ایده های اتاق ناهارخوری کوچک: چگونه می توانید از فضای ناهار خوری خود نهایت استفاده را ببرید

اتاق غذاخوری کوچک؟

ماده کوچک هر چیزی با کمی تخیل و مبلمان مناسب امکان پذیر است ، و ما در اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم پاهای خود را زیر میز بگذارید - کاملاً به معنای واقعی کلمه.  ، ما قصد داریم ایده های اتاق غذاخوری کوچک مورد علاقه خود را برای شما به اشتراک بگذاریم تا به شما در ساخت هر اینچ کمک کنیم.

جداول در حال گسترش

خانواده بزرگ ، اتاق غذاخوری کوچک؟ این یک مسئله رایج است که بسیاری از ما خودمان را با آن گیر کرده ایم و اغلب اوقات احساس می کنیم باید از یک میز کوچک انتخاب کنیم که خانواده خانوادگی را در خود جای ندهد ، یا یک میز عظیم که همیشه در آن اتاق حاکم است. اینجاست که میزهای غذاخوری قابل استفاده برای صرفه جویی در فضا بسیار مفید است. یک جدول گسترده دارای برگهای تاشو در یک یا هر دو انتهای آن است که به شما امکان می دهد فضای غذاخوری اضافی را به نظر بیاورید که گویی از جایی دیگر است. این بدان معناست که شما می توانید در هر زمان که بخواهید میهمانان میهمان را در خود جای دهید ، و سپس پسوند ها را بطور مرتب بعد از آن ببندید تا به آن فضای بسیار مورد نیاز برگردید.

نیمکت ناهار خوری

اگر می خواهید تمام ظرفیت صندلی ها را بدون اینکه به میزان زیادی در فضای کف زمین به خطر بیاندازید ، نیمکت های ناهار خوری ایده های مناسب اتاق غذاخوری کوچک را برای استفاده بیشتر از هر اینچ ایجاد کنید. گذشته از این واقعیت که بسیار شیک هستند و زیبایی زیبایی به سبک Scandi را به زیبایی اعجاب آور می بخشند ، نیمکت های ناهار خوری صرفه جویی در فضای اصلی هستند. در حالی که میز شما در حال استفاده نیست ، به شکلی کاملا زیر میز ناهار خوری طراحی شده است که می توانید میز ناهارخوری را در زیر و خارج از آن فشار دهید ، کمی فضای تنفس را باز کنید و یک اتاق غذاخوری کوچک را از احساس بیش از حد درهم ریختن باز نکنید.

جدول برای دو؟

در حالی که یک میز ناهار خوری بزرگ زیبا و زیبا به نظر می رسد ، گاهی اوقات آنها فقط به سادگی لازم نیستند. اگر متناسب با سبک زندگی شما باشد ، یک میز ناهار خوری ساده برای دو نفر اغلب تنها چیزی است که شما به آن نیاز دارید و فضای ناهار خوری شما را بسیار بزرگتر از آنچه که هست نگه خواهد داشت. یک میز زیبا به سبک بیسترو به جای اینکه در یک صندلی 6 نفره کلاسیک قرار بگیرد ، یک راه حل ایده آل برای اتاق ناهار خوری کوچک است و اغلب می تواند تا چهار نفر در آن قرار بگیرد. این بدان معناست که شما هنوز هم می توانید برای شام بدون مهار و فشار زیاد ناخواسته که همراه با مجبور کردن میزهای بزرگ در فضاهای کوچک است ، میهمان باشید.

رنگ های روشن

اکنون مبلمان خود را مرتب کرده اید ، ما یک یا دو ایده اتاق غذاخوری کوچک دیگر داریم که به شما کمک می کنیم فضای خود را حتی بیشتر کنید. شروع با رنگ.

شگفت آور است که فقط یک تغییر ساده پالت رنگ در درک بصری ما از فضا تا چه حد تفاوت دارد. رنگ های روشن ، هنگامی که از یک روش متعادل استفاده می شوند ، می توانند عمق و فتنه را به یک فضای کوچک اضافه کنند. بهترین راه برای معرفی رنگ روشن به اتاق ناهار خوری کوچک شما انتخاب کردن رنگ پر جنب و جوش مورد علاقه خود و استفاده از آن بر روی یک دیوار اصلی است و سایر دیوارها به رنگهای سفید ، خامه ای ، خاکستری کمرنگ یا هر سایه ای خنثی کننده دیگر رنگ شده اند. با افزودن پاپ رنگی که چشم را به خود جلب می کند ، فضای شما باز خواهد شد و بدین ترتیب توجه خود را از اندازه واقعی فضای خود دور می کنید.

برای داشتن یک ظاهر هماهنگ ، لهجه های رنگی تکمیل شده با کوسن ها ، کارهای هنری یا تزئینات جدول را برای داشتن یک ظاهر هماهنگ اضافه کنید و فراموش نکنید که مقدار مناسبی از نور را اضافه کنید تا باعث افزایش روشنایی برای اتاق های غذاخوری کوچک با نور طبیعی کمتری شود. یک آینه نیز از بین نمی رود. همه ما از سحر و جادو می شنویم که می تواند در هنگام ظهور ظاهر فضاهای کوچک کار کند ، و آینه ها لمس های تزئینی مناسبی برای یک اتاق غذاخوری هستند.

به دیوارها بروید

وقتی در فضای کف کوتاه هستید ، تنها راه برای بالا رفتن است. دیوارهای شما نجات شما در فضاهای کوچک است و فرصتهای زیادی را برای آزمایش طیف وسیعی از ایده های اتاق غذاخوری کوچک هنگام آزمایش ذخیره می کند. با داشتن مقدار محدودی از فضای آن ، صرفه جویی در فضای خود امری ضروری است ، بنابراین سرمایه گذاری در برخی از فضای ذخیره سازی دیواری امری ضروری است. چه یک کابینت دیواری ، چه قفسه ای یا قفسه ای برای ذخیره سازی ، شما می توانید فضای زیادی را آزاد کنید و در عین حال عبارات طراحی و نمایشگرهای جذاب ایجاد کنید.

پرفروش ترین محصولات

سبد خرید