اتاق خواب مدرن با نکاتی برای کمک به شما در طراحی

اتاق خواب مدرن

چشمان خسته خود را دور این گالری عظیم از طراوت و ایده های اتاق خواب های مدرن و لوازم جانبی اتاق خواب زیبا که مطمئناً شما را از خواب بیدار می کنند ، ببندید. از اتاق خوابهای فوق العاده شیک و مینیمالیستی گرفته تا طرح های مدرن دکوراسیونی روستایی گرم ، از سبک سفید و شفاف اسکاندیناوی گرفته تا کاکوفونی گزینه های رنگارنگ ، در اینجا چیزی وجود دارد که همه را متناسب با آن می توان انجام داد.

طرح های دیواری از ویژگی های جعبه دیواری واقعاً خلاق را کشف کنید که پانل های اکسترود شده و نوارهای LED یکپارچه را در خود جای داده است که تخیل شما را در همه جا قرار می دهد. کیف هایی از لامپ های اتاق خواب طراح و چراغ های آویز ، واحدهای تخت خواب مدرن ، زیر شلوارها و قفسه ها و گنجه های زیبا را پیدا کنید که در آن می توانید کلکسیونی روزانه خود را برای تهیه لباس برای موفقیت در صبح تهیه کنید.

طراحی اتاق خواب مدرن خود را به یک بستر اختصاص دهید. تخت خواب سکوی پایین ، تبدیل به یک قطعه بسیار دلخواه از مبلمان اتاق خواب مدرن شده است ، و آنها در یک مجموعه کاملی از طرح ها و اتمام ها قرار می گیرند. این پارچه در یک پارچه قرمز چشم نواز روی پایه و یک هدفون سطح پایین ضمیمه شده اثاثه یا لوازم داخلی است. یک دیوار مسی و روتختی خاکستری تکمیل کننده زنگ های آن است.

راه خود را به خواب شب آرامش بخش رنگین کنید. تصویری از رنگ آبی ما را در اتاق خواب شماره دو استقبال می کند. آبی رنگی آرام و آرام بخش است و می تواند به تقویت آرامش و خواب کمک کند.

با استفاده از نور و سایه ، یک دیوار دارای ویژگی برجسته خیره کننده ایجاد کنید. در این طرح از پانل های اکسترود شده و چراغ های نوار LED استفاده می شود تا یک نصب واقعاً منحصر به فرد را پیدا کند که دور آن را دوست خود پیدا نکنید.

با نصب آینه ای بدون کف و کف تا سقف ، اتاق خواب کوچک را بزرگتر کنید. بازتاب اتاق در آینه ، چشم را در دیدن فضای بزرگتر اشتباه می کند.

به جای گرفتن فضای با ارزش سفره با یک لامپ ، یک چراغ آویز را روی واحد تخت خواب آویزان کنید. لوستر معاصر در این طرح یک مانع نمایش واقعی است. یک لامپ کف تخت خواب یکی دیگر از گزینه های مرسوم ، مد روز است.

قفسه های تخت خواب نصب شده به جای واحدهای ایستاده کف را برای ظاهری تمیز و واضح انتخاب کنید. این دو قفسه کنار تختخواب ، لامپهای میز مسی را در قسمت بالا نگه داشته و در یک کشو مخفی کم عمق ، درهم و بره تخت خواب معمول را از بین می بینند.

زمینه تختخواب سبک صنعتی را با یک پایه هدفون کوسن و پایه تختخواب ثابت نرم کنید.

فقط با یک مورد رنگی متضاد ، یک طرح رنگ یکسان را پرتاب کنید. این اتاق خواب آبی آسمانی دارای یک صندلی زرد منفرد است که می تواند کمی آفتاب اضافه کند.

ایده های غیر معمول فرش را کشف کنید تا بافت را به یک اتاق خواب ساده تبدیل کنید - مانند فرش سنگریزه در این اتاق خواب سفید .

در میان طبیعت بخوابید. این اتاق خواب با طراحی حیاط باعث می شود هر شب مانند کمپینگ - یا چسبیدن به گل بخورید.

از فروشگاه لباس بوتیک خود در اتاق خواب خود استفاده کنید. با داشتن درب های کمد شیشه ای و برخی نوارهای روشنایی خوب در امتداد ریل ها و قفسه ها ، می توانید بوتیک مد شیک و زیبایی خود را بسازید که آماده است هر روز برای شما خدمت کند. احتیاط: این نوع اتاق خوابها با کمد دیواری روی صفحه نمایش به بهترین وجهی برای ترقه های شسته و رفته و سازمان های کمدی اضافی مناسب هستند.

از هر فضای موجود استفاده کنید. این تختخواب داخلی ساخته شده است که از تخته سنگها طلسم شده است و در طرف مقابل یک قفسه کتابخانه ای قرار دارد. قفسه های کتاب و کابینت نیز در فضای پشت تخت خواب وجود دارد. اگر این کمی از شماست ، پس این اتاق خواب های دیگر را برای دوستداران کتاب دوست خواهید داشت .

پرفروش ترین محصولات

سبد خرید