تمیز کردن تشک

1.اولین قدم برای تمیز کردن تشک شما ، جاروبرقی استبا این کار کنه ها ، گرد و غبار ، پوست مرده ، مو و سایر بقایای آن از تشک خارج می شودبرای خالی کردن بالای تشک از یک پیوست قلم موی گسترده استفاده کنیداز نازل اثاثه یا لوازم داخلی بلند استفاده کنید تا دچار ترک خوردگی ، لبه های جاروبرقی و لوله کشی و همچنین جهت تمیز کردن قسمتها و گوشه ها شوید.

قبل از جاروبرقی ، مطمئن شوید که اتصالات نازل و برس کاملا تمیز باشد

2.لکه ها. 2 قاشق غذاخوری (30 میلی لیتر) هیدروژن پراکسید و 1 قاشق غذاخوری (15 میلی لیتر) صابون مایع ظرف را در یک کاسه کوچک ترکیب کنیداز یک قاشق استفاده کنید تا آنها را به هم بزنید و لجن ایجاد کنیدیک مسواک قدیمی را درون گلدان ها فرو کنیدگلگیرها را به آرامی در نواحی آسیب دیده تشک خرد کنیدپاک کننده اضافی را با یک پارچه تمیز و مرطوب پاک کنیداین راه حل برای درمان لکه های ناشی از خاک ، مواد غذایی ، نوشیدنی ها موثر خواهد بود.

همچنین می توانید لکه را با سفید کننده اکسید کننده بپوشانیدبگذارید حدود 15 دقیقه درون تشک خیس شود و سپس آن را با آب خرد کنید

برای یک تشک فوم حافظه ، فقط از کمترین مقدار تمیز کننده ممکن استفاده کنید ، زیرا فوم حافظه هرگز نباید خیس شود.

3.لکه های بیولوژیکی را با پاک کننده آنزیم تمیز کنیدمقداری پاک کننده آنزیم را روی یک پارچه تمیز اسپری کنیدلکه را با پارچه لکه دار کنید تا آن را اشباع کندبگذارید پاک کننده آنزیم حدود 15 دقیقه بماندناحیه را با همان پارچه لکه دار کنید تا لکه برداشته شودمنطقه را با یک پارچه تمیز و مرطوب که آب سرد است ، لکه دار کنید.

پاک کننده های مایع را مستقیماً روی تشک اسپری نکنیدتشک ها برای خیس شدن ، به خصوص کف حافظه طراحی نشده اند ، بنابراین از کمترین پاک کننده ها برای درمان لکه ها استفاده کنید.

پاک کننده آنزیم پروتئین های موجود در خون ، ادرار ، عرق ، استفراغ ، روغن ، گریس و سایر لکه های بیولوژیکی را تجزیه می کند.  همچنین می تواند به خلاص شدن از شر هرگونه بو کمک کند.

4.جوش شیرین را روی تشک بپاشیدپس از پرداختن به لکه ها ، می توانید کل تشک را تمیز کرده و از بین ببریدبرای انجام این کار ، یک گرد و غبار سخاوتمندانه از جوش شیرین را روی کل سطح تشک بپاشید.

برای ایجاد بوی تازه به تشک خود ، قبل از پاشیدن آن روی تشک ، پنج قطره از اسانس مورد علاقه خود را درون جوش شیرین بریزید.

برای اعمال جوش شیرین به طور یکنواخت ، ابتدا آن را درون دستگاه غربالگری ریخته و با استفاده از sifter آن را روی تشک توزیع کنید.

 

5.زمان جوش شیرین را به خود جذب کنیدبگذارید جوش شیرین حداقل 30 دقیقه روی تشک بنشینداین به شما زمان می دهد تا اسیدها را تجزیه کنید ، بوها را جذب کنید و مایعات باقیمانده از نظافت نقطه خود را جذب کنید.

در صورت وقت داشتن می توانید جوش شیرین را برای چند ساعت روشن کنیدهرچه روی تشک طولانی تر باشد ، بیشتر جذب و تمیز می شود.

6.دوباره تشک را خلاء کنیدهنگامی که جوش شیرین زمان نشستن داشته باشد ، تشک را خلاء کنید تا جوش شیرین را خارج کنیداسیدها ، بو و مایع مصرف می کنید که جوش شیرین به همراه آن جذب شده استبرای پوشاندن قسمت بالای تشک و نازل بلند از قلم مو استفاده کنید تا به گوشه ها ، ترک ها ، درزها و لوله کشی ها وارد شوید

7.بگذارید تشک هوا بیرون بیایدهنگامی که تشک تمیز شد ، ایده خوبی است که بگذارید مدتی هوا را بیرون بیاورد تا هر مایع باقیمانده در تشک خشک شودرطوبت که در داخل تشک به دام می افتد می تواند منجر به قالب شود و حذف این کار بسیار دشوار خواهد بود.

در فصول گرم سال ، یک پنجره در اتاق باز کنید تا در هوای تازه قرار بگیرد و تشک سریعتر خشک شود.

همچنین می توانید پرده ها و پرده ها را باز کنید تا در نور آفتاب بگذارید ، زیرا اشعه ماوراء بنفش در آفتاب به از بین بردن باکتری ها و قالب روی تشک کمک می کند ، بوها را حتی بیشتر از بین می برد و سریعتر آن را خشک می کنید

پرفروش ترین محصولات

سبد خرید