فضای خانه فراموش شده که دوباره کشف شدند

با افزودن مبلمان ستاره ای ، 5 فضای کشف نشده را مجدداً به زیبایی و دسترسی بیشتر به خانه خود تغییر دهید.

در میان دوره شیوع کرونا ، بیشتر مردم تمام وقت خود را در خانه می گذرانند. آزمایش با چیزهای مختلف؛ چه غذاهای مختلف و چه فضای داخلی آن ، تبدیل به یک روال معمول برای هر فرد شود. با محدودیت هایی که برای بیرون رفتن وجود دارد ، مردم در تلاش هستند تا در خانه محیطی آرامش بخش و لذت بخش ایجاد کنند. در این مواقع اصلاحات ، مکان های خاصی در خانه که دست نخورده مانده اند احیا می شوند. نگاهی بیندازید که چگونه می توانید در فضای داخلی خود چند تغییر ایجاد کنید تا نقاط آرامش بخش خود را ایجاد کنید.

بالکن: با دنیای بیرونی درست از خانه ارتباط برقرار کنید

از زمان شروع کرونا ، بالکن ها به مکانی مناسب برای ارتباط مردم با همسایگان و لذت بردن از یک فنجان چای در هوای شگفت انگیز تبدیل شده اند. خوب ، در مورد ایجاد یک مکان آرامش بخش با مبلمان بالکن مناسب چطور؟ صندلی های تاشو چوبی با یک میز مرکزی عالی می تواند صبح و عصر شما را شگفت انگیز تر کند. همچنین می توانید از بعضی از گیاهان و چمن مصنوعی برای تقویت فضای بالکن خود استفاده کنید.

گوشه مطالعه: همه کتاب های مورد علاقه شما و یک فنجان قهوه

همه دوست دارند یک نقطه خاموش و راحت در خانه خود داشته باشند که بتوانند ساعت ها هنگام خواندن کتاب های موردعلاقه خود بر روی یک فنجان قهوه یا یک لیوان شراب بنشینند. این یکی از دلایلی است که گوشه های مطالعه محبوبیت بیشتری را در دوره قفل شدن کوروی ویروس کسب کرده اند. یک صندلی استراحتگاه همراه با عثمانی و یک قفسه کتاب براق می تواند باعث شگفتی هایی در این فضا شود. بهترین بخش این است که این گوشه همچنین می تواند نقش فضای آرامش بخش خانه را ایفا کند.

اتاق مطالعه: اثری ایده آل از محیط خانه ایجاد کنید

در این دنیای رقابتی ، سازش با کارآیی و کیفیت کار ، هرگز فرقی نمی کند ، بدون توجه به اینکه از محل کار دفتری یا درون دیوارهای خانه خود کار می کنید. برای اطمینان از همین امر ، ایجاد یک کار عالی از محیط خانه بسیار ضروری است و کدام مکان می تواند بهتر از یک اتاق مطالعه باشد؟ یک میز مطالعه مناسب و یک صندلی اداری راحت ، محیطی مناسب برای شما ایجاد می کند ، به طوری که همیشه بهره وری بالا باقی می ماند. همچنین می توانید قفسه های کتاب ، قفسه و سایر مبلمان اتاق مطالعه را اضافه کنید تا یک ایده آل کامل باشد.

اتاق استراحت اتاق خواب: یک مکان راحت از کنار تختخواب

هر چقدر هم که تخت راحت باشد ، هیچ کس نمی تواند کل روز خود را در آن بگذراند. ایجاد یک اتاق استراحت در اتاق خواب اصلی شما می تواند مکانی مناسب برای تماشای نمایش های مورد علاقه خود در Netflix برای شما فراهم کند. هر کس با استفاده از یک سالن تعطیل یا یک کاناپه 2 نفره ، می تواند از گوشه ای خالی استفاده کند تا فضایی مناسب را برای شما ایجاد کند. نه تنها این به راحتی می افزاید بلکه زیبایی کلی اتاق شما را نیز اضافه می کند.

چمن / باغ تراس: در حالی که بی خطر هستید با طبیعت وقت بگذارید

ارتباط با طبیعت به دو دلیل ، نداشتن وقت کافی و نداشتن چنین مکانی در مجاورت ، برای افراد بسیار دشوار بوده است. در حین خاموش کردن قفل ، مردم شروع به استفاده از چمنزارها و مناطق تراس خود برای ایجاد یک فضای آرامش بخش فوق العاده در خانه کرده اند. اگر طرح شما هم همینطور است ، پس گرفتن مبلمان مناسب باغ و وسایل دکوری لازم است. نوسانات چوبی ، صندلی های فلزی و بسیاری از گیاهان زراعی همه چیزهایی هستند که برای ایجاد یک محیط آرامش بخش به شما نیاز دارند. همه محصولات می توانند در برابر هر نوع آب و هوا و شرایط آب و هوایی مقاومت کنند ، بنابراین دوام مبلمان هرگز مشکلی نخواهد بود.

می توانید از لیست های ذکر شده در بالا مجموعه های یک یا حتی چندگانه را انتخاب کنید تا زیبایی و زیبایی بیشتری به خانه خود ببخشید. همچنین ، سایر وسایل مبلمان و وسایل دکوراتیو ما را برای تغییر مجدد منزل خود پس از قفل کردن ، بررسی کنید. اگر در این دوره نیز خانه خود را بازآفرینی کرده اید ، تصاویر را با ما به اشتراک بگذارید و آنها را در سکوهای رسانه های اجتماعی ما نمایش دهید. با ما در ارتباط باشید و به زودی با یک وبلاگ شگفت انگیز باز خواهیم گشت. تا آن زمان در خانه بمانید ، در امان بمانید و پایدار باشید.

پرفروش ترین محصولات

سبد خرید