راهنمای خرید قاب های تخت خواب

وقتی می خواهید مبلمان جدیدی برای اتاق خواب خود بخرید ، می خواهید این وسایل در عین حال شیک باشد. تخت خواب شما تفاوتی ندارد ، به همین دلیل داشتن ظاهری درست به همان اندازه مهم است. به دنبال شیک پوش یا مینیمالیسم معاصر باشید، ما مجموعه ای از سبک ها و طرح های مختلف را ارائه می دهیم ، بنابراین می توانید مطابقت کامل خود را پیدا کنید.

نکاتی برای یافتن قاب کامل تختخواب

قبل از خرید یک تختخواب جدید ، موارد زیر را به خاطر داشته باشید تا از آمادگی کامل برخوردار شوید:

  • اندازه مهم است 

اطمینان حاصل کنید که چقدر در اتاق خواب خود جا دارید . تفاوت بین یک دو نفره و یک پادشاه بزرگ ممکن است بیش از آنچه فکر می کنید باشد.

  • یافتن سبک خود 

شما مدت طولانی است که این قاب تخت را خواهید داشت ، بنابراین مهم است که یکی از آنها را متناسب با سبک شخصی خود پیدا کنید.

  • اطراف خود را تکمیل کنید 

اگر اتاق شما نور آفتاب زیادی را به خود جلب می کند ، قاب های تختخواب چوبی طبیعی در زیر اشعه شکوفا می شوند ، در حالی که اگر شما فضای زیادی برای بازی دارید ، رنگ های پررنگ تعجب آور هستند.

  • جامد یا چشمه دار؟

 از بین پایه های ملاقه ای جامد یا فنر انتخاب کنید.پایه های ملاقه ای جامد سفت تر هستند ، در حالی که پایه های اسلت چشمه دار واکنش بیشتری دارند.

  • طراحی با کیفیت شما زمان زیادی را در رختخواب می گذرانید ، بنابراین یافتن قاب تخت محکم و ساپورت برای ماندگاری آن مهم استمراقب گزینه های ارزان قیمت باشید که احتمالاً هم از نظر سبک و هم از نظر عملکرد کوتاه نیستند.

قاب های تخت خواب روکش دار مجلل

فریم های تخت خواب تودوزی زیبا ساخته شده ما در انگلستان ساخته شده و با انتخاب 12 رنگ پارچه ای خیره کننده ارائه می شود.طراحی یکپارچه در قلب فریم های تختخواب ما قرار دارد ، با انتخاب سر تخته های مستقیم یا بال دار ، و همچنین پایان های مینیمالیستی و دکمه دارتمام قاب های تخت دارای پایه های تخت قابل تنظیم نیز هستند ، بنابراین می توانید ارتفاع را مطابق با میل شخصی خود تنظیم کنید.

قاب های تخت چوبی

فریم های تخت خواب چوبی به دلیل سبک بی انتها بودن یک انتخاب ثابت هستند و همچنان در بین مشتریان همچنان به عنوان یک انتخاب محبوب شناخته می شوندتمام قاب های تخت چوبی ما از چوب بلوط یا کاج که از نظر اخلاقی تهیه شده اند ساخته شده اند و اطمینان حاصل کنیم آنچه را که می بریم به محیط خود بازگردانیمسبک های متنوعی نیز وجود دارد ، از جمله لرزاننده ، خانه مزرعه و طرح های معاصر که جمع آوری آنها بسیار آسان است.

قاب های تخت خواب فلزی

فریم های تخت خواب فلزی شیک و پیشرفته در دو سبک کلاسیک و معاصر موجود هستندما فریم های تخت خواب فلزی مشکی را می فروشیم که برای اتاق های بزرگ مناسب هستند زیرا تمایل دارند از نظر بصری بر فضاهای باز غالب شوند ، در حالی که قاب های تخت فلزی رنگ روشن ما برای اتاق خواب های کوچکتر بسیار مناسب هستند زیرا در چشم ها سبک تر هستند و توهم جادار بودن را ایجاد می کنند.

پرفروش ترین محصولات

سبد خرید