سلامتی و سبک زندگی

ایده های ذخیره سازی اتاق خواب برای کمک به شما در خلوت کردن

 

آیا وضعیت اتاق خواب شما باعث کابوس دیدن شما شده است؟

متخصصان می گویند فضای خواب نامرتب می تواند با کیفیت چشم بسته شما اختلال ایجاد کند. دیوید کندی ، نویسنده کتاب فنگ شویی برای آدمک ها می گوید: "آخرین چیزهایی که قبل از خواب می بینیم (یا به آنها فکر می کنیم) و اولین چیزهایی که هنگام بیدار شدن می بینیم روی کل زندگی ما تأثیر می گذارد ."

"اتاق خواب برای استراحت و ارتباط با شریک زندگی شما است. هر آنچه را که در بالای آن اضافه می کنیم به راحتی می تواند قدرت و کیفیت این دو چیز گرانبها را در زندگی ما از بین ببرد. "

اما در دهه های اخیر اتاق خواب ها به فضاهای چند منظوره تبدیل شده اند و با توجه به اینکه مردم در حال حاضر بیشتر از هر زمان دیگری در خانه های خود می گذرانند ، هرگز واقعیت بیشتری نداشته است. یک احتمال خوب وجود دارد که در حال حاضر اتاق خواب شما به عنوان محل کار در فضای خانه ، فضای خنک کننده یا حتی لباس مخصوص دوش ، دو برابر شود (اگر شما یکی از 22٪ ایرانی ها هستید که دارای لباس مخصوص لباس است ) . بنابراین چگونه می توانید از این کار جلوگیری کنید خواب شما را تحت تأثیر قرار می دهد؟

خوب خوشحالیم که شما سوال کردید!

هیچ وقت اوقات بهتری برای برخی از سازمانهای داخلی نبوده است و در گیلدار ما ایده های خوبی برای نگهداری اتاق خواب و نکاتی برای نگه داشتن اتاق خواب خود در یک منطقه بدون سر و صدا داریم. در زیر آنها را بررسی کنید.

ایجاد یک طرح

اگر سازماندهی فضای شما کار بزرگی است. نوعی که فقط در یک بعد از ظهر قابل مدیریت نیست. آن را به مراحل کوچک و قابل مدیریت تقسیم کنید. از آنچه در اتاق خواب شما است ، موجودی خود را ثبت کنید و در نظر بگیرید که چه موارد یا کارهایی را می توان به اتاق دیگری منتقل کرد.

آیا مواردی وجود دارد که بتوان آنها را بهتر دور نگه داشت تا حواس پرتی در زمان خواب به حداقل برسد؟ منظم و تمیز نگه داشتن اتاق خواب باعث ایجاد آرامش در فضای شما می شود و خوابیدن در شب را آسان می کند و خبر خوب این است که محلول های ذخیره سازی زیادی برای کمک به آنها وجود دارد!

 

لیستی از آنچه نیاز دارید تهیه کنید

راز سازماندهی هر اتاق این است که همه چیز باید یک مکان داشته باشد و این به معنای یک چیز است - ذخیره سازی ، و بسیاری از آن!

به مبلمان و وسایل موجودی که در اتاق خواب خود دارید فکر کنید. آیا فضای کمد یا فضای ذخیره سازی برای لباس دارید؟ آیا مبلمان فعلی شما فضای ذخیره سازی اضافه می کند؟ تعجب خواهید کرد که چقدر ظرفیت ذخیره سازی اضافی را می توانید از مبلمان هوشمندانه بدست آورید.

به عنوان مثال ، یک راه حل ذخیره سازی هوشمند سرمایه گذاری در یک قاب تخت ذخیره سازی است که فضای زیر تخت را به حداکثر می رساند و یا حتی بیشترین استفاده را از سر صفحه با قفسه ها و کشوهای داخلی می کند  برای اتاق خواب های کوچک عالی! یک تختخواب ذخیره سازی کاملاً متناسب با فضای شما

 برای ایجاد بستر رویاهای خود یا از طیف وسیعی از انتخاب های آنلاین ، از بین گزینه های بی پایان ، سر و پارچه موجود در فروشگاه استفاده کنید.

اگر شما یک اتاق خواب کوچک دارید ، ممکن است خود را بدون یک اتاق خواب نیز زندگی کنید ، یک گزینه عالی این است که لباس های خود را با فضای ذخیره سازی کمد مدرن ، ساده و یا یک کمد یا حتی یک بچه بلند نگه دارید . تلفن خود را شب ها در یک میز کنار تخت و دراور جمع کنید.

اگر در حال حاضر از اتاق خواب خود برای مطالعه یا کار استفاده می کنید ، یا نیاز به ایجاد مقداری کار از فضای خانه دارید ، پیشنهاد ما این است که روی میز تحریر یا هات با فضای کافی برای کتاب ها ، رایانه و لوازم اداری خود سرمایه گذاری کنید.

برای الهام بیشتر طیف وسیعی از مبلمان اتاق خواب ما را مرور کنید!

 

کمک بخواهید

هنگامی که دانستید برای ساماندهی اتاق خواب خود به چه چیزهایی نیاز دارید ، نترسید که از اعضای خانه خود کمک بخواهید. چرا با گرفتن برخی از میان وعده ها ، قرار دادن موسیقی و ایجاد مهمانی سازماندهی خود ، آن را سرگرم نمی کنید؟

 

همه کارها را یک باره انجام ندهید

اگر کل یک روز سازماندهی را پیش رو دارید استرس نداشته باشید. فقط آن را به صورت تکه ای انجام دهید. صبح را به مقدار مناسب پاکسازی اختصاص دهید ، سپس یک نفس بکشید و به آن برگردید. با استراحت ، به خودتان وقت می دهید تا دوباره شارژ کنید و در نهایت با انرژی بیشتری برمی گردید و بعداً تمرکز خواهید کرد.

نظافت روزانه

وقتی فضای خود را مرتب کردید متوجه می شوید که بلافاصله دچار استرس شدید می شوید. هر روز مرتب و مرتب کمک می کند تا فضای شما منظم باشد ، برای هر شب یک خواب عالی داشته باشید و لذت بخش بودن از وقت خود را در خانه تضمین کنید.

با استفاده از ابزار مفید برنامه ریز اتاق خواب ، از برنامه ریزی اتاق خواب و یافتن بهترین سرویس خواب برای فضای خود کمک بگیرید .

پرفروش ترین محصولات

سبد خرید