هفت روند در دایره مبلمان

گرایش ، موضوعی بوده است که در تمام زندگی دنبال می شود. از آنجا که در بسیاری از موارد ، دنبال کردن روند صحیح به معنای جهت گیری درست است ، بنابراین ، خیلی دور از مقصد طلایی نیست. در این مقاله ، ترکیبی از شیوه ها و دیدگاه های وی در این صنعت ، نویسنده در مورد هفت روند بزرگ در دایره مبلمان صحبت خواهد کرد.

روند 1: صنعت مبلمان همچنان در حال افزایش است

تحت تأثیر سیاست های موجودی در صنعت املاک و مستغلات ، آزادی کودک دوم ، تسریع در شهرنشینی و سایر سیاست ها ، بازار املاک و مستغلات رشد مداوم را حفظ می کنند. صنعت مبلمان متعلق به صنعت مصرف است که به راحتی تحت تأثیر توسعه اقتصادی ، روند شهرنشینی ، درآمد شهروندان و غیره قرار می گیرد. عوامل مرتبط با تغییر دوره ای املاک و مستغلات. ارتباط با فروش خانه ، تحویل و نوسازی ، فروش مبلمان باعث کاهش فروش خانه از نیم سال تا یک سال می شود. در آینده بازار اصلی مصرف منطقه میانه غربی و ردیف دوم و سوم خواهد بود شهرها.با شهرنشینی سریع شهرهای کوچک و متوسط و به روز رسانی مصرف زیاد میانه در منطقه آسان ، شهروندان جدید بین 25 تا 35 سال "معدن طلای" جدید مبلمان خواهند بود.

روند2 : خوشه صنعت مبلمان  پراکنده و پراکنده خواهد بود

خوشه مبلمان سنتی در دلتای رود مروارید ، Delta River Yangtze ، Bohai Rim ، جنوب شرقی چین به طور متوسط پراکنده و پخش خواهد شد. به خصوص در دلتای رود مروارید ، دلتا رودخانه یانگزه و منطقه پکن-تیانجین ، با توجه به سیاست محیط زیست و سیاست های مالیاتی ، دولت محلی شروع به خالی کردن قفس پرندگان جدید کرده است. علاوه بر این ، به دلیل افزایش شدید قیمت زمین ، اجاره ، کار و سایر عوامل بازار ، دور جدیدی از خوشه های صنعت به منطقه غرب میانه ، حتی به جنوب شرقی آسیا منتقل می شود.

روند 3: ده میلیارد غول به آرامی ظهور می کنند

41 تعداد شرکت های ذکر شده صنعت خانه است. فقط از سال 2017 ، 6 شرکت مبلمان خانگی ذکر شده است. مقیاس بازار صنعت خانگی 4 تریلیون. تاریخچه هیچ بنگاه اقتصادی وجود ندارد که درآمد آنها بیش از 10 میلیارد باشد سرانجام به پایان می رسد.

بسیاری از شرکت های سطح یک میلیارد سطح تلاش می کنند تا برای چند مارک ، چند طبقه ، چند کانال استفاده کنندکوکابه عنوان مثال ، تولید تختخواب ، تشک و سایر لوازم جانبی مانند میز قهوه ، میز ناهار خوری ، که به همراه محصولات اصلی آنها فروخته می شود ، آغاز شد. در سال 2016 ، با رسمی شدن Kuka Cutom Home ، یک سرویس خدمات یک مرحله ای تقریباً به پایان رسیده است.

قمی درآمد 1.66 میلیارد ، افزایش 32.52٪. با توجه به طراحی و بازاریابی ، Qumei با تمرکز روی پلت فرم فروش OAO یکپارچه سازی آنلاین و آفلاین ، که باعث افزایش شتاب رشد در کانال ها می شود ، و همچنین هشت مارک زندگی برای مبلمان سفارشی .

صفحه اصلیطبقه بندی چند مارک تجاری نیز نگرانی دارد در سال 2016 ، مارکور هوم به درآمد 3.467 میلیاردی رسید که 21.26٪ افزایش دارد ، بیشتر به دلیل رشد درآمد مشاغل خرده فروشی داخلی در سال گذشته. طبقه چند مارک آن است.

سال گذشته ، صفحه اصلی Yihua دستیابی به درآمد 5/7 میلیارد دلاری ، افزایش 24.14٪ HTL، Yihua همچنین با افزایش سرمایه و مشارکت سهام عدالت ، وارد صنعت مبلمان سفارشی شد طراحی و تبدیل شدن به سهامدار کنترل سپسيون.Yihua در حال انتقال از مبلمان و اثاثیه منزل کل خانه است ، اکوسیستم مبلمان Y + مبلمان خانگی را جعل می کند. طرح اثاثیه منزل بزرگ برای کل زنجیره صنعت بطور مداوم محقق شده است.

