که پشتیبانی خوبی را ارائه می دهد به این معنی است که ستون فقرات شما را در تراز صحیح و بدون ایجاد فشار فشار قرار می دهد . اگر تشک پشتیبانی کافی را ارائه ندهد ، بیش از حد ممکن است احساس درد و درد بیدار شوید. استحکام بیشتر مربوط به چگونگی احساس راحتی در ابتدا تشک است. چه سخت و چه نرم ، سطح استحکام مطلوب با راحتی به دست می رود.

یافتن متریال : تمام تشک های بررسی شده Sleepopolis را در ابزار مقایسه ما مشاهده کنید

چندین شرکت تشک آنلاین تشک هایی ایجاد کرده اند که راحتی جهانی دارند . اگرچه تنها یک سطح استحکام ارائه شده با این تشک ها وجود دارد ، ساختار کف آنها و طراحی لایه ای کار می کند تا راحتی را برای انواع خواب آور (سنگین ، سبک ، بلند ، کوتاه ، کوتاه ، جانبی ، پشت ، معده و غیره) فراهم کند. Leesa نمونه عالی این طرح است . ساخت و سازهای کف لایه ای لسا یک سطح راحتی را ارائه می دهد که برای هر خواب تنظیم می شود. این برای شرکایی که سطوح مختلف استحکام را ترجیح می دهند بسیار مفید است

 

با هسته فوم حافظه عمل می کند تا پشتیبانی و راحتی را فراهم کند . از آنجا که خواب سبک تر باعث راحتی کمتری روی تشک می شود و احساس آن از Avena به وجود می آید. با این وجود ، پشتیبانی و کاهش فشار هنوز توسط هسته فوم حافظه تأمین می شود. فوم Avena با داشتن یک خواب سنگین ، بسیار بیشتر با فوم حافظه کار می کند و از فوم پشتیبانی برای ارائه فشرده سازی عمیق مناسب و پشتیبانی انتقالی استفاده می کند.

موقعیتهای جانبی خواب به طور یکسان کار می کنند ، باعث می شود تشک ایجاد قسمت های عمیق فشرده سازی عمیق را برای قسمتهای سنگین بدن شما ایجاد کند. افراد مبتلا به کمردرد و معده می توانند توزیع وزنی تر و تعامل متعادل کف را مشاهده کنند. این طراحی راحتی جهانی سطح بالایی از راحتی و پشتیبانی را برای تشک ایجاد می کند که برای اکثر خواب آورها لذت بخش است . خرس ، لیلا ،  تافت و سوزن و کاسپر نمونه های دیگری از طرح های راحتی جهانی هستند.

با در نظر داشتن این ، میانگین سطح استحکام مطلوب برای خواب آوران بین 4-7 از 10 محدوده است . تشک های راحتی جهانی با این اعداد همزمان می شوند و به خواب آورندگان این فرصت را می دهند تا واقعاً سطح استحکام مناسب برای آنها را کشف کنند.

اگر ترجیحات استحکام خود را در خارج از محدوده استحکام معمولی (یا در سطح 1-3 یا 8-10) قرار دهید یا در مورد ایده راحتی جهانی مطمئن نیستید ممکن است لازم باشد گزینه های دیگری را در نظر بگیرید. بروکلین ملافه، پارچه هوس ، آشیانه ملافه، پارچه هوس عشق و خواب و تشک سیم پیچ لوکس Saatva را در نرم، متوسط، و شرکت در دسترس هستند. Loom & Leaf هر دو متوسط و محکم را ارائه می دهد. و در آخر اینکه ، Helix Sleep این امکان را به شما می دهد که بتوانید تشک های خود را با انواع گزینه های پشتیبانی ، استحکام و احساس شخصی سازی کنید. وضعیت اولیه خواب ، نوع بدن و وزن شما نیز تأثیر عمده ای بر میزان استحکام بهتر برای شما دارد.

 

در چه موقعیتی می خوابید؟

سمت ، پشت ، معده یا کمی از هر کدام. همه به روش خاص و منحصر به فرد خود می خوابند. مشکل بزرگ ... اکثر مردم به دنبال تشک نیستند که از سبک خواب آنها پشتیبانی کند. هر موقعیت خواب نیازهای خاص و سطح استحکام ایده آل خود را دارد.

سمت

خواب آورانی که در کنار خود قرار دارند همیشه در یک موقعیت قرار ندارند. بارها از هر دو پا مستقیم ، به یک راست و یک خم ، به هر دو خم می شوند. با این تغییر مداوم ، خواب آوران جانبی نیاز به تشک با استحکام نرم تا متوسط دارند ، معمولاً چیزی در محدوده 3-6 از 10 است (جایی که 10 محکم ترین آن است). یک تشک نرم با پشتیبانی زیاد باعث کاهش نقاط فشار در گردن و پشت شما خواهد شد.

استحکام و احساس برای خواب آوران بسیار مهم است زیرا به یک تشک که به اندازه کافی نرم باشد برای خم شدن به منحنی های بدنشان احتیاج دارند. تشک خیلی سفت و محکم به شکل خوابنده حاشیه نخواهد بود ، در نتیجه عدم وجود پشتیبانی که معمولاً نقاط فشار ایجاد می کند که منجر به کمردرد ، درد گردن ، و یا درد شانه می شود.

خرید تشک با تخفیف ویژه %

پرفروش ترین محصولات

سبد خرید