شش نکته برای تبدیل مهمان یا اتاق خواب کوچک خود به فضای مناسب ذخیره سازی

اتاق های میهمان دو نوع هستند :

اولین تجربه بی نظیر ، بدون نظم و شلوغ و مشابه هتل است و همیشه آماده پذیرایی از هر مهمان غافلگیرکننده خانه است.

اتاق دوم یک اتاق سرشار از آشغال است ، هر اینچ فضای اختصاص داده شده به "چیزهایی" که تهدید می کند به خانه شما سرریز می کند و شما را غرق می کند.

هر دوی این نوع اتاق های میهمان با تمام پتانسیل خود مورد استفاده قرار نمی گیرند! راه حل مناسب ذخیره سازی خلاقانه می تواند به شما کمک کند تا به روش بهتری از فضا استفاده کنید. اتاق خواب میهمانان خود را با استفاده از راه حل های ذخیره سازی هوشمندانه و ایده های طراحی شده برای به حداکثر رساندن فضاهای کوچک و ایجاد فضای راحت برای لذت بردن از مهمانان ، وظیفه مضاعف را انجام دهید. در اینجا نکات و ایده های برتر ما در مورد استفاده بیشتر از یک مهمان جدید یا اتاق خواب کوچک آورده شده است.

 

تختخواب ها را چند منظوره بسازید

اتاق های چند منظوره به مبلمان چند منظوره نیاز دارند ، تختخواب ها یکی از بزرگترین وسایل در هر اتاق خواب هستند ، بنابراین برای افزایش فضای ذخیره سازی در خانه خود باید از آنجا شروع کنید. ادامه مطلب را بخوانید تا بدانید چگونه با بهترین ایده های حداکثر ذخیره سازی می توانید از اتاق خواب کوچک جدید خود بیشترین بهره را ببرید.

 

تخت انبار

یکی از بهترین راه ها برای استفاده از آنچه که در گذشته فضایی با گرد و غبار ، قابل دسترسی و کثیف بود ، سرمایه گذاری در ذخیره سازی زیر تخت است. تخت های ذخیره سازی به شما کمک می کنند تا با یک پایه بالابر ، وسایل منظم را مرتب و دور نگه دارید. تشک که از طریق بالابر ساده گاز کار می کند ، به راحتی بلند می شود تا گنجینه ای از فضای ذخیره سازی آشکار شود. این یک راه حل مناسب برای ذخیره سازی لباس های خارج از فصل است که به شما کمک می کند فضای کمد را آزاد کنید ، برای پنهان نگه داشتن پتوها و ملحفه های اضافی یا حتی وسایل کاردستی یا مجموعه کفش های رو به گسترش. برای ذخیره سازی بیشتر املاک و مستغلات آن را با یک نیمکت ذخیره سازی جفت کنید.

کشوها

یکی از ایده های ذخیره سازی مورد علاقه ما برای چیدمان اتاق خواب کوچک و فضاهای مهمان ، انتخاب تخت هایی با کشوی داخلی است . از کشوهای بزرگتر یا چند کشوی کوچکتر برای ذخیره وسایل مورد استفاده خود که به صورت پراکنده استفاده می شوند ، استفاده کنید. اگر مبلمان داخلی ندارید ، می توانید از ظروف ساده یا کابینت سفارشی برای نتیجه مشابه استفاده کنید. فقط مطمئن شوید که قبل از شروع خرید در ابتدا اندازه گیری های خود را انجام دهید زیرا ارتفاع متفاوت است!

تراندل

برای جای دادن در تشک های اضافی ، برخلاف فضای ذخیره سازی بیشتر ، تراندل یک وسیله مفید است. برای خواب بزرگسالان و کودکان بسیار مناسب است. اگر در اتاق مهمان خود یک فریم به اندازه ملکه دارید ، می توانید یک تک قلاب به یک طرف اضافه کنید ، به این ترتیب امکان استفاده از کشوها در سمت دیگر برای ذخیره سازی بیشتر فراهم می شود. متناوباً ، با یک تخت خواب و یک قلاب ، فضای کف را ذخیره کنید - فضای بیشتری برای وسایل اضافی فراهم می کند.

گیاهان داخل سالن

اگر به دنبال ایده های ذخیره سازی اتاق خواب برای افزایش راحتی و راحتی در اتاق خواب میهمان خود هستید ، پس اضافه کردن مقداری سبز را در نظر بگیرید! از آبدارهای کوچک گرفته تا درختان نخل کامل ، فضای سبز به شما کمک می کند فضای ذخیره سازی احساس سرما را به یک اتاق مهمان دعوت و دوستانه تبدیل کنید.

  • کف دست کنتیا
  • لیدی نخل ها
  • درخت لاستیک
  • فیلودندرین
  • صلح لیلی

 

مبلمان چند منظوره در همه جا

علاوه بر فرصت های ذخیره سازی در قاب تخت ، روش های دیگری نیز وجود دارد که می تواند مکان های اضافی برای وسایل استفاده نشده را در سایر مبلمان قرار دهد.

 

مثلا؛

  • عثمانی که داخل آن انباری دارد و میز میز قهوه را دو چندان می کند
  • یک میز کنار تخت با کشو
  • یک میز تحریر در زیر و داخل آن
  • یک کمد بلند سقفی برای نگهداری وسایلی که نیازی به دسترسی به آنها ندارید اغلب مانند تزیینات کریسمس یا پتوهای زمستانی

نکته حرفه ای - از فضای ذخیره سازی و قفسه بندی باز و بسته استفاده کنید تا بدنه های جذاب دیده شوند و در صورت لزوم اسباب بازی ها به راحتی پنهان شوند.

 

درمان های مناسب پنجره

انتخاب سبک شما هرچه باشد ، به یاد داشته باشید ، این فضا باید به عنوان یک اتاق خواب کار کند.

از پرده های دو غلتکی گرفته تا پرده های کاملاً بسته ، اطمینان حاصل کنید که در صورت لزوم می توانید نور را از بین ببرید ، به جای مهار آفتاب 6 صبح ، به مهمانان خود یک خواب راحت را می دهید.

میزها

اتاق خواب مهمان همچنین می تواند به عنوان یک دفتر کار خانه - جایی برای کار از خانه یا گذراندن برخی از مدیر زندگی در یک مکان آرام. با استفاده از یک محلول قابل انعطاف میز می توانید لایه دیگری از عملکرد را به اتاق خواب های کوچک اضافه کنید.

میز تحریر باریک وقتی فضای ذخیره سازی اتاق محدود است بسیار عالی است و می تواند هنگام استفاده از منطقه ، نیمکت وسایل مهمان شما باشد.

قفسه بندی دیواری

قفسه های شناور دیواری یکی از بهترین راه حل ها برای ایجاد فضای ذخیره سازی بیشتر در مواردی که ظرفیت بیشتری برای جعبه های کتاب یا کمد ندارید. قفسه های دیواری برای کتابها و خرده ریزها و همچنین فضای ذخیره سازی بیشتر وسایل مهمان بسیار مناسب است.

استفاده از منطقه ای که در دسترس دارید می تواند یک چالش باشد ، بنابراین اگر در انتخاب مبلمان اتاق خواب جدیدی که مناسب شما باشد یا به دنبال ایده های اتاق خواب بیشتر برای مناطق کوچک هستید ، به متخصصان اتاق خواب ما مراجعه کنید.

پرفروش ترین محصولات

سبد خرید