مارک پیشرو برای شخصی سازی کل خانه ،راهها، نگرانی های گسترده ای در سالهای اخیر نشان داده است. داده ها نشان می دهد که درآمد گروه شخصی سازی Wayee در سالهای اخیر رو به افزایش است. از سال 2014 تا 2016 ، درآمد به ترتیب 1.912 میلیارد ، 3.087 میلیارد ، 4.026 میلیارد با متوسط رشد سالانه بیش از 45 است درصد ، که بسیار بالاتر از میانگین سرعت رشد صنعت است. تصور می شود که روش ها احتمالاً در آستانه 10 میلیارد دلار قرار دارند.

در همین زمان ، غول های غیر روحانی که قبلاً مورد توجه قرار گرفته بودند ، یکی پس از دیگری وارد صنعت خانه می شوند و کیک صنعت بزرگ را به اشتراک می گذارند.باغ کشورتولید مبلمان (مبلمان خانگی ، مبلمان هتل ، مبلمان ثابت) ، کف (جامد ، روکش ، مهندسی) ، کابینت آشپزخانه ، کابینت حمام ، کمد و سایر محصولات مبلمان نهایی.

شیائومی اقدام منزل اطلاعاتی Mi را در سال 2013 راه اندازی کرد. همکاری با CR ، شرکت Gemdale و سایر شرکت املاک و مستغلات ، محصولات مبلمان خانگی Xiaomi Smart می توانند وارد خانه شوند که توسط این شرکتهای املاک و مستغلات ساخته شده است.قمی و حایر همکاری و انجام شخصی سازی خانه.گروه Scisky همچنین وارد صنعت خانه می شود.NVC یک بخش اثاثیه منازل ، تلاش کرده است تا صنعت خانه های بزرگ را ادغام کند.

روند 4 :مبلمان خانگی سفارشی افزایش خواهد یافت ، شخصی سازی کامل خانه رشد انفجاری را تجربه خواهد کرد

در نوزدهم نمایشگاه دکوراسیون ساختمان گوانگژودر سال 2017 ، غرفه با 390 هزار متر مربع تبدیل به دریایی از مردم ، بسیار پر ازدحام شد. بزرگترین نقطه روشن این است که صنعت سفارشی سازی چین در حال تجربه انفجار است. تقریباً همه سالن ها با سفارشی سازی رابطه دارند. از طریق نرم افزار طراحی جدید ، نرم افزار طراحی فضای مبلمان ، سیستم VR و یک سیستم تولید اطلاعات کلیدی محصول ، کاربران می توانند بعد از طراحی فضا ، فضای مسکونی آینده واقعی را با پانورامای 720 درجه از طریق سیستم VR مشاهده کنند. پس از تأیید طراحی ، اطلاعات مبلمان ، کف ، دکوراسیون و سایر اطلاعات خواهد بود بلافاصله تولید می شود ، که بر اساس آن ، تولید برای هر مورد می تواند به سرعت آماده سازی شود. با این روشها ، یک مورد مصرف سریع خانه سفارشی سریع برای تجربه مشتری بدست می آید. 

در سالهای اخیر ، شرکتهایی که زودتر وارد سفارشی سازی شده اند ، بدون شک اولین مزیت متحرک را به دست آوردند. بدست آوردن از بازار سگمنت محصولات تک مانند کمد ، کابینت آشپزخانه ، درب چوبی ، آنها تا طبقه بندی کامل خانه ، به دسته کامل گسترش یافتند و انتقال از تک تأمین کنندگان مبلمان به تهیه کنندگان راه حل سیستم کلی ، ارائه دهنده طرح مصرف کننده + محصول + خدمات راه حل مرحله.

روند 5 :الگوهای جدید و کانال های جدید ظاهر شده است

2016 Taobao به '11 .11 جشنواره خرید همه تحت تاثیر قرار داده است. در آن روز ، صنعت خانه به میزان فروش 120.7 میلیارد رسیده است در حالی کهلینشیمویدرآمد 0.61 میلیاردی داشت ، چه حیرت انگیز .به غیر از سکوی حرفه ای تجارت الکترونیکی برای مبلمان ، برخی از مارک ها با این امید که بتوانند قطعه ای از کیک را در زمان اینترنت تلفن همراه بدست آورند ، اقدام به راه اندازی بخش فروش اینترنتی خود می کنند. اینترنت راه جدیدی از زندگی را برای ما به ارمغان می آورد. کسی که می تواند آن را درک کند ، آخرین برنده خواهد بود.

