خرید مبلمان سفید

مبلمان سفید

انتخاب مبلمان سفید می تواند گزینه مناسبی برای اتاق خانه شما باشد. در سبک های متنوعی از سنتی گرفته تا انتقالی یا معاصر و هر آنچه در بین آن موجود است ، استفاده از مبلمان سفید برای روشن تر کردن هر فضایی قابل استفاده است. مبلمان سفید برای ترکیب و لایه بندی رنگ های مختلف خنثی برای روشن تر کردن یک فضا یا ایجاد تضاد واضح با رنگ های تیره تر که برای دیوارها و یا کفپوش ها استفاده می شود بسیار عالی است.

هنگام خرید مبلمان سفید ، چند فاکتور وجود دارد که باید در نظر گرفته شود. در این مقاله برخی از این عوامل به شما کمک می کند تا در انتخاب مبلمان مناسب برای دکوراسیون منزل خود به شما کمک کند.

رنگ سفید

رنگ سفید رنگی است که درک آن توسط نور برانگیخته می شود که هر سه نوع سلول مخروط حساس به رنگ را در چشم انسان به مقدار مساوی و با درخشندگی بالا نسبت به محیط اطراف تحریک می کند. تحریک تصویری سفید از رنگ و خاکستری خالی نخواهد بود. رنگ سفید سبکترین رنگ ممکن است.

سایه های سفید رنگ هایی هستند که کمی با سفید خالص تفاوت دارند. تغییرات رنگ سفید شامل رنگهای سفید است که معمولاً جزئی از یک طرح رنگ خنثی محسوب می شوند.

در تئوری رنگ ، سایه رنگی خالص است که با رنگ سیاه مخلوط شده است (یا از سبکی کمتری برخوردار است). به طور دقیق ، یک "سایه سفید" یک خاکستری خنثی خواهد بود. این مقاله همچنین در مورد رنگ های سفید رنگ است که از رنگ سفید خالص در رنگ و در chroma (که به آن اشباع یا شدت نیز گفته می شود) متفاوت است.

رنگهایی که اغلب "سایه های سفید" در نظر گرفته می شوند ، ممکن است از جمله ، کرم ، پوسته تخم مرغ ، عاج ، سفید ناجا و وانیل باشد. با این حال ، حتی روشنایی اتاق نیز می تواند باعث شود سفیدی خالص به عنوان رنگ سفید تلقی شود.

همچنین بسیاری از نام های مختلف دیگر نیز وجود دارد که برای توصیف تغییرات یا سایه های سفید استفاده می شود. اصطلاحاتی مانند سفید خالص یا سفید برفی ممکن است برای توصیف سایه روشن تر سفید مورد استفاده قرار بگیرد در حالی که ممکن است اصطلاحاتی مانند سفید ، عاج ، طبیعی ، استخوان و پارچه برای توصیف سایه های تیره تر از نزدیک به رنگ برنز یا بژ استفاده شود.

به خاطر داشته باشید که تصاویر دیجیتالی ممکن است بسته به تعدادی از عوامل از جمله محدود به تنظیمات رنگی ، روشنایی و عکاسی مانیتور رایانه محدود ، در رنگ متفاوت باشند. رنگ اجناس واقعی ممکن است به دلیل تغییر در روش کاربرد و یا رنگ تکمیل محصولات چوبی ، مقدار زیادی رنگ روی پارچه و چرم و همچنین تغییرات طبیعی در دانه چوب ، چرم و سنگ متفاوت باشد. بنابراین کالای دریافت شده ممکن است مطابق با آنچه در صفحه رایانه خود مشاهده می کنید مطابقت نداشته باشد.

نورپردازی در یک اتاق نقش به سزایی در ادراک رنگ ها دارد. رنگ چیزی بیش از بازتاب نور نیست ، بنابراین نوع و میزان نور در یک اتاق می تواند تأثیر بسیار زیادی در طرح رنگ اتاق شما داشته باشد. به عنوان مثال ، نور طبیعی با نور مصنوعی از لامپ ها یا لامپ های فرو رفته بسیار متفاوت است. رنگ پارچه ، چرم یا مبلمان ، دیوارها و سایر سطوح می تواند به سادگی با تغییر لامپ های لامپ در وسایل روشنایی بسیار متفاوت به نظر برسد.

به دلیل شدت یکنواخت در طیف مرئی رنگها ، نور روز بهترین منبع نور محسوب می شود. حتی نور طبیعی خورشید از طلوع خورشید به غروب خورشید تغییر می کند ، زیرا در جوهای مختلفی عبور می کند. این تنوع همچنین می تواند در درک سایه های مختلف مبلمان سفید تأثیر داشته باشد.

لامپ های رشته ای تمایل به انتشار رنگ گرم ، مایل به قرمز یا کهربا دارند. این نور گرم باعث می شود سایه های خاصی از سفید بیشتر به نظر برسد و یا خاموش تر از رنگ سفید باشد. در مقابل ، لامپهای فلورسنت به طور کلی یک نور خنک تر و خنک کننده ایجاد می کنند که همین بخش از مبلمان را روشن تر نشان می دهد.

به خاطر داشته باشید که هر سایه ای از مبلمان سفید رنگ هایی را که در اطراف آن قرار دارد منعکس می کند. به عنوان مثال ، رنگ دیوارها ، کفپوش ها و سایر لوازم جانبی با سطح سفید اثاثیه منعکس می شود.

سایه های متفاوت از رنگ های چوبی سفید ، پارچه و چرم در طراحی داخلی کاملاً قابل قبول است زیرا ظاهری لایه ای ایجاد می کند. کاملاً دلیلی وجود ندارد که قطعات مبلمان دقیقاً همان سایه سفید باشند. در حقیقت ، دقیقاً سایه های متناسب با رنگ سفید می تواند در اتاق اتاق جلوه بیشتری ایجاد کند ، در حالی که لایه بندی اتاق با سایه های مختلف از رنگ های خنثی باعث ایجاد زیبایی بیشتر در کنار هم می شود.

خرید مبلمان 

 

پرفروش ترین محصولات

سبد خرید