با توسعه فن آوری ، "هوش" به روشی از زندگی و روندهای اجتماعی تبدیل شده است. به عنوان محبوبیت در آن روزها ، صنعت مبلمان نیز شروع به تمرکز روی تقاضای مشتری کرده و روندهای اجتماعی را از نزدیک دنبال می کند ، از جمله در تحقیقات و توسعه خانه های هوشمند. ، که از یک طرف راحتی زندگی را به ارمغان می آورد ، از سوی دیگر ، رقابت را در بازار تقویت می کند. شیائومی ، حایر و شرکت های دیگر نیز به سمت خانه اطلاعاتی در حرکت هستند.

هوش داخلی بازار داخلی از سال 2011 رشد چشمگیری دارد. پیش از سال 2014 ، بسیاری از شرکت ها صنعت خانه های هوشمند توزیع کرده بودند.

با ظهور طبقه متوسط ، مبلمان وارداتی و مبلمان میان رده دارای بازار بالقوه بزرگی است. محصولات با "شهر بزرگ + بازار خوب + نیاکان نیا + طراحی خوب" می توانند قیمت آسمانی بالایی کسب کنند.

مسئله محیط زیست توجه بسیاری را به خود جلب کرده است ، به همین دلیل ، جایگاه صفر ، اثاثیه صفر فرمالدئید دارای بازار بزرگی است. در سالهای اخیر رو به زوال زیست محیطی ، مه و سایر مشکلات زیست محیطی به طور فزاینده ای جدی شده است ، حفاظت از محیط زیست تبدیل به موضوع داغ برای افراد عادی شده است. همچنین باعث توجه مصرف کنندگان به مبلمان سازگار با محیط زیست می شود.

کانال بازار سنتی در دایره تجاری شهر و بازار مبلمان است. از این پس ، تعداد بیشتری بنگاه اقتصادی و محصولات آنها به صورت آنلاین ، مرکز خرید ، جامعه ، خانه نمونه ، خرید تلویزیون ، شرکت دکوراسیون ، املاک و مستغلات به فروش می رسد.

روند :6 روش جدید حالت تولید تجاری را تغییر می دهد

با تولید انبوه مبلمان از صنعتی شدن ، تکنیک پیشرفته مبلمان در حال استفاده کامل از فناوری کنترل ، فناوری جدید سنجش مانند اندازه گیری لیزر و فناوری مکانیکی جدید برای بهبود راندمان و دقت ماشین آلات است. تجهیزات جدیدی برای اره ، برنامه ریزی ، حفاری ، لبه وجود دارد. اتصال و سایرین ، بر این اساس ، بسیاری از تکنیک های جدید اتخاذ شده اند که شرکت های بزرگ مبلمان خانگی برای گسترش سطح رقابت هر شرکت از آن استفاده می کنند. دستگاه ماشین به زودی در کارگاه ظاهر می شود. تولید بهتر و بهتر خواهد شد ، پیشرفته تر ، بیشتر و بیشتر مقیاس

مبلمان 7: مبلمان سنتی تحول عمیق را تجربه می کند

در مورد مبلمان ، چوب جامد نقش اصلی را ایفا خواهد کرد. من نمی دانم از چه زمانی ، در بازار مبلمان اصلی ، مبلمان تخته ای دیگر پیدا نشده اند. مصرف کنندگان اکنون از مزایای مبلمان چوبی جامد مانند بالا نگاه ، طبیعی دیدن می کنند. و به زیبایی محیط ، ظاهر زیبا ، عمر طولانی.

برای سبک محصول ، ساختار بازار گذشته با چند سبک به چهار دسته سبک چینی ، سبک آمریکایی ، سبک اروپای شمالی و سبک مدرن نسبت داده می شود. سبک مدیترانه ای ، کره ای ، فرانسوی ، اروپایی به حاشیه رانده شده است.

برای موقعیت بازار ، بازگشت بازار به دلیل ، بیشتر مصرف کنندگان عادی هنوز هم اصل ساده "طعم خوب اما گران نیست" را دنبال می کنند. چوب جامد کافی است ، اما نه چندان گران.

اما همگن سازی بازار باعث می شود که شرکت های بزرگ اندازه رنج زیادی را متحمل شوند ، در عین حال مصرف کنندگان با مبلمان با همان رنگ ، طرح ، مواد ، قیمت در ده ها هزار مبلمان بازار مربع اشتباه گرفته می شوند. با شدت بخشیدن به رقابت در بازار ، صنعت مبلمان موظف است به سمت تخصص و تقسیم برود.

این بهترین صنعت است ، در عین حال بدترین صنعت است اما همچنین محصولاتی که پادشاه هستند و حالت خوب می توانند بازی را بدست آورند

ما مشتاقانه منتظر یک صنعت مبلمان سالم ، پر جنب و جوش و مترقی هستیم!

پرفروش ترین محصولات

سبد خرید